Panowie, udało mi się zdobyć relingi do mojego samochodu (i to nawet z listwami), ale w zestawie brak dwóch uszczelek pod łapy relingów (na jedną stronę na przód i tył, środkowa jest). Ciężko to dostać, także wolałbym nie odsyłać i wykorzystać. Pytanie czy bez tych uszczelek można w ogóle zamocować relingi (wtedy zdjąłbym wszystkie)? Nie pytałem jeszcze w ASO, ale w innym temacie widziałem, że bez kompletu nie chcą sprzedawać. Będę wdzięczny za info, bo nie chciałbym przy montażu się zdziwić .
Relingi dachowe - kto dokładał w swoim aucie - wskazówki.
#17
Napisano 16:12, 31.05.2015
Dla potomnych - do relingów przedliftowych (akcesoryjne) nie można dokupić uszczelek i nakrętek. Można tylko cały komplet (ok. 2 tys.) lub te plastikowe maskownice. Dla poliftowych są już dostępne wszystkie elementy.
A kiedyś będzie:
#18
Napisano 20:21, 28.06.2015
[attachment=6374:2.jpg]
A jednak więcej nie będzie, bo jakiś limit jest :(. Jak ktoś by chciał to podeślę.
A JEDNAK SĄ:
1 - podwójne śruby, do których mocuje się uchwyty relingu
2 - cała rynienka z różowym zatrzaskiem, z którym trzeba bardzo uważać - listwę demontuje się ściągając ją w kierunku dachu (delikatnie podważając z drugiej strony), pozostałe są na wcisk
3 - elementy montażowe przy oknie (x4) - do nich wchodzą te kolorowe zatrzaski na listwie - demontaż cieńkim płaskim śrubokrętem (standardowy gruby nie wejdzie i można szybę uszkodzić), odchylamy listwę i wciskamy po kolei plastikowe "łapki" - zaczynamy od strony maski
4 - listwa do okna (tylko zdjęcie odwrotne) - szary zacisk zatrzaskuje się o karoserię przy masce, pozostałe wchodzą w elementy montażowe ze zdjęcia nr 3
5 - ostatni element montażowy listwy przy klapie - to jest wsuwka - także listwę trzeba zsunąć w kierunku klapy - nie ciągnąć do góry
6 - uchwyt relingu przedni - widać na nim metalową blaszkę, w którą wsuwa się plastikową maskownicę - to jest tylko przypasowanie, montaż na dachu dopiero na założonych listwach
7 - uchwyt ze zdjęcia 6 wraz z maskownicą - widać otwór przez który odgina się metalową blaszkę i wtedy można bezpiecznie zsunąć maskownicę (nie łamiąć przy tym zaczepów)
8 - i wreszcie są
A kiedyś będzie:
#19
Napisano 21:39, 02.07.2015
Przepraszam, że to tak długo trwało, ale wreszcie dodałem Twoje fotki z opisem (może dobrze byłoby zrobić z tego posta temat w dziale Zrób to sam)
Pozdrawiam
Tomek
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów
#21
Napisano 13:00, 04.07.2015
Dzięki. I nic nie połamałem . Jak się komuś przyda to super.
A kiedyś będzie:
#22
Napisano 23:53, 03.02.2016
Właśnie jestem po montażu relingów w przedlifcie. Zazdroszczę wszystkim którym poszło gładko.
Odpięcie listew na wysokości szyby - masakra i czarna rozpacz. Ponieważ zaczepy za nic
nie chciały puścić, nawet te szare najniżej, zrobiłem jak napisano w ESM - demontaż plastikowych
boczków pod maską, wycieraczek i podszybia, to wszystko poszło gładko.
Przy odpinaniu tych spinek na wysokości szyby należy przestrzegać kolejności wciskania haczyków
(2 grupy po 4 szt w każdej spince) to bardzo ułatwia pracę bo wyhaczanie następuje według ustalonej kolejności.
Jest to opisane w ESM.
paka - dzięki za fotorelację, bardzo mi pomogła.
Nie mogę dodać swoich zdjęć bo mam wyczerpany limit kb tutaj na forum
Listwy docinałem ze swoich starych.
Relingi udało mi się kupić w ładnym stanie, nie wymagają lakierowania, kompletne, ze wszystkimi gumami i śrubami
ale tylne zaślepki mają pourywane po jednym z dwóch dolnych haczyków. To jest spory problem bo trzymają się
niepewnie i mogą odpadnąć a nowe w ASO ponoć kosztują sporo ponad sto zł za sztukę.
Może ktoś ma na to jakiś pomysł ? Będę wdzięczny za sugestie
Ogólnie jestem trochę rozczarowany jakością wykonania. Jak na przedmiot fabryczny spasowanie elementów powinno być lepsze.
Mam na myśli połączenie poprzeczki i obydwóch łap. Inni jak widzę na zdjęciach mają podobnie.
Przy ok. 120 km/h na pewno jest głośniej. Co prawda dziś duło jak w kieleckiem ale ewidentnie słyszałem wiatr na dachu -
do sprawdzenia jak będzie spokojniej.
#23
Napisano 17:43, 07.02.2016
Ja u siebie złożyłem jeden z dwóch kompletów. Zaślepki mi zostały, ale też mają pourywane haczyki (widać pzy demontażu powyrywane) i stan taki sobie (te lepsze użyłem). Proponuję taśmą przeźroczystą zabezpieczyć. Może nie będzie jej widać. Na szczęście nie miałem takich problemów z zaczepami przy szybie. A i potwierdzam, że spasowanie kompletu takie sobie. I reling trochę krótki, przy polifcie już sensowna długość jest. Zwiększonego hałasu nie odczuwam.
A kiedyś będzie:
#24
Napisano 15:57, 09.02.2016
Otrzymałem informację z serwisu :
Koszt zaślepki 159,72 zł brutto, część dostępna jest na zamówienie, czas oczekiwania 2 dni robocze.
Jak za kawałek plastiku to cena jest kosmiczna.
Planuję podkleić silikonem punktowo aby można było oderwać w razie potrzeby.
Teraz jest oklejone dokoła paskiem srebrnej taśmy i wygląda obleśnie
#25
Napisano 08:35, 14.04.2016
Jaki koszt takiej operacji jeśli można spytac
#26
Napisano 19:59, 14.04.2016
Jaki koszt takiej operacji jeśli można spytac
Ale czego konkretnie?
A kiedyś będzie:
#27
Napisano 20:20, 14.04.2016
Jaki koszt takiej operacji jeśli można spytac
Ja swoje do przedlifta wyrwałem za 350 + przesyłka na Alledrogo ale jest mała dostępność bo nie były w standardowym wyposażeniu. Do polifta nie ma problemu.
Ty masz sedana więc chyba nie potrzebujesz
#28
Napisano 20:29, 14.04.2016
No ładnie kuźwa. Jak ja szukałem to nikt nie miał a teraz proszę
#29
Napisano 20:06, 20.05.2016
Mala ciekawostka z mojej strony: mi montowali w Hondzie, chcialem auto wciagnac w system po zakupie, itd.
Relingi z allledrogo - 2 klapki z wylamanymi noskami oczywiscie - standard. Szczesliwie patrzylem, jak to montowali, bo 2 sekundy i mialbym jedna listwe scieta o 20cm za bardzo. Glupi blad, zwlaszcza panu bylo glupio na moj okrzyk "Stoj piiiip!"
Ogolnie zostala mi jedna zaslepka - nowa, tylnia lewa zdaje sie. Dostalem w Hondzie za symboliczne pare zl, bo im co nieco z kompem pomoglem w biurze Czasem ma sie troche szczescia
Z religami auto wyglada o niebo lepiej, a i dla mnie funkcjonalnie: Szwecja - Polska 2 razy do roku. Tylko na wage trzeba uwazac, Szwedzi lubia przed promem wazyc auta.
I moim zdaniem srebrne w przelifcie wygladaja lepiej niz czarne w polifcie - ot subiektywna opinia
#30
Napisano 09:04, 20.12.2016
Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy jest jakaś różnica między relingami pomiędzy kombi a sedanem. Dokładnie chodzi mi o VIII generacje, potrzebuje kupić a wszędzie wystawione do sprzedaży od kombi i nie wiem czy brać.
Pozdrawiam
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Napełnienie klimy za grosze?Napisany przez tomazi78 , 20 cze 2018 all_gen, klima, napełnienie i 1 więcej |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Fusion fuel saverNapisany przez Tomasz77 , 18 cze 2018 all_gen, fusion fuel saver i 1 więcej |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Instalacje gazowe →
Spadek ciśnienia w instalacji - słychać wysoki ton pod obciążeniem.Napisany przez Irrrvv , 29 maj 2018 all_gen, lpg |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Ceny klimatyzacji czynnika r134aNapisany przez Tomasz77 , 02 maj 2018 all_gen, klimatyzacja i 2 więcej |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Zawieszenie →
Accord VIII dziwny dźwięk z podwoziaNapisany przez keyooo2 , 29 kwi 2018 all_gen |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych