witam czy może mi ktoś napisac jakie są rożnice miedzy silnikiem acco 7 2.0 k20 a acco8 2.0 r20a3 , chodzi mi o elastyczność spalanie awaryjność,wiem ze w k20 sa 2 wałki a w r20a3 jeden dobrze pisze ?
![Zdjęcie](https://secure.gravatar.com/avatar/276829953c44184286c3f5b4f380de96?s=100&d=https%3A%2F%2Fwww.accordklubpolska.pl%2Ftest%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fdeviant3%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
#1
Napisano 22:03, 19.03.2018
#2
Napisano 22:07, 19.03.2018
dobrze piszesz...
jak dla mnie elastyczność podobna, duzy plus, że w R20 jest 6cio biegowa skrzynia..R20 jest odwrotnie zamontowana niż k20..oba silniki są dobrymi motorami - odradzam k20a6 z początku produkcji..
inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie
regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW
opinie ====> tu kliknij
#3
Napisano 06:46, 20.03.2018
#4
Napisano 07:42, 20.03.2018
nie zakłada się żadnej lubry
regulacja zaworów MAX co 20 tyś km
ja sprawdzam u siebie profilaktycznie co 10 tys przy zmianie oliwy i filtrów
tel. 603 36 sześć sześć 46 lub gg 4490471
regulacja zaworów wymiana oleju regeneracja zacisków wymiana tarcz klocków pomiar bicia tarcz - pomoc przedzakupowa pełna diagnostyka HDS Opinie <<<--- KLik
wszystkie nowe i używane części do Twojej Hondy - zapraszam
przekładki silników 6 7 i 8 gen
#5
Napisano 08:33, 20.03.2018
nie zakłada się żadnej lubry
regulacja zaworów MAX co 20 tyś km
ja sprawdzam u siebie profilaktycznie co 10 tys przy zmianie oliwy i filtrów
Wolek ile masz nalatane jezdzisz na 0w20?,jakie pobory oleju na lpg,jazda w 5 osob jedzie to jako do 4 tys czy tez szalu nie ma
#6
Napisano 09:13, 20.03.2018
nigdy nie zalewałem i nie zaleje 0W20
niecałe 140 tys km
5w30 millersa
co to jest pobór oleju?
dla mnie wystarczająco jedzie.
tel. 603 36 sześć sześć 46 lub gg 4490471
regulacja zaworów wymiana oleju regeneracja zacisków wymiana tarcz klocków pomiar bicia tarcz - pomoc przedzakupowa pełna diagnostyka HDS Opinie <<<--- KLik
wszystkie nowe i używane części do Twojej Hondy - zapraszam
przekładki silników 6 7 i 8 gen
#7
Napisano 10:06, 20.03.2018
#8
Napisano 13:16, 20.03.2018
wziasc
Litości! WZIĄĆ Nie promujmy tu Pawłowicz
CU2 by rhaegar: http://www.accordklu...zarna-diablica/
#9
Napisano 14:07, 20.03.2018
Litości! WZIĄĆ
Nie promujmy tu Pawłowicz
I interpunkcja kolego ! Bo źle się to czyta
Aktualnie w domu są VII 2.0 AT i VIII 2.0 AT, co do elastyczności i spalania to moim zdaniem R20 lepiej wypada pod tym względem, no i dźwięk silnika tez przyjemniejszy. W VII mam zalany Neste 5W30, a w VIII 0W20 Motula (wcześniej 5W30) to podczas normalnej jazdy w mieście, a w trasie zazwyczaj nie przekraczającej +/- 160km/h i wymianie oliwy co około 10tyś/1rok nie dolewałem nigdy oleju w jednym i drugim.
W poprzednich VII 2.0 manualach gdzie przebiegi w dniu sprzedaży podchodziły pod około 200tyś, jeździły wszystkie na Valvoline 5w30, też poborów od wymiany do wymiany nie było, ale minusem w VII jest skrzynia 5 biegowa jak pisał wcześniej Edson, przydałaby się na trasę jednak 6b.
Oczywiście jakieś tam ubytki oleju mogły być, ale praktycznie nie zauważalne.
Japan forever !
#10
Napisano 18:27, 20.03.2018
![:-)](https://www.accordklubpolska.pl/test/public/style_emoticons/default/icon_smile.gif)
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
#11
Napisano 20:26, 20.03.2018
2L to chyba już trochę dużo. Moja R20A3 przy przebiegu 100k km zalana amsoilem 0W30 miedzy wymianami potrzebuje jakies 0,5-0,6L dolewki. Wczesniej zalewana przez ASO shellem 5W30 0,8-0,9L. Przy 2 litrach bylbym się wyjechać gdzieś dalej....Autko za 60 kola i kupic 2 l oleju od wymiany do wymiany (10/12k km) to problem?! Zeby tylko takie problemy byly to bralbym w ciemno
![]()
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
#12
Napisano 22:00, 20.03.2018
![;-)](https://www.accordklubpolska.pl/test/public/style_emoticons/default/icon_wink.gif)
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
#13
Napisano 22:21, 20.03.2018
To słabo ta twoja .Moja stara CB3 z 91r. w silnku F20A4 między wymianami nie potrzebowała dolewki2L to chyba już trochę dużo. Moja R20A3 przy przebiegu 100k km zalana amsoilem 0W30 miedzy wymianami potrzebuje jakies 0,5-0,6L dolewki. Wczesniej zalewana przez ASO shellem 5W30 0,8-0,9L. Przy 2 litrach bylbym się wyjechać gdzieś dalej....
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
![:)](https://www.accordklubpolska.pl/test/public/style_emoticons/default/smile.png)
...ale
Bez przesady 2 l między wymianami nie jest rózowo ale nie ma tragedii
MOJA SATYNOWA DWURURKA
....prawda was jeszcze zadziwi...
#14
Napisano 11:18, 26.03.2018
Accord VIII R20
Pozdrawiam
#15
Napisano 17:41, 26.03.2018
W mojej poprzedniej cl7 nie brał wcale zalane zawsze Motul eco clean 5w30 a w obecnej R20 przejechałem do dzisiaj 5300km bo kupiłem auto dwa miesiące temu i też nie stwierdziłem żadnego poboru zalane jak wyżej
krzysiek
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Różnice
![]() 3 światło stopNapisany przez pawelzszu , 07 Mar 2022 ![]() |
|
![]()
|
||
![]() przyciski na kierownicy wariująNapisany przez siara_nh , 19 Jun 2018 ![]() |
|
![]()
|
||
![]() Czynnik bez olejuNapisany przez King_TM76 , 18 Jun 2018 ![]() |
|
![]()
|
||
![]() Bi-ksenon - problem z przesłonąNapisany przez mlody2v8 , 14 Jun 2018 ![]() |
|
![]()
|
||
![]() Problem z turbiną - mechanik z WrocławiaNapisany przez rzuber , 12 Jun 2018 ![]() |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych