"Klekotanie" na niskich obrotach
#16
Napisano 20:00, 13.09.2011
mi tam silnik klekocze od 40 tys km gdzieś z silnika, i niech na zdrowie sobie klekocze- zauważyłęm że klekocze każdy niemal, jeden mniej drugi bardziej
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#17
Napisano 20:09, 13.09.2011
#18
Napisano 07:10, 14.09.2011
może pompa wspomagania...jak słucham Twojego nagranie to jak bym swoją słyszał...
bylem u mechanika, zeby obadal i wlasnie powiedzial mi, ze to chyba pompa wspomagania, ale dziwny zbieg okolicznosci, ze akurat po wymianie rozrzadu takie cos zaczelo sie dziac,
#19
Napisano 09:26, 20.09.2011
2,2 ATR www.ultracar.waw.pl
NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b
#20
Napisano 19:11, 20.09.2011
qrde, jakoś nie nie ma głosu na tym pliku. może ktoś podrzuci na priv ten plik
w piatym poscie masz w formacie mp3
#21
Napisano 08:13, 21.09.2011
qrde, jakoś nie nie ma głosu na tym pliku. może ktoś podrzuci na priv ten plik
w piatym poscie masz w formacie mp3
wiem, ale jakoś mi to nie działa
2,2 ATR www.ultracar.waw.pl
NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b
#22
Napisano 15:19, 23.09.2011
1. klekot slychac dopiero jak przejade kilka km
2. silnik musi byc cieply
3. slychac go na 400 obrotach oraz na ok 1500, pomiedzy ustaje i powyzej 1500
szczerze to mnie to zaczyna juz powaznie irytowac, nikt nie wie co to moze byc bo to chyba jednak nie rolki ?
przekompresowalem jeszcze raz nero, powinno dzialac, przynajmniej u mnie nie ma problemu z odtworzeniem,
link: http://www.sendspace...8ecfd14ba061c07
#23 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:43, 27.09.2011
#24
Napisano 17:55, 27.09.2011
Do zobaczenia na trasie.
#25 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:33, 27.09.2011
#26
Napisano 19:47, 27.09.2011
No i pewnie portfel o 500zł lżejszy, bo panewki tylko w aso. Robota do zrobienia bez wyciągania silnika? Np. przy wymianie rozrządu?Jęśli wałki są OK to 5 panewek i po problemie.
Do zobaczenia na trasie.
#27 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:32, 27.09.2011
P.S. Jeśli słychać stuk wałków balansowych to lepiej jest poluzować MINIMALNIE pasek od wałków balansowych, gdyż jest mniejsze prawdopodobieństwo że po prostu wałek z czasem może pęknąć i oczywiście zmniejsza to jeszcze szybsze zużycie i tak już zużytych panewek.
#28
Napisano 21:54, 27.09.2011
co w ogole powinienem zrobic w moim przypadku czy jednak sie tym nie przejmowac ?
#29
Napisano 22:00, 27.09.2011
Do zobaczenia na trasie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych