Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

nierówna praca silnika

VII silnik

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 mysiek72

mysiek72
  • Nowy
  • 0 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2,0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:33, 11.12.2015

Miałem problem z moim Accordem 2,0 2008 rok benzyna/gaz a mianowicie nierówna praca silnika, szarpanie, dławienie na zimnym.

zacząłem od regulacji zaworów w zaprzyjaźnionym warsztacie (nic nie dało), wymiany świec (nic), diagnostyka komputerowa (nic). po analizie forum troczę się przestraszyłem bo podobnyc historii było wiele i nic nie pomagało. polecono mi dobrego "komputerowca", który stwierdził, że jest za duże podcisnienie w kolektorze dolotowym (cały układ dolotowy był rozebrany, wyczyszczony, przepłukany -zero efektu), wymieniłem przepustnicę- zero efektu. zdesperowany szukałem pomocy w serwisie Hondy na Majdanku w Lublinie, panowie w 2 godziny rozwiązali moje problemy. a mianowicie wyregulowali ponownie zawory (podobno w tych modelach to nie jest takie proste) forumowiczom z podobnymi problemami polecam regulację w autoryzowanych stacjach, moje auto chodzi teraz jak zegarek szwajcarski.

 


  • 0

#2 ooRYBAoo

ooRYBAoo
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Piotrków Trybunalski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:iES
  • KM:>210
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Coupe / Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:32, 12.12.2015

Grunt to przed przystąpieniem do regulacji przeczytać Manuala


  • 0

-1ST HONDA - ACCORD SEDAN CE8 iES F20Z1  -> SWAP H22  (DONE) @OWN

-2ND HONDA - ACCORD COUPE CG4 iES F20B6 -> SWAP H22  (DONE) @OWN http://www.accordklu...coupe-cg4-ryba/


#3 lenvo

lenvo
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:n.o.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:n.o.
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:51, 16.12.2015

widzisz, u mnie były i są podobne objawy, ale po regulacji zaworów a i owszem objawy ustały, niemniej jednak po ok. 2 tyg. znów wszystkie problemy się pojawiły, więc albo ASO spieprzyło regulację zaworów albo jest inna przyczyna ...

nie podejrzewam, żeby nie wiedzieli jak się do tego zabrać (aczkolwiek znam i takie przypadki) :)


Użytkownik lenvo edytował ten post 21:52, 16.12.2015

  • 0

#4 ooRYBAoo

ooRYBAoo
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Piotrków Trybunalski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:iES
  • KM:>210
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Coupe / Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:44, 17.12.2015

Trzeba ponownie do nich podjechać na reklamację, może to nie koniecznie wina zaworów była, a może wystarczy je poprawić po porzedniej regulacji


  • 0

-1ST HONDA - ACCORD SEDAN CE8 iES F20Z1  -> SWAP H22  (DONE) @OWN

-2ND HONDA - ACCORD COUPE CG4 iES F20B6 -> SWAP H22  (DONE) @OWN http://www.accordklu...coupe-cg4-ryba/


#5 luki0906

luki0906
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Kepno
  • Silnik:2,2
  • Wersja:es
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:32, 17.12.2015

Dokładnie najlepiej pojechać na rekalmacje


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq