#31
Napisano 14:28, 08.02.2017
#32
Napisano 20:37, 08.02.2017
Jak ktoś się w końcu weźmie za te katalizatory (sprawdzenie spalin w trakcie badania okresowego i rygorystyczne przestrzeganie norm) to będzie płacz i zgrzytanie zębów...
Pozdrawiam
Tomek
P.S. ...a w końcu kiedyś się wezmą za to...
wysłane z fona
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów
#33
Napisano 21:13, 08.02.2017
Ostatnie badanie miałem z analizą spalin, nie mam katalizatora i przeszło:-) diagnosta stwierdził, że spaliny w górnej normie ale jednak się mieściły, Badanie było robione na LPG.
Śruby zbieżności tył VI i VII generacja
#34
Napisano 06:07, 09.02.2017
Użytkownik Wlodar edytował ten post 06:08, 09.02.2017
MOJA SATYNOWA DWURURKA
....prawda was jeszcze zadziwi...
#35
Napisano 09:00, 09.02.2017
Z tego co mi się przypomina to kazał do 2 albo 3 tys kręcić i trzymać przez chwile, a jak jest prawidłowo to nie wiem.
Śruby zbieżności tył VI i VII generacja
#36
Napisano 09:02, 09.02.2017
kiedyś na tvnturbo był artykuł, nie pamiętam już w którym z ich programów, w każdym razie wzięli oktavkę i wywalili z niej DPF .... i co? i jajco. badanie po ... delikatnie podniesione odczyty, ale jak najbardziej w normie. i to w dieslu, wiec obstawiam, że w benzynie może nie być aż takiej tragedii. no ale, nie dowiemy się jak nie sprawdzimy
#37
Napisano 21:29, 12.02.2017
Muszę pozbyć się starego katalizatora, ponieważ dosyć mocno zaczął brzęczeć (pewnie oberwał się w środku). Mam 2 sondy, co polecacie włożyć zamiast starego kata, żeby nie wywalało mi błędów.
#38
Napisano 21:58, 12.02.2017
katalizator.
Zanim zadasz m pytanie na PW w sprawie giełdy przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
#39
Napisano 15:58, 13.02.2017
To sie teraz narażę ekologom, ale wstaw tłumik przelotowy z emulatorem drugiej sondy i bedzie ok.
#40
Napisano 17:47, 13.02.2017
To sie teraz narażę ekologom, ale wstaw tłumik przelotowy z emulatorem drugiej sondy i bedzie ok.
Tak właśnie zastanawiałem się nad tym. Czy ten http://allegro.pl/ho...6697718766.html będzie pasował?
#41
Napisano 19:46, 13.02.2017
Dokładnie ten.
#42
Napisano 22:48, 13.02.2017
Jak mi padnie w końcu kat to wstawię kata z wkładem stalowym tzw sportowy kat. Raz już się w innym samochodzie pozbyłem kata i to była średnia decyzja. Bardzo średnia. Smród spalin na benzynie i na lpg że oczy szczypało. Poza tym dłubanina z emulatorem sondy. Sportowy kat 400zł a tłumik przelotowy a'la kat 200zł. Mieć 200zł a nie mieć 200zł to 400zł ale tutaj akurat nie będę się szczypał. Stary kat i tak można sprzedać w skupie za fajny grosz więc tym bardziej nie ma co walczyć o każdą złotówkę.
#43
Napisano 22:52, 13.02.2017
dla potomnych, mi po wywaleniu kata nie podbili przeglądu , nie przeszedł spalin
#44
Napisano 07:31, 14.02.2017
Ostatnio wymieniałem kata u siebie w Acco i facet z firmy która to robiła powiedział mi szczerze aby się teraz dobrze zastanowić nad wycinaniem katalizatora. Osoby które wycinały katalizatory teraz wracają na montaż, bo nie mogą przejść przeglądu.
Użytkownik Hank edytował ten post 12:14, 14.02.2017
#45
Napisano 17:09, 15.02.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
Mechanik →
Układ kierowniczy →
Kierownica ciężko chodziNapisany przez Ziemniak88 , 03 Oct 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Accord 6 gen F18b2 - zmiana silnikaNapisany przez stanek , 19 Jun 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bałagan w całej elektryce.Napisany przez Blacku , 18 Jun 2018 VI, elektryka, anglik, bałagan i 2 więcej |
|
|
||
Mechanik →
Układ napędowy →
Wycie/buczenieNapisany przez Punowy , 18 Jun 2018 VI, łożyska buczenie wspomaganie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Kopułka sens wymianyNapisany przez bastek32 , 15 Jun 2018 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych