Pomimo że u mnie katalizator chyba jest w bardzo dobrym stnie to może i ja bym coś takiego u sb zrobił
wycięcie katalizatora a wzrost mocy
#17
Napisano 20:58, 19.10.2015
również polecam wymianę ... zrobiłem to u siebie w F20B6 rok temu .... może więcej mocy nie ma ale nie zaszkodziło
Sicilian Red ACCORD by KOWAL >> KLIK <<
#18
Napisano 15:06, 11.06.2017
Dobra panowie może i ja bym wywalił kata ale co wtedy z robić z drugą sondą która właśnie w nim siedzi?
może to też do 2.3 podejdzie?
http://allegro.pl/ho...6819684733.html
Użytkownik lysymlk edytował ten post 15:27, 11.06.2017
#19
Napisano 14:41, 03.07.2017
W tym linku co podrzuciłeś masz nawet emulator - drugą sondę wkręcasz właśnie w to i błędu brak. Sonda zostaje tak jak była, tyle, że dochodzi dodatkowa tulejka (emulator) oddalająca ją od spalin...
#20
Napisano 08:27, 24.09.2017
Kat usunięty i wstawiony ten tłumik z linku z prostym emulatorem, po tygodniu jazdy brak checka spalanie na tym samym poziomie auto żwawsze kręci wyżej i szybciej, lepiej czuć v-tec. Jest troszkę głośniej niż z katem ale fajnie to brzmi.
Niestety nie rozwiązało to problemu szarpania...
Zabieg na +
#21
Napisano 08:53, 24.09.2017
Koledzy, a co ze spalinami, a konkretniej spełnianiem określonych norm?
Ja nie jestem szalonym ekologiem, ale najbliższe badanie techniczne może zmącić Waszą radość i zadowolenie z tej operacji...
Był ktoś z Was zweryfikować poziom emisji po tym zabiegu?
Jako przykład można podać Kolegów z Wrocławia, gdzie takie numery nie przechodzą.
Na dodatek zapewne czytaliście najnowsze pomysły rządzących - ma być zbieranych więcej informacji, a przede wszystkim płatność i wpis do bazy CEP ma być zawsze, niezależnie od wyników badania (płatność z góry i wpisanie powodu 'odrzucenia' auta).
Po takim wpisie nie widzę opcji, żeby nawet znajomy diagnosta klepnął przegląd tego samego, czy następnego dnia...
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów
#22
Napisano 09:46, 24.09.2017
Zawsze można pomyśleć o katalizatorze pokroju produktów Vibrant, które pozwalaja spełniać normy, ale jednocześnie nie dlawia silnika. Ja szukam podobnego rozwiązania.Hej
Koledzy, a co ze spalinami, a konkretniej spełnianiem określonych norm?
Ja nie jestem szalonym ekologiem, ale najbliższe badanie techniczne może zmącić Waszą radość i zadowolenie z tej operacji...
Był ktoś z Was zweryfikować poziom emisji po tym zabiegu?
Jako przykład można podać Kolegów z Wrocławia, gdzie takie numery nie przechodzą.
Na dodatek zapewne czytaliście najnowsze pomysły rządzących - ma być zbieranych więcej informacji, a przede wszystkim płatność i wpis do bazy CEP ma być zawsze, niezależnie od wyników badania (płatność z góry i wpisanie powodu 'odrzucenia' auta).
Po takim wpisie nie widzę opcji, żeby nawet znajomy diagnosta klepnął przegląd tego samego, czy następnego dnia...
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#23
Napisano 10:34, 24.09.2017
Jeżeli chodzi o spaliny to z wydechu bardziej nie śmierdzi a co do spełniania norm to pojęcia nie mam gdyż jest to moje piąte auto w życiu i stacji diagnostycznych już trochę odwiedziłem zwłaszcza że trzykrotnie zmieniałem miejsce zamieszkania i nigdy żaden diagnosta nawet nie wspomniał o badaniu spalin. Myślę że nadal tak będzie a ja na pewno nigdy o to nie poproszę. Wszystko zależy gdzie kto mieszka, robi przeglądy. W mniejszych miejscowościach uważam że niema czym się martwić.
#24
Napisano 10:41, 24.09.2017
Jeżeli chodzi o spaliny to z wydechu bardziej nie śmierdzi a co do spełniania norm to pojęcia nie mam gdyż jest to moje piąte auto w życiu i stacji diagnostycznych już trochę odwiedziłem zwłaszcza że trzykrotnie zmieniałem miejsce zamieszkania i nigdy żaden diagnosta nawet nie wspomniał o badaniu spalin. Myślę że nadal tak będzie a ja na pewno nigdy o to nie poproszę. Wszystko zależy gdzie kto mieszka, robi przeglądy. W mniejszych miejscowościach uważam że niema czym się martwić.
jestem tego samego zdania, z ciekawości w mojej okolicy każdym autem robiłem przegląd na innej stacji, matiz, vw up i mój acco na pełnym przelocie jak był, ani słowa na temat wydechu/katów/badania spalin. Spokojnie panowie
Vesuvio Red by Hymphh --- klik
CAR.aliexpress - grupa FB z dodatkami i zabawkami do naszych samochodów
#25
Napisano 12:58, 24.09.2017
Od przyszłego roku badanie emisji spalin jest obowiązkowe, obecnie to tylko pierwszy przegląd w kraju jak jest to robią pomiar a tak to jeszcze mają w dupie. Jak długo?
Pożyjemy zobaczymy
#26
Napisano 17:21, 24.09.2017
Użytkownik Wlodar edytował ten post 08:09, 25.09.2017
MOJA SATYNOWA DWURURKA
....prawda was jeszcze zadziwi...
#27
Napisano 07:36, 25.09.2017
#28
Napisano 10:47, 25.09.2017
ja już pisałem o tym w zeszłym roku, mi na jednej stacji nie podbili przeglądu za spaliny
#29
Napisano 12:27, 25.09.2017
Hej
ja już pisałem o tym w zeszłym roku, mi na jednej stacji nie podbili przeglądu za spaliny
Tyle, że póki co możesz podjechać na inną i śladu po tym nie ma w systemie... po ew. zmianach już te numery nie przejdą...
Sam jestem ciekawy czy to wprowadzą, a jeśli tak, to jak będzie z egzekwowaniem przepisów
Tomek
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów
#30
Napisano 14:59, 25.09.2017
Ja z ciekawości byłem na pomiarze spalin po wyjęciu kata. Nie ma szans, nasze samochody bez katalizatora badania nie przejdą jak pomiar będzie obowiązkowy.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, katalizator, strumienica wydech
Mechanik →
Układ kierowniczy →
Kierownica ciężko chodziNapisany przez Ziemniak88 , 03 paź 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Accord 6 gen F18b2 - zmiana silnikaNapisany przez stanek , 19 cze 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bałagan w całej elektryce.Napisany przez Blacku , 18 cze 2018 VI, elektryka, anglik, bałagan i 2 więcej |
|
|
||
Mechanik →
Układ napędowy →
Wycie/buczenieNapisany przez Punowy , 18 cze 2018 VI, łożyska buczenie wspomaganie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Kopułka sens wymianyNapisany przez bastek32 , 15 cze 2018 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych