#31
Napisano 14:35, 31.07.2009
tel. 603 36 sześć sześć 46 lub gg 4490471
regulacja zaworów wymiana oleju regeneracja zacisków wymiana tarcz klocków pomiar bicia tarcz - pomoc przedzakupowa pełna diagnostyka HDS Opinie <<<--- KLik
wszystkie nowe i używane części do Twojej Hondy - zapraszam
przekładki silników 6 7 i 8 gen
#32
Napisano 16:52, 31.07.2009
Dzisiaj rozmawiałem z mechanikiem, który od lat robi mi samochody...poza tym, ma głowę na karku, bo przygotowuje samochody rajdowe itp. Ale nie o tym rzecz, bo zaraz będzie burza
Podjąłem z nim decyzję, że wlejemy na razie do mojego Acc olej Motul. Nie wiem dokładnie który mi wybierze, ale mówił coś o 15W, czy nawet 20W. Powiedział, że ten olej, mimo że syntetyk, ma tak dobrany skład estrów i taką lepkość, że powinno to wyjść na dobre mojemu silnikowi. Przynajmniej na jakiś czas....żebym mógł jeździć....
W miedzy czasie polecił mi szukać jakiegoś silnika zdrowego 1.8 albo 2.0, tak żebym mu go dostarczył na warsztat i będzie mi go ogarniał na późniejszą przerzutkę do mojego auta.
To chyba najrozsądniejsze wyjście, ponieważ nie stać mnie w chwili obecnej na wyłożenie 3-4 tysięcy, a może i więcej... na naprawdę porządny remont silnika :-/
Motul kosztował mnie będzie ok 270 zł...mam go mieć w przyszłym tygodniu, bo muszą go zamówić dopiero. Zatem cierpliwie poczekam, wymienię olej i filtry...no i zobaczymy co z tego będzie...
Jakby ktoś przypadkiem gdzieś słyszał, że jest do sprzedania naprawdę godny polecenia silnik 1.8 albo 2.0 VTEC do tego Acc - proszę o kontakt PW, albo mailowy...jestem w stanie nawet jechać gdzieś poza śląsk, jeśli silnik będzie pewny...
Dzięki za dotychczasowe rady
#33
Napisano 18:15, 01.08.2009
Niby tak kolego ale wierz mi, że zdejmując głowicę w takim silniku na gazie "otwierasz puszkę pandory" albo "wykopujesz studnię bez dna"....jak kto woli a ceny tych remontów które podajecie to nie wiem skąd macie. Widać że nie robiliście takich rzeczy w swoim aucie...Kupując drugi silnik, kupujesz kota w worku.
PS. kupuj kolego silnik z anglii
#34 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:17, 01.08.2009
tarjei86
- po pierwsze sprawdz kompresje, po drugie zrob probe olejowa i podaj roznice w cisnieniu z olejem i bez. Porownaj z danymi katalogowymi i daj znac. Ocenisz orientacyjnie stan pierscieni.
- pomierz cisnienie oleju na zimnym odrazu po rozruchu, na cieplym odrazu po rozruchu, ogolnie na wolnych po paru sekundach chodzenia. Porownaj z danymi katalogowymi i daj znac. Bedziesz mial pojecie jaki jest stan panewek i czy trzymaja cisnienie.
Panewki i pierscienie niby wyjda z testow ok to wymieniaj glowice. Kosz jest maly. 150zl planowanie, 150zl uszczelka, okolo 5-6 roboczo godzin sciagniecie i tyle samo zalorzenie przez osobe robiaca to na codzien (czyt. warsztat) *400-800zl. Nie kupuj od bylekogo kto nie wie co to jest. najlepiej wykrec z rozbitka itp.
Im bardziej sie nie znasz tym wiecej zaplacisz..
#35
Napisano 21:55, 01.08.2009
Niby tak kolego ale wierz mi, że zdejmując głowicę w takim silniku na gazie "otwierasz puszkę pandory" albo "wykopujesz studnię bez dna"....jak kto woli a ceny tych remontów które podajecie to nie wiem skąd macie. Widać że nie robiliście takich rzeczy w swoim aucie...
PS. kupuj kolego silnik z anglii
Tak też usłyszałem od mojego mechanika...z tym, że podliczył mi koszta takie mniej więcej na oryginalnych cześciach i z ew.szlifowaniem czegoś, nie pamiętam czego...tłoków? kanałów? mniejsza o to....ale z tymi wszystkimi rzeczami, planowaniami itp itd, podliczył że może się to zamknąć w kwocie 4-5 tys. zł nawet...co nie napawa mnie optymizmem...
namlooc, dzięki za rady. Jutro pogadam z tym mechanikiem, żeby zrobił mi to, o czym mówisz...sprawdzimy i opiszę tutaj co i jak.
Przy okazji chciałem podziękować wszystkim za dotychczasowe rady i zaangażowanie. Mam nadzieję, że uda mi się to jakoś ogarnąć, bo ten samochód był i jest spełnieniem moich marzeń...i nie chciałbym go zamieniać na żaden inny
#36 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:38, 01.08.2009
o ja pie*dole same kur*y i zlodzieje uciekaj czym predzej z tego warsztatu.zamknąć w kwocie 4-5 tys. zł nawet
[ Dodano: 2009-08-01, 23:43 ]
Jezeli mowa o samej glowicy to:
16x8= 128zl uszczelniacze zaworowe
150zl uszczelka
od 400zl do 500zl planowanie, dotarcie zaworow, wymiana uszczleniaczy
od 500 do 800zl robocizna zdejmij/zaloz glowice
max 1700zl...4-5tys bo to jest zlodziejstwo
#37
Napisano 09:04, 02.08.2009
Pod warunkiem, że a)znajdziesz głowicę w dobrym stanie(lub w ogóle jakąś), b)kupisz za rozsądne pieniądze a tu niestety ceny są 600-800zł. c)handlarze częściami będą chcieli Ci sprzedać.... Silnik kupisz goły za 700-1200zł, z anglii co nigdy nie jeździł na gazie. A jak kupisz głowicę to właściwie za niewiele mniejsze pieniądze, ch.. wie skąd i wydasz jeszcze ok 1400zł żeby ją doprowadzić do stanu idealnego.to wymieniaj glowice. Kosz jest maly.
i chyba przeginanie pały4-5tys bo to jest zlodziejstwo
#38 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:15, 15.05.2012
Ale byłem u mechanika, chłop doradził mi abym wyregulował poziom oleju i sprawdził silnik na małych obrotach oraz na wysokich zrobiłem 100 km nie przekraczając 3 tys obrotów sprawdziłem poziom oleju i ? nic nie ubyło następnie 100 km sportowej jazdy (takiej jak lubie ) i niestety braki oleju są. Czy może być to przyczyna załączania sie systemu VTEC ? może to coś mieć z tym wspólnego ? silnik: 1.8 i jeździ na oleju Castrol 10w/40, jeśli chodzi o dym gdy go przegazuje to na wysokich obrotach zaleci troche na niebiesko, na wolnych zero dymku. Macie jakieś teorie ?
#39
Napisano 19:44, 15.05.2012
http://www.accordklu...ypes-z-bielska/
#40 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:21, 17.05.2012
#41
Napisano 12:28, 17.05.2012
#43
Napisano 12:39, 17.05.2012
#45 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:44, 17.05.2012