Światła dzienne zamiast długich.
#16
Napisano 22:42, 02.04.2012
Kierowałem się ograniczaniem ciągłego włączania i wyłączania ksenonów
Dzienne to 50% mocy świateł drogowych.
Zapalają się po przekręceniu kluczyka , podświetlenie wewnątrz samochodu nie przygasa.
Zakładał elektryk / mechanik wymieniany na forum, dwa moduły podpięte pod lewy reflektor i sterowanie pociągniete ze skrzynki bezpieczników
Robota na 2 godziny, cena 150 zl
Efekt wygląda tak
foto
a bez świateł dla porównania
foto
zakupie...osłona katalizatora CL9
#17
Napisano 13:12, 03.04.2012
Możesz dać namiary na tego mechanika. Czy moduł kupowałeś rówież u niego ?
#18
Napisano 18:13, 05.04.2012
#19
Napisano 22:58, 05.04.2012
Pozdrawiam,
Zbyszek
HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#20
Napisano 12:39, 06.04.2012
tylko czy to jest zgodne z przepisami ?
coraz mniej rzeczy jest zgodnych ze zdrowym rozsądkiem
zakupie...osłona katalizatora CL9
#21
Napisano 17:40, 06.04.2012
Zainstalowałem w swoim Accordzie VII taką modyfikacje - światła dzienne w długich.
Kierowałem się ograniczaniem ciągłego włączania i wyłączania ksenonów
Dzienne to 50% mocy świateł drogowych.
Zapalają się po przekręceniu kluczyka , podświetlenie wewnątrz samochodu nie przygasa.
Zakładał elektryk / mechanik wymieniany na forum, dwa moduły podpięte pod lewy reflektor i sterowanie pociągniete ze skrzynki bezpieczników
Robota na 2 godziny, cena 150 zl
Taki bajerek (modul) mozna zrobic za 20 zeta plus podlonczenie (+/- dwie godziny pracy ) . Za 150 zl mozna kupic led-y z E4.
#22
Napisano 17:59, 11.04.2012
Ci którym szkoda mogą dłubać sami
podlonczenie
PODLONCZENIE ? nie, ja zapłaciłem za podłączenie
zakupie...osłona katalizatora CL9
#23
Napisano 19:14, 11.04.2012
czyli teoretycznie z tego co piszesz jeżdząc na światłach mijania w dzień też jeździ się sprzecznie z przepisami bo nie mam homologacji alby ich używać w ciągu dnia ? coś tu chyba nie takTak i nie. Tak - bo taki sposób robienia dziennych jest generalnie dopuszczalny. Nie - ponieważ reflektor musi mieć homologację na bycie światłem dziennym (DRL) a ten z HA VII nie ma.
#24
Napisano 21:27, 22.04.2012
#25
Napisano 21:52, 25.04.2012
Myślałem żeby podłączyć tak halogeny przeciwmgłowe zamiast długich. Żeby zbyt nie raziły też ustawić by je na jakiś % mocy.
Czepiają się tego? Bo z tego co wiem jak ktoś jedzie na pozycjach i halogenach to zatrzymują.
Ewentualnie może zamiast halogenów da rade wstawić dzienne + halogeny tak jak np jest w nowych skodach?
#26
Napisano 18:32, 26.04.2012
#27
Napisano 18:56, 26.04.2012
Mam w domu już dwa komplety dziennych ledów, z obrazka wydawały się idealne ale w realu odpadły więc leżą sobie spokojnie w garażu, może kiedyś do innego auta. Accord nie ma miejsca na dołożenie ledów, wąskie wstawki w zderzaku eliminuję podłużne światła - no chyba że na samym środku obok tablicy, ale to średnio wygląda.
#29
Napisano 20:47, 26.04.2012
Co do wklejania, masz dwie możliwości, wklejasz sam link http://chomi....................., lub korzystasz z guzika "img", otwiera się okienko i tam wklejasz sam link. Różnica taka, że w pierwszym przypadku pokaże się na stronie link na który można kliknąć, w drugim na stronie pokaże się zdjęcie z tego linku. Ale autko jak moje - automat?
#30
Napisano 21:04, 26.04.2012
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych