Hej,
temat raczej na zime, a mnie dopadlo w srodku lata ....
rozladowal sie do 0 postal pare dni ... no i chyba musze kupic nowy ...
zmienial ktos ? jaki wchodzi w oryginalne miejsce ? co sensownego mozna kupic ?
wymiary wg intercarsu to:
Długość [mm]: 230
Szerokość [mm]: 173
Wysokość [mm]: 222
iii EXIDE ... ktorego nie maja ...
any idea ?
/e12
#1
Napisano 08:18, 10.07.2012
#2
Napisano 11:15, 10.07.2012
Po przeczytaniu instrukcji obsługi accorda, zadajemy mądre pytania ...
#3
Napisano 12:24, 10.07.2012
dzieki !
ostatni post i Yuasa PRO 057 JAP rozwiazuje temat
ale dodzwonic sie do tego japan cars graniczy z cudem ... chyba bede musial tam podjechac wczesniej.
Pozdr
e12
#4
Napisano 13:17, 10.07.2012
Poza aku mają inne części w dobrych cenach.
#5
Napisano 14:58, 10.07.2012
wymiar ten sam, prad rozruchowy wiekszy niz poprzedniego
+ po lewej ... chociaz wydaje mi sie ze bardziej na srodku boku akumulatora ...
w tym oryginalnym zaciski sa blizej krawedzi
siegna przewody ?
masz go ? lepiej kreci nic ta oryginalna padaka ? ten staty (3,5 roku) wystarczy mu chwile na radyjku i swieci cala deska a uruchomieniu silnika mozna zapomniec ... z 45Ah moze zostaly 5 :P
edit:
TYLKO Yuasa PRO 053 JAP lub jakis z P+ inaczej nie siegna przewody w VIII gen
/e12
#6
Napisano 09:42, 07.11.2012
mam Accorda VIII sedan, 2.0 benzyna, wersja executive. parę razy zdarzyło mi się, że kucnął akumulator - włączone radio, inny pobór mocy lub tez ... nie wiem co. Honda sprytnie wsadza akumulatory o małych gabarytach = mój ma około 245x125x170 mm, więc standard nie podejdzie. Pojemność na obudowie (auto mam od nowości) to 55Ah, prąd rozruchowy nieznany, plus Lewy (L+). Auto ma dokładnie 4 lata. Przyszedł czas na wymianę. I teraz: oryginalny w Hondzie (firmy Yuasa lub Panasonic 55Ah) to teraz 418 Pln (choć mieli przed sezonem "promocję" -30%).
Na razie jestem na etapie opcji serwisowej (ale drogo !) - nie chcę iść w inne o tych wymiarach i mniejszej pojemności (NP. Bosch S4 = 45Ah), bo to bez sensu. Widzę,że w gen VII wsadzali koledzy większe gabarytowo akumulatory (szersze i wyższe). Czy ktoś robił to w wersji gen VIII, benzyna 2.0 exec ?!?!?. Będę wdzięczy za podpowiedź Czy konieczne jakieś przeróbki ??!?
#7
Napisano 09:59, 07.11.2012
#8
Napisano 12:42, 07.11.2012
#9
Napisano 14:19, 07.11.2012
Po przeczytaniu instrukcji obsługi accorda, zadajemy mądre pytania ...
#10
Napisano 20:50, 07.11.2012
#11
Napisano 07:22, 08.11.2012
Idealnie bez żadnych przeróbek itp., oczywiście bez tej śmiesznej obudowy akumulatora 45Ah . Jak mi padła po 2,5 roku Varta blue 45Aa ,to pojechałem i kupiłem pierwszy lepszy w obudowie JAPAN 60Ah za 220 zł. Auto stało ostatnio 2 tygodnie i zapaliło tak jakbym jeździł nim wczoraj.Pytanie - jak wszedł - wymiary przewyższają te nominalne szerokość większa o 5 cm.
Po przeczytaniu instrukcji obsługi accorda, zadajemy mądre pytania ...
#12
Napisano 10:09, 08.11.2012
Ale generalnie ta Varta jest pierwsza klasa. Dużo lepiej kręci (większy prąd rozruchowy) i jak pisał muzyczka - po tygodniu stania auto odpala jakbym jeździł dzień wcześniej.
Polecam
[ Dodano: 2012-11-08, 13:00 ]
Dobra, sprawdziłem z ciekawości jak to wygląda pod maską VIII-ki.
Jest dokładnie jak w przypadku VIIgena - akumulator 45Ah, w pastikowej obudowie, oczywiście prawy +.
Czyli spokojnie można wsadzić tą Vartę Blue 60Ah. Oczywiście te plastikowe portki, w których siedzi oryginalna 45-ka idą precz i Varta wchodzi idealnie
#13
Napisano 00:57, 26.11.2012
#14
Napisano 15:23, 07.12.2012
#15
Napisano 12:18, 19.12.2012
W jaki sposób mocujecie te wieksze akumulatory (typu Varta Blue Dynamic D24) do konstrukcji karoserii ?
Sa szersze o 5cm od oryginalnego... ta stalowa objemka z 2-ma srubami, ktora trzyma oryginalny akumulator na miejscu chyba sie do tego celu nie nadaje, nie ?
Pozdrawiam
SG
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, akumulator, aku
Mechanik →
Układ elektryczny →
3 światło stopNapisany przez pawelzszu , 07 mar 2022 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
przyciski na kierownicy wariująNapisany przez siara_nh , 19 cze 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Czynnik bez olejuNapisany przez King_TM76 , 18 cze 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bi-ksenon - problem z przesłonąNapisany przez mlody2v8 , 14 cze 2018 VIII, biksenon, bi ksenon |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Problem z turbiną - mechanik z WrocławiaNapisany przez rzuber , 12 cze 2018 VIII, turbina turbosprężarka VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych