Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Sondy lambda w Accordzie (1.8/2.0/2.3)

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
235 odpowiedzi w tym temacie

#196 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 1071 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:39, 13.11.2016

kod błędu nr 65

65 grzejnik podgrzewanego czujnika tlenu (sonda lambda) - pomocniczy

 

czy do wymiany sonda w kolektorze czy ta za katalizatorem? a jeśli za katalizatorem to ona jest taka sama jak w kolektorze? przeczytałem wątek ale trudno wywnioskować...


Użytkownik Marco edytował ten post 22:33, 13.11.2016

  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord nr 1: VIIgen Comfort, rocznik 2003, sedan CL7, silnik 2.0 K20A6; Accord nr 2: VIgen ES, rocznik 1999, sedan CG9, silnik 2.0 F20B6


#197 Ansset

Ansset
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Cardiff / Warszawa
  • Silnik:F20
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:31, 28.11.2016

Pozwolę sobie na wpakowanie się z butami w temat Lambdy.

 

[Poprawcie, jeśli się walnąłem gdzieś] Silnik F20B6, oryginał Hondy posiada oznaczenie 36531PDAE02.

 

Korzystając z powyższego kodu sondy, oto, jakie zamienniki są dostępne:

NTK (NGK) 0266

NTK (NGK) 266

NTK (NGK) OZA501-H17

 

 

Jeśli dobrze widzę w sieci, to mam następujące opcje:

 

NGK/NTK OZA501-H17 - 450 (do 805 ;) ) PLN

BLUE PRINT ADH27001C  - 249 PLN (ale nie zgadza się w każdym sklepie kod zamiennika z oryginałem)

SKV GERMANY 09SKV015 - 130-210 PLN (kod zamiennika zgadza się z oryginałem)

http://allegro.pl/so...5716230276.html (ktoś tam na poprzednich stronach zapytał o nią już, ale dostał grzecznie ujęte "na drzewo")

 

pewnie jakieś inne badziewia też się znajdą

------------------------------

Na własną rękę odszukałem po VIN auta, kod części oryginalnej na japancars.ru:  36532-PDC-E01 (więc inny, niż forum sugeruje w tym momencie) - zgłupiałem nieco...

http://www.oxygensen...a/36532-PDC-E01

 

Korzystając z tego numeru, alternatywy:

Bosch 0 258 986 602

Bosch 0258986602

Bosch LS602

MTE Thomson 7848.40.046

------------------------------

 

 

Zapomniałem także, że w garażu mam przeznaczoną na złom CIVIC VI gen, z silnikiem D14A7 (na pewno sprawna sonda jest), a sądząc po części sklepów/katalogów przynajmniej, może pasować, zobaczymy, czy da się coś z nią zrobić, przełożę, drugą w kieszeń i przejadę się naście km. Dam znać.

 


  • 0

#198 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 5174 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombiwar
Reputacja: 70
Super

Napisano 07:46, 28.11.2016

wszystko z zamienników co napisałeś nie pasuje do 2.0

F20B6 ma obie sondy Denso


  • 0

tel. 603 36 sześć sześć 46 lub gg 4490471
regulacja zaworów wymiana oleju regeneracja zacisków wymiana tarcz klocków pomiar bicia tarcz - pomoc przedzakupowa pełna diagnostyka HDS Opinie <<<--- KLik
wszystkie nowe i używane części do Twojej Hondy - zapraszam   

przekładki silników 6 7 i 8 gen


#199 KrzysiekosH

KrzysiekosH
  • Klubowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Tychy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:25, 01.12.2016

witam

Tez miałem problem z sondami i czytałem ten wątek

 wymieniłem obydwie sondy

1- denso  dox1452

2- defli es20142-12b1

 

za obydwie z przesyłką zapłaciłem 617zl ktoś już wczesnej pisał ze na dox 0307 i defli tez działa
 
dla NGK to OZA421-H1 0255

 

wymień na te co polecają, ale z bosha nie polecają , ewentualnie uniwersalna z ngk

 

jak masz dawce możesz spróbować, ryzykujesz tylko robocizną ewentualnie nerwami jak nie będzie się chciała odkręcić

 

pozdrawiam


  • 0

#200 Fulvio12

Fulvio12
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Es
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:02, 19.12.2016

Witam, mam problem ze sonda lambda tą w katalizatorze po oczy rani błędu za pomocą spinacze wyskoczył mi błąd o numerze 63 mój samochód to honda accord vii 2.0 vtec...moje pytanie brzmi następująco jaka sonda o jakim numerze pasuje..znalazłem w katalogu ngk sondę o numerze typ:OZA635-H1 ale nie jestem pewny czy po przerobieniu była by odpowiednia. Z góry dziękuję za odp
  • 0

#201 Krystian86

Krystian86
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136 :(
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:46, 25.12.2016

Witam,

 

Mam F18B2 manual polift czyli dwie sądy lambda i wyskakuje mi błąd 63 czyli pomocnicza i to jest ta za katalizatorem ? link

https://www.ngk.de/n...ZA333-H19/5453/

Czy uniwersalana OZA 624-E4 będzie pasować ?


  • 0

#202 Jaro4p

Jaro4p
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Środa Wlkp
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:07, 27.12.2016

Ja drugą sonde kupiłem Delphi ES20142-12B1 jest od razu z wtyczką i działa dobrze już jakiś rok. Tą uniwersalną mam jako pierwszą i też działa ale czy jako pomocnicza będzie działać to nie wiem.


  • 0

#203 KonradS

KonradS
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:lubartów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:12, 21.01.2017

Witam. Po czytaniu błędów pokazuje mi błąd 1 podgrzewany czujnik tlenu (sonda lambda) - podstawowa oraz błąd 63 podgrzewany czujnik tlenu (sonda lambda) - pomocniczy . Problem polega na tym, że Check pojawiał się tylko na gazie, jak wykasowałem po przejechaniu jakiegoś odcinka pojawiał się znów i świecił cały czas, wiec postanowiłem pojechać do gazownika, który poregulował  2 tygodnie było dobrze i teraz Check pojawia się na zmianę, raz się świeci, pojeżdżę trochę gaśnie, pojeżdżę i znów się zapala,od jakiegoś czasu świeci się cały czas. .Dodam jeszcze że z autem nie mam żądnych problemów poza zapalającym się CE. Gazownik marudził coś o starych sondach ale sam nie wiem. Myślę  że może zmiana gazownika? jak myślicie? czy może to wina sond? 


Użytkownik KonradS edytował ten post 17:56, 23.01.2017

  • 0

#204 mallson

mallson
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Bielawy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:06, 31.01.2017

Odświeżę temat i mam pytanie dotyczące sondy. Otóż mam kompa od 1.8 polifta, natomiast słupek mam z 2.0 (swapa robił poprzedni właściciel). Auto zamula no i sprawdzając sondy, okazuje się, że uwalona jest sonda w kacie pokazuje ciągle 3.84V niezależnie czy auto jest nagrzane czy nie. Podpiąłem drugą sondę, którą miałem na stanie i jest to samo. Niedawno wycinałem katalizator, ale przed wycięciem było dokładnie to samo. No i pytanie, czy powinienem włożyć sondę z 1.8 ? 


Użytkownik mallson edytował ten post 16:07, 31.01.2017

  • 0

#205 Serg

Serg
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:32, 01.02.2017

 
Witam. 
Pacjent CG9 f20b6
Wie może ktoś lub jest w stanie sprawdzić jakie napięcie jest na wtyczce sondy lambdy(przy odłączonej sondzie). Interesuje mnie napięcie na 1 i 2 pinie.
Ogólnie jestem w zamieszaniu bo u mnie przy wypiętej sondzie na obu pinach jest około 3V.. po podłączeniu sondy napięcie około 2.7..CZASAMI jak mocniej wcisnę gaz opada poniżej 1V. 
Sprawdzając logi też zauważyłem że mocno rośnie mi korekcja długoterminowa i zapłon przesuwa do 0 stopni również odczuwam że auto zaczyna mocno mulić i falują obroty.
Układ zapłonowy sprawdzony(świece, kopułka, palec, przewody-nowe).
Układ paliwowy wykluczam ze względu na to że na PB i LPG zachowanie jest takie same.
Knock sensor według logów pracuje poprawnie
Logi czujnika MAP porównywałem do logów z identycznego auta
liczę na waszą pomoc bo kończą mi się pomysły.=(
3jDemmn_jGw.jpgQK8cHn9Hp1k.jpg

  • 0

#206 KonradS

KonradS
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:lubartów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:06, 08.02.2017

Nawiązując do mojego wcześniejszego posta okazuje się ze mam do wymiany sondę pomocniczą. Czy jako sondę pomocniczą w hondzie accord 6 po lifcie 1.8 mogę użyć NGK - OHC 501-H17  z pierwszego posta? Czy sonda przed katalizatorem rożni się od tej za katalizatorem? Czy będzie ona działać? testował ktoś?


  • 0

#207 Jaro4p

Jaro4p
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Środa Wlkp
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:32, 11.02.2017

Nawiązując do mojego wcześniejszego posta okazuje się ze mam do wymiany sondę pomocniczą. Czy jako sondę pomocniczą w hondzie accord 6 po lifcie 1.8 mogę użyć NGK - OHC 501-H17  z pierwszego posta? Czy sonda przed katalizatorem rożni się od tej za katalizatorem? Czy będzie ona działać? testował ktoś?

Na pewno działa Delphi ES20142-12B1 jest z wtyczką ja taką założyłem, według NGK pomocnicza to OZA333-H19. Cena Delphi około 190zł. NGK ponad 500zł.


  • 0

#208 ric0

ric0
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:44, 17.02.2017

Padla mi sonda pomocnicza czyli w katalizatorze , jaka bedzie najlepiej pasowala  do silnika  2.0 f20b6 , po przeczytaniu wczesniejszych postow idzie sie pogubic , prosze o porade


  • 0

#209 Patryk638

Patryk638
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:krasnystaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:42, 18.02.2017

W f20b6 pierwsza jak i druga sonda jest denso wiec szukaj oem-u
  • 0

#210 KrzysiekosH

KrzysiekosH
  • Klubowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Tychy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:38, 18.02.2017

silnik f20b6

tylna czyli ta druga diagnostyczna prawdopodobnie jest inna i  jest problem bo mało zamienników i mało info,tez są wtedy tańsze, żeby znaleźć sondy 1 (przy klektorze) i 2 (za katalizatorem) z jednej firmy to tylko znalazłem ngk (intercars) lub ori (ale to serwis dał info ale modeli nie podał) ,nie udało mi się znaleźć info że z denso jest jako 2 sonda lub inny model,  a tak w temacie to polecali defli to kupilem,

 

wymieniłem obydwie sondy

1- denso  dox1452

2- defli es20142-12b1

 

za obydwie z przesyłką zapłaciłem 617zl

 

ktoś już wczesnej pisał ze na dox 0307 i defli tez działa

 

w sumie jestem ciekawy jaka jest sonda z denso jako pomocnicza/diagnoztyczna

 

 

p.s

Do ric0

 

w innym temacie zauważylem ze pytasz o sonde i o kata 

 

sondę sprawdź miernikiem czy ma przerwe grzałka,  ja miałem tez przewód uszkodzony przed wtyczką i sondę, jak masz uszkodzona i tak musisz wymienić żeby błędu  nie wywalało, jak kata out robisz to emulator dajesz, a tym jest różnie itp itd

 

po naprawach sond mi tez już wywala ze kat (błąd 67) mam slaby ale go wymienię, tym bardziej ze stary kat idzie sprzedać do utylizacji  
 


Użytkownik KrzysiekosH edytował ten post 12:58, 18.02.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq