Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Ruda na wnętrzu maski

VII rdza vii accord

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 jahrasta

jahrasta
  • Klubowicz
  • 98 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:48, 23.01.2017

Witam, ostatnio przy wymianie płynu hamulcowego zauważyłem korozje we wnętrzu maski chyba na spawie, zrobiłem zdjęcie drugiej strony lecz cieżko uchwycić. Jest to wina uszczelki? Jakim środkiem najlepiej to zabezpieczyć? Na kielichu jest nalot soli wokół tabliczki czyściłem około tygodnia temu i znowu się pojawił. 

 

 

IMG_1322_zpsgdnwrmeb.jpg

 

 

IMG_1327_zpsn0mc1f89.jpg

IMG_1323_zpskhz8gbyd.jpg


  • 0

#2 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 3640 postów
  • Skąd:WI/WOT
  • Silnik:1.4
  • Wersja:Super
  • KM:~100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 99
Super

Napisano 19:22, 23.01.2017

Ta korozja była też 6-8mcy temu 😛

Czy to 7 czy 8gen..

Trzeba do dobrze wyczyścić, zabezpieczyć i pomalować..👍
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#3 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 795 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:54, 23.01.2017

jesli to jest pod zawinieciem połacia blachy to ciezko to bedzie definitywnie zatrzymać: po prostu nie doczyscisz tego porzadnie w miejscu zawiniecia blachy. Mozesz  rozwój korozji wyhamować ale nie zahamować przerabialem cos podobnego na drzwiach pasazera ale olalem temat bo to walka z wiatrakami :) Swoja droga dziwnie Ci to koroduje u mnie klasyka przy zamku maski tak to zupelnie bez rdzy a auto juz 14 lat zycia i 337 tys km nabite


a zamek jak wyglada ? Poka foto :)


Użytkownik lakatus edytował ten post 19:53, 23.01.2017

  • 0

#4 Lukas__

Lukas__
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:19, 23.01.2017

U mnie rok temu pojawila w dokladnie tym samym miejscu jak u Ciebie na pierwszym zdjeciu.

W akcje poszla wiertarka  zmala szczotka druciana, oczyscilem, i zamalowalem srodkiem antykorozyjnym (cos ala brunox)

i pomoglo w zatrzymaniu rozwoju.


  • 0

__


#5 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 3640 postów
  • Skąd:WI/WOT
  • Silnik:1.4
  • Wersja:Super
  • KM:~100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 99
Super

Napisano 20:19, 23.01.2017

da się zatrzymać, tylko trzeba dobrze np. wypiaskować..;)


  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#6 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 795 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:26, 23.01.2017

a piaskownie no to juz lepsza metoda i nie glupia machnij cala maske d ogolego piachem pomaluj na nowo moze byc nawet proszkowo :D bardzo duza odpornosc na uszkodzenia :D


a jak masz jeszcze mocniej zakombinowac oddaj do zabezpieczenia galwanicznego :D 


  • 0

#7 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 3640 postów
  • Skąd:WI/WOT
  • Silnik:1.4
  • Wersja:Super
  • KM:~100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 99
Super

Napisano 20:27, 23.01.2017

małą końcówka od piaskarki można spokojnie to ogarnąć punktowo..znajdź odpowiedniego fachowca to Ci ogarnie ;)


  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#8 jahrasta

jahrasta
  • Klubowicz
  • 98 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:17, 23.01.2017

lakatus - u mnie przy zamku czyściutko tylko w tym miejscu, do zabezpieczenia gawalinczego to nadoka by pasowało ;d i się poważnie nad tym zastanawiam, bo jedno już do roboty ;/ tylko w mojej okolicy ciężko o takiego fachowca.

Edson - faktycznie najlepiej by to pod piaskować, bo jest to przy zwinięciu blachy, narazie pójdę za radą Lukasa

Lukas_ - też właśnie myślałem aby zrobić to w taki sposób przynajmniej narazie i obserwować jeśli dalej zacznie się coś dziać wtedy piaskować punktowo lub całość, walnąc w jakiś ciekawy kolor ;d
  • 0

#9 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 795 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:27, 23.01.2017

co do cynowania jest jeden gosc ktorego znalazlem w raszynie ale o jego robocie nic Ci nie powiem. ... po 6 lutym bede wiedzial na ile wycenia prace przy moich rantach to przeczytasz w moim watku


  • 0

#10 jahrasta

jahrasta
  • Klubowicz
  • 98 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:48, 23.01.2017

Raszyn to troszkę dla mnie za daleko, robota plus dojazd ;/
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, rdza, vii, accord

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq