Gumy stabilizatora z przodu!
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 03:44, 15.11.2009
#2
Napisano 08:40, 15.11.2009
a niżej linki do firmy z poznania, czeka się na zamówienie dzień.Paczka z przesyłką około 160zł. Musisz wyjąć wahacz i wyprasować tulejki np: lewarkiem hydraulicznym
tulejka A
tulejka B
Po przeczytaniu instrukcji obsługi accorda, zadajemy mądre pytania ...
#3
Napisano 09:49, 15.11.2009
http://www.accordklu...ypes-z-bielska/
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:51, 15.11.2009
#5
Napisano 10:02, 15.11.2009
#6
Napisano 11:39, 15.11.2009
#7
Napisano 22:56, 15.11.2009
Nie rób tego w ten sposób bo te dętki Ci "wyjadą".Jak już to zawiń je między gumę a jarzmachwila moment i wymienione. Nawet nie trzeba nowych gum zakładać jeśli ktoś chce zaoszczędzić wystarczy dociąć kawałek dętki na szerokość gumy nawet troche szersze włożyć między gume a stabilizator i bedzie dobrze żadnych stuków puków. I bez wydawania złotówki
http://www.accordklu...ypes-z-bielska/
#8
Napisano 23:49, 15.11.2009
Po przeczytaniu instrukcji obsługi accorda, zadajemy mądre pytania ...
#9
Napisano 10:26, 16.11.2009
http://www.accordklu...ypes-z-bielska/
#10
Napisano 18:02, 16.11.2009
#11
Napisano 18:08, 07.11.2010
Dołączam się do pytania szalika123. Mam podobne objawy i podejrzewam gumy stabilizatora. Z tego co sobie obejrzałem pod autem ciężko będzie z dojściem do tych śrub bliżej grodzi, ale reszta nie wygląda zbyt skomplikowanie.
Ktoś już robił tą operację bez obniżania tej ramy/belki czy jak to tam zwał? Ktoś ma jakiś patent na te śruby? Jakiś klucz przegubowy?
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:10, 07.11.2010
Sorki za odgrzanie kotleta, ale z tego co widzę nikt nie odpowiedział konkretnie na pytanie z pierwszego posta (może z wyjątkiem malinaf1...) Pytanie dotyczy oczywiście accorda VII przed liftem.
Dołączam się do pytania szalika123. Mam podobne objawy i podejrzewam gumy stabilizatora. Z tego co sobie obejrzałem pod autem ciężko będzie z dojściem do tych śrub bliżej grodzi, ale reszta nie wygląda zbyt skomplikowanie.
Ktoś już robił tą operację bez obniżania tej ramy/belki czy jak to tam zwał? Ktoś ma jakiś patent na te śruby? Jakiś klucz przegubowy?
niestety koledzy nie pocieszę was w VII niestety jest konieczne opuszczenie belki ponieważ niema dojścia do śrub mocujących jarzmo do beki . przednie śruby można odkręcić lecz tylne robią problem pozdrawiam i miłej zabawy
#13
Napisano 22:37, 07.11.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#14
Napisano 09:59, 15.11.2010
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:52, 15.11.2010
Podłaczę się pod temat . Czy wymieniał ktoś tuleje metalowo gumowe przedniego dolnego wahacza (przednie tuleje ) w VII genreacji .Chodzi mi czy trzeba wyjmować cały wahacz i czy jest się to wstanie zrobić samemu . Kolega muzyczka pisał o wymianie ale chyba całego wahacza .
wszystko da się zrobić jeśli się chce,niestety do tej roboty wahacz trzeba zwalić i najlepiej jak jest dostęp do prasy
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych