Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Skrzypi zawiecha


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
73 odpowiedzi w tym temacie

#31 Gallus

Gallus
  • Klubowicz
  • 438 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:16, 06.03.2012

dziś odebrałem auto od mechanika.. w końcu wymienił mi sworzeń dolny.. i słuch o skrzypieniu zaginął ;)
pokazywał mi go i jego zdaniem wygląda idealnie zero luzów na nim.. i się dziwił że to on był winowajcą.
  • 0

#32 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4265 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 11:32, 06.03.2012

skrzypiał bo ?.... bo temat znany od lat w hondach i od tego zaczyna się wymianę ale mechanicy będą jeszcze długo stawiać na swoim i szukać dziury w całym :)
  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#33 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 11:33, 06.03.2012

dziś odebrałem auto od mechanika.. w końcu wymienił mi sworzeń dolny.. i słuch o skrzypieniu zaginął ;)
pokazywał mi go i jego zdaniem wygląda idealnie zero luzów na nim.. i się dziwił że to on był winowajcą.


Sworzeń nie musiał mieć luzu żeby skrzypieć. To jest tak zwane zmęczenie materiału i w niedługim czasie mógł strzelić.
  • 0

#34 Gallus

Gallus
  • Klubowicz
  • 438 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:41, 06.03.2012

przynajmniej będzie temat dla potomnych ;) i mniej $$ w moim portfelu :mrgreen:
dzięki za podpowiedzi.

pozdro.
  • 0

#35 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4498 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:54, 06.03.2012

jak wyglądała guma na nim?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#36 Gallus

Gallus
  • Klubowicz
  • 438 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:58, 06.03.2012

pokazał mi ten sworzeń bez gumy już...
  • 0

#37 Bart

Bart
  • Forumowicz
  • 130 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:10, 06.03.2012

Gallus jakiej firmy sworznie wstawił Ci mechanik i ile kosztuje robocizna przy wymianie bo mnie też czeka prawdopodobnie podmiana sworzni?
  • 0

#38 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4498 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:27, 06.03.2012

najlepiej wybrać 555 (50pln szt)
wymiana robocizna też koło (60-70pln szt)
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#39 Gallus

Gallus
  • Klubowicz
  • 438 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:06, 06.03.2012

kosztowało mnie to 59zł sworzeń 555 i 60zł wymiana.

pozdro. ;-)
  • 0

#40 Bart

Bart
  • Forumowicz
  • 130 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:47, 06.03.2012

Dzięki Panowie:)
  • 0

#41 Gallus

Gallus
  • Klubowicz
  • 438 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:05, 10.03.2012

to teraz mam zagadkę i zaczyna mnie to już wpieniać... skrzypi.. inaczej.. bo dopiero jak mocno zabuja.. na większą nierówność najadę słychać skrzyp.. nawet połączone to ze stukiem czasem występuje :/
wymienione dwa sworznie. gdzie szukać dalej? może to guma na stabilizatorze?
  • 0

#42 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 11:10, 11.03.2012

Gallus - wymieniłeś tylko jeden sworzeń dolnego wachacza ? Może to drugi dolny lub górne ?
  • 0

#43 Gallus

Gallus
  • Klubowicz
  • 438 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:24, 11.03.2012

są dwa no nie? jeden dolny i jeden górny? te wymieniłem...
  • 0

#44 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 13:44, 11.03.2012

są dwa no nie? jeden dolny i jeden górny? te wymieniłem...


Myślę że to może być drugi dolny. Bo raczej oprócz sworzni nie skrzypi.

Jeszcze co przychodzi mi do głowy to kończące się klocki też potrafią skrzypieć
  • 0

#45 krys80

krys80
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Szczecin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:57, 11.03.2012

Podnies maske i zabujaj przodem auta. Posluchaj czy skrzypienie dochodzi jakby z przodu samochodu. Ja tak wlasnie mam i sa to najprawdopodobniej gumy na drazku reakcyjnym. Popsikalem jakims olejem w sprayu i sie uciszylo, zobaczymy na jak dlugo.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq