#1
Napisano 23:12, 05.11.2011
#2
Napisano 23:59, 05.11.2011
Bmw x5 e70 M 2009r.
Megane RS 265 2012r.
http://i607.photobuc...zps844b52e9.jpg
#3
Napisano 10:42, 06.11.2011
vice mistrz europy 2011 do 3000W rms -149dB
#4
Napisano 13:20, 06.11.2011
#5
Napisano 18:14, 06.11.2011
vice mistrz europy 2011 do 3000W rms -149dB
#6
Napisano 18:57, 18.11.2011
#7
Napisano 19:47, 18.11.2011
vice mistrz europy 2011 do 3000W rms -149dB
#8
Napisano 20:01, 18.11.2011
#9
Napisano 20:06, 18.11.2011
vice mistrz europy 2011 do 3000W rms -149dB
#10
Napisano 22:00, 18.11.2011
#11
Napisano 23:08, 18.11.2011
W sieci znalazłem wypowiedź właściciela bmw, który twierdził, że z przelotu 2,5" bez katalizatora uzyskał +10 kuni.
bamss, a nie rozmawiałeś o wersji bez kata?
#12
Napisano 23:30, 18.11.2011
na minus są ich ceny, bo do tanich nie należą.
#13
Napisano 08:05, 19.11.2011
vice mistrz europy 2011 do 3000W rms -149dB
#14
Napisano 09:16, 19.11.2011
co do wersji bez kata bedzie ciezko 2 sondy lambda i gdzies wyczytalem ze jak kata wywalisz to jest problem z uszczelka pod glowica wiec wole nie ryzykowac
A to był właśnie temat mojej rozmowy z Panem Michałem. On problemu nie widzi. Druga sonda w hondzie jest tylko sondą diagnostyczną. To pierwsza decyduje o pracy silnika. Mało tego, drugą sondę można podobno w ogóle odłączyć w K-serii (podejrzewam, że przy pomocy Hondata ale zawsze). Zakładasię więc na sondę celfixa i wszystko powinno grać. Jeśli chodzi o uszczelkę. Podobną teorię słyszałem tylko w temacie wydechowych gniazd zaworowych. Chodziło o to, że spaliny pozbawione hamulca jakim jest katalizator w jakiś sposób mają niby oddziaływać (czy to przez falę zwrotną, czy też przez podwyższoną jej temperaturę - nie pamiętam już dokładnie) negatywnie na głowicę. Odpowiedź MG znowy wiele wyjaśniła. Katalizator w naszym aucie jest częścią kolektora wydechowego, tworzy z nim jedną, funkcjonalną całość. W chwili kiedy zakładasz 4-2-1 (a taki chyba masz), zastępujesz nim funkcjonalnie cały fabryczny układ kolektor+kat. Tę funkcję, którą pełnił katalizator w tym układzie pełnią teraz kanały 2-1 nowego kolektora. To tez jest powód straty mocy, kiedy ktoś wyrzuca katalizator i zostawia fabryczny kolektor - i zamiast przybyć nagle zaczyna brakować 15KM (często obserwowany u właścicieli civiców ). Chyba niczego nie pomieszałem Sam MG posiadał przez kilka lat CTR K20, więc spodziewam się, że wie co mówi.
#15
Napisano 10:30, 20.11.2011
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 cze 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 lis 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 lis 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 kwi 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 sie 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych