Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

[ Accord IV ] - Auto samo przyspiesza - 2.2 F22A

IV silnik accord IV obroty

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 miach822

miach822
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:DX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1991
  • Nadwozie:CB7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:11, 25.06.2015

Witam !

 

Mam problem z Honda Accord IV - 92 r silnik 2.2 F22A wersja USA.

 

Autko odpala normalnie bez problemu po odpaleniu kilka sekund kreci na około 2 tysięcy potem spada normalnie i chodzi na około 1500 na ssaniu.

Po przejechaniu się lub przegazowaniu obroty spadają i na wolnych chodzi na 700 rpm.

 

Problem zaczyna się gdy tocząc się np na dwójce (niskie obroty) dodamy lekko gazu i od razu puścimy - auto nagle zaczyna samo przyspieszać mimo puszczonego pedału gazu !

Auto czasami przekracza samo 2 tysiące obrotów i potem obroty silnika same spadają tak jakby puściło się gaz. Czasami jednak auto samo jedzie na 1800 rpm i trzeba przegazować ją albo dodać gazu aby ten próg 2 tys przekroczyć tak aby obroty spadły. Występuje to generalnie na wszystkich biegach jednak na tej 2/3 jest to najbardziej zauważalne. Czasem jednak gdy dodamy mocniej gazu (głebiej wciśniety pedał gazu) to silnik nie zaczyna się sam wkręcać tylko normalnie po odpuszczeniu gazu zwalnia.

 

Nie wiem w czym leży problem ?

 

Ktoś doradzał mi wymianę silniczka krokowego - kupiłem używany (ponoć sprawny z gwarancja rozruchową) jednak dalej jest to samo, wyczyszczony zawór FITV, przepustnica była czyszczona u mechanika przy okazji gdy zmieniali reduktor od gazu, do tego wymienione są świece. 

 

Problem z komputerem ?

 

Czy ktoś ma pomysł co może być nie tak ? 

Postaram się nagrać filmik gdzie będzie to widoczne jeśli ciężko to zrozumieć z opisu jednak myślę, że dość prosto to wytłumaczyłem.

 

Pozdrawiam Michał !


Użytkownik miach822 edytował ten post 20:25, 25.06.2015

  • 0

#2 lipson

lipson
  • Forumowicz
  • 782 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:2,2
  • Wersja:LS Type-R, S2K
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 17:06, 25.06.2015

FITV mówisz, że wyczyszczony a był regulowany?
  • 0

#3 miach822

miach822
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:DX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1991
  • Nadwozie:CB7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:30, 25.06.2015

W jaki sposób można to wyregulować, jeśli chodzi o ilości obrotów tą nakrętką to jest wykręcona o 1 i 3/4 obrotu

 

Pozdrawiam


  • 0

#4 miach822

miach822
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:DX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1991
  • Nadwozie:CB7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:11, 27.06.2015

Ktoś ma jakieś pomysły ?


  • 0

#5 Accjacek

Accjacek
  • Moderator
  • 196 postów
  • Skąd:Tu gdzie stoje
  • Silnik:2.0
  • Wersja:moja
  • KM:118
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:CB3
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:10, 27.06.2015

Po pierwsze piszesz o gazie dlatego zapytam czy dzieje się to na PB czy na Gazie? jeśli na PB to sugeruję sprawdzić kable czy piny się niewysuneły lub zaśniedziały. Miałem  podobny objaw i poprawa styków pomogła.

Jeśli tylko na LPG to jaka instalka jak wersja kuchenkowa to sugeruje sprawdzić pomimo wymiany parownika membranę.


Użytkownik Accjacek edytował ten post 19:11, 27.06.2015

  • 0
df35660900d4e6f1med.jpg

#6 bogdann

bogdann
  • Forumowicz
  • 336 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:-
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:19, 27.06.2015

Ja bym sprawdził przepustnicę czy coś się nie przyblokowało.


  • 0

#7 Pejot

Pejot
  • Klubowicz
  • 3635 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 14:47, 29.06.2015

Ja bym sprawdził przepustnicę czy coś się nie przyblokowało.

 

Dokładnie, zacina się przepustnica trzeba ją obejrzeć co tam się dzieje ;)


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#8 miach822

miach822
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:DX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1991
  • Nadwozie:CB7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:07, 05.02.2016

Wybaczcie ze nic nie pisałem, problem rozwiązany.

Dla szukających i ciekawych chodziło o pozamieniane miejscami wężyki podciśnienia.

Mechanik który wymieniał reduktor podłączył to jak mu sie podobało i nie można było dojść do ładu z tym. Mam tylko problem z podłączeniem jednego weżyka gdyż nie wiem gdzie on ma iść ale poszukam w serwisówce


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: IV, silnik, accord IV, obroty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq