Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Sondy lambda w Accordzie (1.8/2.0/2.3)

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
235 odpowiedzi w tym temacie

#226 wojti

wojti
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:21, 09.10.2017

Koledzy, czy obserwował ktoś prace sondy i grzalki na ssaniu? I pmdo momentu zagrzania silnika? Pytam bo mam kłopot który wrócił po 4 latach i nie wiem czy to nie jest znow sonda. Podłączyłem pod hds xhorse i na wyłączonym silniku sonda pokazuje mi napięcie 3.76v. Po uruchomieniu po kilku sekundach spada niżej na prog od nawet 0.04v do 0.96v. Ktoregos razu napiecie potrafilo skoczyc na 1.46v w trakcie jazdy na zimnym. Grzalka czasami migala zielono/czerwono. Dodam ze chodzi o szarpanie na zimnym silniku. F18b2 2000r.

Użytkownik wojti edytował ten post 12:23, 09.10.2017

  • 0

#227 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 1071 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:52, 22.10.2017

jaki emulator sondy do f20b6? zwykły podejdzie czy jakiś kątowy?


  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord nr 1: VIIgen Comfort, rocznik 2003, sedan CL7, silnik 2.0 K20A6; Accord nr 2: VIgen ES, rocznik 1999, sedan CG9, silnik 2.0 F20B6


#228 Gone

Gone
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:podkarpackie-lubuskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:24, 28.10.2017

Mam zamontowane (nie wiem czy od nowości) sondę nr 1 DU1 Denso 192400-1000 03U30.

Na pierwszej stronie podana jest taka ale z inną końcówką czym one się różnią ktoś wie?

 

z pierwszego posta "F20B6 MT 5 - DENSO - 36531-PAA-L22 / 36531-PAA-307 / DU1 192400-1000 O7U30 / DU1 192400-1000 06T29/ DOX-307"


  • 0

#229 Tomasz.J

Tomasz.J
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Namysłów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:41, 11.11.2017

Witam.Co myślicie o sondzie Denso Uniwersalnej DOX-0114 do F18B2,czy to będzie chodzić???


  • 0

#230 motomaniek10

motomaniek10
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:HC
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:28, 20.01.2018

Potwierdzam działanie uniwersalnej sondy NGK/NTK OZA 624-E4 S4 w Accordzie 1.8 z 2000r. Opór grzałki jest identyczny i wynosi 13,5 Ohm, masa sygnału i szesciokant w oryginale 10,5 kOhm zamennik 12,5kOhm. Napięcie referencyjne wynosi 0.65V zamiast klasycznego 0,45.
Zamiast stosować złączkę z zestawu lepiej kupić 4 ponowa złączkę męska super-seal i wykorzystując gumki z zestawu sondy i piny z wtyczki zarobić na przewodach sondy. Z oryginalnej sondy wyjąć piny starej sondy, ekran termiczny przełożyć na nową sondę, wsunąć piny odpowiednio do wtyczki i wygląda oraz funkcjonuje jak oryginał.

Załączone pliki

  • Załączony plik  31370.jpg   19,09 KB   5 Ilość pobrań

Użytkownik motomaniek10 edytował ten post 22:31, 20.01.2018

  • 0

#231 motomaniek10

motomaniek10
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:HC
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:32, 26.01.2018

Koledzy, czy obserwował ktoś prace sondy i grzalki na ssaniu? I pmdo momentu zagrzania silnika? Pytam bo mam kłopot który wrócił po 4 latach i nie wiem czy to nie jest znow sonda. Podłączyłem pod hds xhorse i na wyłączonym silniku sonda pokazuje mi napięcie 3.76v. Po uruchomieniu po kilku sekundach spada niżej na prog od nawet 0.04v do 0.96v. Ktoregos razu napiecie potrafilo skoczyc na 1.46v w trakcie jazdy na zimnym. Grzalka czasami migala zielono/czerwono. Dodam ze chodzi o szarpanie na zimnym silniku. F18b2 2000r.


Oprócz skoku w czasie pracy powyżej 1V to sonda zimna po rozruchu ma nawet powyżej 3V i napięcie spada.
  • 0

#232 Wawryś

Wawryś
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:29, 17.02.2018

Panowie , mam pytanie bo padła mi sonda i kolega ma nowa tylko czy będzie pasować sonda lambda z ATRa po lifta 2001r do ATRa z 99r ?
  • 0
HONDA The Power of Dreams;)

#233 bafana

bafana
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147 (podobno)
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:13, 26.02.2018

Panowie, ktoś jest w stanie potwierdzić, że sonda NGK OZA421-H1 nadaje się jako pomocnicza do silnika F20B6?
  • 0

#234 elitenr

elitenr
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:09, 07.03.2018

Ja zamierzam kupić tę sondę: https://www.ngk.de/n...OZA569-H1/5456/

 

Czy ktoś określi czy nie będzie babol do F23Z5?


  • 0

#235 lysymlk

lysymlk
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:F23
  • Wersja:type-v
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:40, 07.03.2018

Producent podaje konkretny model silnika i właśnie Twój więc powinno być ok. Ja bym brał ☺
  • 0

#236 mr_laska

mr_laska
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:dw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:55, 12.03.2018

mam klopot z zamuleniem ACC VI 2.0 '99

 

umowilem sie z mechanikiem na wymiane MAP sensora i przy okazji chce zeby sprawdzil sondy lambda. checkow zadnych nie wywala ani na PB ani na LPG ale zdaje sie ze to wcale nie musi oznaczac ze obie sa sprawne? chcialbym miec pewnosc ze mechanik sprawdzi to dobrze i zastanawiam sie czy to ze mi powie "jest git" moge brac za pewnik czy dac auto do kogos wyspecjalizowanego w tym temacie. podpowiem ze robie u Wonrz'a we Wrocku

 

do tej pory wymeinilem wszystkie filtry, pare miesiecy temu byla regulacja zaworow. przy okazji wymiany MAP'a bedzie zagladal do przepusnticy i EGRu. poza zamuleniem nie dostrzegam zadnych innych dolegliwosci napedu


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq