Contisportcontact3 piszczą!
Nawet hamując z nogą do oporu ciężko o jakiekolwiek piszczenie.
Nawet jak bardzo szybko ładowałem się w łuki (naprawdę szybko) ronda czy inne rzeczy to nigdy nie zapiszczały.
W moim odczuciu te gumy na pewno nie są miękkie i naprawdę kleją się asfaltu nie miłosiernie.
I nie jedna osoba to już zauważyła.
Może jakaś inna partia lub coś innego ma na to wpływ, ale to naprawdę dziwne.
19 odpowiedzi w tym temacie
#17
Napisano 18:16, 28.09.2011
Panowie,
dzięki za opinie. Bridgestony sprawdziłem: Turanza ER300 w rozmiarze, który potrzebuje ma za niski indeks nośności.
Problem ząbkowania bierze się stąd, że moje auto lata 98% trasy na pusto tzn. ja i trochę szpeju w bagażniku.
Wiem, że ząbkowanie jest bolączką wielowahaczowych kombii z napędem na przód. Zbieżność w moim przypadku jest sprawdzona - 2 razy: raz w Hondzie i raz u Skwarzyńskiego na Ordona (forumowicze z Warszawy zorientowani w temacie wiedzą zapewne, że tamtejsze chlopaki znają się na rzeczy). I po sprawdzeniu na papierach wszystko było w normie, nic nie trzeba było poprawiać ani nastawiać a opony zeżarło.
Nie wiem skąd się to bierze ale mam zimówki Michelin Primacy Alpin z przebiegiem jakieś 40 tys. na tym aucie i wyglądają jak nówki a Yokohama DB się skończyła na rancie.
dzięki za opinie. Bridgestony sprawdziłem: Turanza ER300 w rozmiarze, który potrzebuje ma za niski indeks nośności.
Problem ząbkowania bierze się stąd, że moje auto lata 98% trasy na pusto tzn. ja i trochę szpeju w bagażniku.
Wiem, że ząbkowanie jest bolączką wielowahaczowych kombii z napędem na przód. Zbieżność w moim przypadku jest sprawdzona - 2 razy: raz w Hondzie i raz u Skwarzyńskiego na Ordona (forumowicze z Warszawy zorientowani w temacie wiedzą zapewne, że tamtejsze chlopaki znają się na rzeczy). I po sprawdzeniu na papierach wszystko było w normie, nic nie trzeba było poprawiać ani nastawiać a opony zeżarło.
Nie wiem skąd się to bierze ale mam zimówki Michelin Primacy Alpin z przebiegiem jakieś 40 tys. na tym aucie i wyglądają jak nówki a Yokohama DB się skończyła na rancie.
#18
Napisano 10:54, 22.10.2011
Odnośnie GD Eagle F1. Posiadam takie gumy rozmiar 205/55/R16 indeks 91W. Właściwości jezdne re!we!la!cja! na prawdę. Jeździłem wieloma autami i na rożnych kapciach, ale tym oponom muszę przyznać , że trzymają super. Na suchym jak po torach, na mokrym - żadnego aquaplaningu, świetnie odprowadzają wodę, ABS załączył się klika razy ale to z winy nierównego podłoża lub śliskiej nawierzchni typu torowisko, lub łatanie drogi lepikiem. który jak jest mokry zachowuje się jak lodowisko. Przy normalnym podłożu zero problemów.
Ząbkowanie..... chyba każdy z Hance Kombi zna problem. U mnie również występuje. Co prawda nie jestem pewien ile lat mają opony, ponieważ kupiłem auto wraz z nimi. Z tego co mi się wydaje tego lata miały swój 3 sezon.
Też zastanawiam się nad Conti sportami 3. I przydałoby się więcej rzeczowych opinii:)
Ząbkowanie..... chyba każdy z Hance Kombi zna problem. U mnie również występuje. Co prawda nie jestem pewien ile lat mają opony, ponieważ kupiłem auto wraz z nimi. Z tego co mi się wydaje tego lata miały swój 3 sezon.
Też zastanawiam się nad Conti sportami 3. I przydałoby się więcej rzeczowych opinii:)
#19
Napisano 15:57, 22.10.2011
rozmiar 205/55/R16
tym oponom muszę przyznać , że trzymają super. Na suchym jak po torach
litości .......
Był : Accord VII Sport + 19" -40/60mm
Obecnie : Lexus IS 220d + 18" -30/30mm
#20
Napisano 15:37, 24.10.2011
Wybaczam!.. poznaj moją litość
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
3 światło stopNapisany przez pawelzszu , 07 mar 2022 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
przyciski na kierownicy wariująNapisany przez siara_nh , 19 cze 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Czynnik bez olejuNapisany przez King_TM76 , 18 cze 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bi-ksenon - problem z przesłonąNapisany przez mlody2v8 , 14 cze 2018 VIII, biksenon, bi ksenon |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Problem z turbiną - mechanik z WrocławiaNapisany przez rzuber , 12 cze 2018 VIII, turbina turbosprężarka VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych