Pozwolę sobie na wpakowanie się z butami w temat Lambdy.
[Poprawcie, jeśli się walnąłem gdzieś] Silnik F20B6, oryginał Hondy posiada oznaczenie 36531PDAE02.
Korzystając z powyższego kodu sondy, oto, jakie zamienniki są dostępne:
NTK (NGK) 0266
NTK (NGK) 266
NTK (NGK) OZA501-H17
Jeśli dobrze widzę w sieci, to mam następujące opcje:
NGK/NTK OZA501-H17 - 450 (do 805 ) PLN
BLUE PRINT ADH27001C - 249 PLN (ale nie zgadza się w każdym sklepie kod zamiennika z oryginałem)
SKV GERMANY 09SKV015 - 130-210 PLN (kod zamiennika zgadza się z oryginałem)
http://allegro.pl/so...5716230276.html (ktoś tam na poprzednich stronach zapytał o nią już, ale dostał grzecznie ujęte "na drzewo")
pewnie jakieś inne badziewia też się znajdą
------------------------------
Na własną rękę odszukałem po VIN auta, kod części oryginalnej na japancars.ru: 36532-PDC-E01 (więc inny, niż forum sugeruje w tym momencie) - zgłupiałem nieco...
http://www.oxygensen...a/36532-PDC-E01
Korzystając z tego numeru, alternatywy:
Bosch 0 258 986 602
Bosch 0258986602
Bosch LS602
MTE Thomson 7848.40.046
------------------------------
Zapomniałem także, że w garażu mam przeznaczoną na złom CIVIC VI gen, z silnikiem D14A7 (na pewno sprawna sonda jest), a sądząc po części sklepów/katalogów przynajmniej, może pasować, zobaczymy, czy da się coś z nią zrobić, przełożę, drugą w kieszeń i przejadę się naście km. Dam znać.