Tutaj masz przykładową aukcję ze sprężnami na tył OEM, wyglądają tak samo..
http://allegro.pl/sp...7126903657.html
Napisano 16:22, 11.05.2018
Tutaj masz przykładową aukcję ze sprężnami na tył OEM, wyglądają tak samo..
http://allegro.pl/sp...7126903657.html
Napisano 20:36, 12.05.2018
Napisano 21:25, 12.05.2018
Napisano 06:57, 13.05.2018
Czyli moje obawy się potwierdziły. Napisałem też maila do Eibacha i jestem ciekaw co odpiszą. Wielkie dzięki ARTude.Partacze a nie EIBACH oficjalny dystrybutor - już rok temu potwierdzili u producenta, że oferowany przez nich komplet - rzekomo pasujący do kombi - nie pasuje do CM2, ale widzę że nadal wprowadzają w błąd, co gorzej - świadomie!
Pozdrawiam
- Artur
Użytkownik Sebaj edytował ten post 07:42, 13.05.2018
Napisano 08:59, 13.05.2018
Napisano 11:30, 13.05.2018
Mi odpisali, że pasują, mimo to prosiłem o potwierdzenie u producenta, u niemca okazało się jednak, że nie pasują - zapewniali, że usuną błędną informację ze strony, w marcu ubiegłego roku.Napisałem też maila do Eibacha i jestem ciekaw co odpiszą.
Napisano 08:45, 14.05.2018
Ktoś ma jakieś opinie odnośnie APEX?
Już kiedyś pisałem:
Jeśli chodzi o Apexy to nie narzekam, jest twardziej niż na serii, ale nie aż tak bardzo - niestety nie mam referencji do innych sprężyn.
Spokojnie można sporo załadować do kufra i nie siadają tak bardzo jak seria.
A przy dobrze ustawionej geometrii w szybkich zakrętach trzyma się jak na szynach.
Z minusów - przy seryjnych amorach, które mają ok. 165k przebiegu - po przejeździe przez większe poprzeczne garby odczuwalny jest tzw. efekt pingponga - amortyzator ma problem z tłumieniem - dla tego prawdopodobnie niedługo będę montował coś nowego, może Koni, może Bilstein.
Napisano 09:23, 14.05.2018
Dzięki, gdzieś się już dokonałem do twojego postu.Już kiedyś pisałem:
Jeśli chodzi o Apexy to nie narzekam, jest twardziej niż na serii, ale nie aż tak bardzo - niestety nie mam referencji do innych sprężyn.
Spokojnie można sporo załadować do kufra i nie siadają tak bardzo jak seria.
A przy dobrze ustawionej geometrii w szybkich zakrętach trzyma się jak na szynach.
Z minusów - przy seryjnych amorach, które mają ok. 165k przebiegu - po przejeździe przez większe poprzeczne garby odczuwalny jest tzw. efekt pingponga - amortyzator ma problem z tłumieniem - dla tego prawdopodobnie niedługo będę montował coś nowego, może Koni, może Bilstein.
Użytkownik Sebaj edytował ten post 09:25, 14.05.2018
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 Jun 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 Nov 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 Nov 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 Apr 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 Aug 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych