Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

nierówna praca silnika

VII 2.0

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 siara_nh

siara_nh
  • Forumowicz
  • 299 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:04, 14.07.2014

Witam

koledzy mam problem - na wolnych obroach silnik mi nierówno pracuje  i na benzynie i na gazie - błędu żadnego mi nie wywala - wymieniłem dziś świece nic to nie dało- silnik pracuje tak jakby nie dopalał lekko na jakiś cylinder
ostatnie dwa tankowania spalił mi 15l a potem 14,5 a normalnie pali mi max 12,5 ( klima korki - lpg oczywiście)
obroty się ładnie trzymają - nic nie faluje

a może trzeba by wyregulować zawory ?

co to moze być - cewka? jak to sprawdzić proszę o jakieś pomysły


Użytkownik siara_nh edytował ten post 19:07, 14.07.2014

  • 0

#2 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 531 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:19, 14.07.2014

W pierwszej kolejności wyczyść krokowca i przepustnice. Jak z filtrem powietrza? kiedy wymieniany?


Użytkownik dargo edytował ten post 19:21, 14.07.2014

  • 0

#3 siara_nh

siara_nh
  • Forumowicz
  • 299 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:27, 14.07.2014

możesz mi podesłać linka  jak go wyczyścić i gdzie on się znajduje bo jakoś nie widze na forum


  • 0

#4 lukasz.crw

lukasz.crw
  • Forumowicz
  • 329 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:406
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:29, 14.07.2014

A zawory kiedy regulowane?


  • 0

#5 siara_nh

siara_nh
  • Forumowicz
  • 299 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:34, 14.07.2014

a z rok temu - a od 10miesięcy jeżdżę na taxi więc robie ok 4tys miesięcznie i tak się zastanawiam czy to nie zawory


  • 0

#6 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 531 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:54, 14.07.2014

Zawór IAC jest przykręcony do przepustnicy ale nie naprzeciwko linki gazu tylko z drugiego boku, A jak się czyści to jest manual jak to zrobić w VI genie

http://www.accordklu...ac-czyszczenie/

pozdr


  • 0

#7 siara_nh

siara_nh
  • Forumowicz
  • 299 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:57, 14.07.2014

nie wiem czy by nie zacząć od regulacji zaworów bo tak troche czytam o tym czyszczeniu i potem ludzią różne jaja się dzieją
po za tym nie można zapomnieć że auto zaczęło więcej palić to chyba raczej nie od silniczka krokowego -
przeważnie więcej pali od uszkodzonej sondy - ale czek się nie świeci
od uszkodzonej cewki może więcej palić?
od źle wyregulowanych zaworów moze więcej palić??


Użytkownik siara_nh edytował ten post 22:02, 14.07.2014

  • 0

#8 wojtas12343

wojtas12343
  • Forumowicz
  • 209 postów
  • Skąd:Grodzisk Maz.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 01:26, 16.07.2014

w VII genie nie ma krokowca... spróbuj najpierw ustawić zawory, bo od nich może nie równo chodzić. Zależy co masz na myśli pisząc nie równo, jakieś szczegóły?


Użytkownik wojtas12343 edytował ten post 01:27, 16.07.2014

  • 0

#9 siara_nh

siara_nh
  • Forumowicz
  • 299 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:28, 30.07.2014

Panownie zrobiłem regulacje zaworów - silnik pracuje już chyba prawidłowo, natomiast spalanie jest dalej kiepskie - na trasie przy prędkości ok 90km/h spalił mi 10,5 l (lpg)więc spoko ale normalnie palił mniej , natomias w mieście  spalił 15,2l :/ , podłączyłem samochód pod kompa u kolegi i żadnych błędów nie wykazał , check też się nie świeci


Użytkownik siara_nh edytował ten post 14:28, 30.07.2014

  • 0

#10 Kaczy

Kaczy
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX-V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:32, 30.07.2014

Jeżeli spalanie LPG wynosi + 30% co do spalania PB (jak PB 10l to gazu 13) to znaczy że można powiedzieć że mieszanka jest dobrana poprawnie w innym wypadku ze względu na wyższą temperaturę spalania LPG może dojść do wypalenia gniazd lub innych usterek. Więc słowa w warsztacie za dużo pali gazu są nie wskazane , ponieważ Pan skręci Ci mieszankę ale korzyść może być na krótką metę.


  • 0

#11 siara_nh

siara_nh
  • Forumowicz
  • 299 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:42, 30.07.2014

wcześniej palił ok 12,5 lpg teraz 15,2 lpg to jest różnica , nie chce żeby mi koniecznie skręcał mieszanki bo mi sonda padnie - ale moze to nie jest wina instalacji lpg - najgorsze jest to że nie sprawdziłem ile pali benzyny


  • 0

#12 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 6273 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 37
Super

Napisano 19:18, 30.07.2014

A jak wcześniej palił 12,5to jaka była temperatura? Ile teraz jeździsz na klimie? U mnie w trasie jednej nocy 10,5 a w ciągu dnia jadąc tak samo 13 tylko dlatego że klima chodziła non stop.
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#13 siara_nh

siara_nh
  • Forumowicz
  • 299 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:52, 31.07.2014

od 10 miesięcy jeżdże na taxi - codziennie w tych samym godzinach codziennie na klimie i w korkach - i zawsze miałem ok 12,5 max 13l a teraz w tych samych warunkach 15,2 :/


  • 0

#14 Kaczy

Kaczy
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX-V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:38, 01.08.2014

Jeżeli masz instalację sekwencyjną wyposażoną w czujnik podciśnienia to prawdopodobnie zbiera ona mapę gazową więc w każdym warsztacie od razu po podłączeniu się do instalacji gość będzie mógł określić czy mieszanka jest za bogata czy za uboga. Oczywiście jeżeli mapa benzynowa jest prawdłowa.


  • 0

#15 siara_nh

siara_nh
  • Forumowicz
  • 299 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:38, 02.08.2014

no to nie pozostaje mi nic innego jak udać się do gazownikia zobaczymy co dalej


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, 2.0

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq