Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zaślepienie EGR 2.0 K20A6 - kostka wpięta czy wypięta?

VII egr

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 majko

majko
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Malbork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:10, 18.04.2018

Witam,

 

Tak jak w temacie, czy po zaślepieniu egr w K20A6 kostka egru powinna być wpięta czy wypięta?

egr mam zaślepiony blaszka 2 mm, błąd silnika (kontrolka) tak czy tak wywala

 

Ogólnie to zauważyłem że po wypięciu kostki i załapaniu tego przez komputer silnik stał się bardzo kulturalny w zakresie 2000-3000 obrotów, ale z jakiś czas tak kultura się skończyła


Użytkownik majko edytował ten post 09:26, 18.04.2018

  • 0

#2 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1126 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:03, 18.04.2018

Zależy w jakim położeniu EGR się ,,zaciął,, Masz czym zdiagnozować położenie i pracę zaworu?Załóż blaszkę i wepnij kostkę bo sterownik odczyta to jako przerwa w obwodzie.


  • 0

#3 majko

majko
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Malbork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:25, 18.04.2018

Zależy w jakim położeniu EGR się ,,zaciął,, Masz czym zdiagnozować położenie i pracę zaworu?Załóż blaszkę i wepnij kostkę bo sterownik odczyta to jako przerwa w obwodzie.

egr mam sprawny, zaślepiłem ze względu na poprawienie kultury pracy w obrotach 2000-3000


  • 0

#4 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 365 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:45, 18.04.2018

Zawsze wywli Ci błąd jak zaślepisz. Musiałbyś to usunąć systemowo to wtedy będzie ok.
  • 0

#5 majko

majko
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Malbork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:11, 18.04.2018

Zawsze wywli Ci błąd jak zaślepisz. Musiałbyś to usunąć systemowo to wtedy będzie ok.

Wiem, że zawsze wywali błąd, chodzi mi konkretnie czy przy zaślepieniu jeździmy z wpiętą czy odłączoną wtyczką od egr, czy nie ma to znaczenia


  • 0

#6 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1126 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:09, 18.04.2018

Skoro EGR sprawny to co chcesz poprawiać?Sprawny EGR nie zaburza ,,kultury ,, pracy silnika.

Ktoś testował zaślepkę?Komuś wyrzuciło błąd po zaślepieniu?


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 21:11, 18.04.2018

  • 0

#7 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 317 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:55, 20.04.2018

Nawet jak zaślepisz tylko jeden kanał żeby zawór się nie blokował to ci wywalić błąd. Już kiedyś było to testowane. A to że po błędzie jest lepiej to też norma bo teraz komp ponownie dobiera mieszankę bez spalin i jak ustawi to będzie podobnie jak przed zabiegiem. Tak jak przedmówca powiedział że trzeba software przerabiać a to jeszcze nikt nie próbował w 2.0
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, egr

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq