#1
Napisano 12:28, 11.05.2015
Mam drugie pytanko: gdzie na silniku można znaleźć numery? Pozdrawiam!
#2
Napisano 12:33, 11.05.2015
Użytkownik skubiszek edytował ten post 12:33, 11.05.2015
#3
Napisano 13:20, 11.05.2015
#4
Napisano 15:00, 11.05.2015
MOJA SATYNOWA DWURURKA
....prawda was jeszcze zadziwi...
#5
Napisano 15:16, 11.05.2015
Teraz mówi, że nie odłączał w ogóle akumulatora... I co mu teraz zrobię, wszystkiego się wyprze, nie mam dowodów na nic Dobra mniejsza już z akumulatorem, kupiłem i zamontowałem przed chwilą nowy, tamten już i tak niebawem kończył swoją żywotność. Byłem w ASO, mówili, że niby nie widać, żeby cokolwiek innego było odkręcane, że niby wszystko jest tak jak powinno, chociaż ja mam pewne obawy i tysiąc myśli w głowie po tej akcji z akumulatorem i się głowię czy inna jednostka nie siedzi pod maską, chociaż nie widzę różnicy w zachowaniu auta oprócz tego osadu pod pokrywą zaworów.
Wracając do tematu tego wycieku, załączam zdjęcia jak to wygląda (lewa i prawa strona):
http://www.fotosik.p...e816307179.html
http://www.fotosik.p...f3e1f4bb00.html
A tak przy okazji zapytam, czy ktoś rozpoznaje na tym zdjęciu, że coś jest nie tak? Np od czego jest ten środkowy otworek na dole? Do takiego samego po prawej stronie wchodzi jakiś przewód a tu jest puste... To powinno tak być?
http://www.fotosik.p...1e7277793a.html
Wybaczcie, ale po tej sytuacji z akumulatorem zacząłem się obawiać o kochaną Hondę, którą zawsze tak wychwalam...
#6
Napisano 18:47, 11.05.2015
napisz co to za mechanik i gdzie ma dziuple co by omijać złodzieja z daleka.....żałosny koleś
Lechutkowy "SURFWAGON"
http://www.accordklu.../?hl=lechutkowy
http://www.accordklu...-polifcie-2006/
#7
Napisano 19:26, 11.05.2015
dokładnie tak jak Ci mówiłem, masz lekkie przypocenie w miejscu dość newralgicznym, w którym stosuje się jeszcze cienką warstwę sylikonu, niczym się nie przejmuj... .myślę, że nie jest aż takim debilem, żeby Ci silnik zmienić. Poza tym to nie jest takie hop siup. Sprawdź natomiast dla pewności - powinieneś mieć z tego co kojarzę silnik k20z2
#8
Napisano 20:46, 11.05.2015
numer silnika znajdziesz na naklejce która jest na tej ściance gdzie jest koło pasowe wału korbowego. czyli naklejka jest nad kołem pasowym a trochę poniżej pokrywy zaworów. jest też numer "wygrawerowany" w miejscu gdzie jest przykręcony rozrusznik, ale tam ciężki dostęp aby to dojrzeć.
#9
Napisano 08:15, 12.05.2015
Wątpie też żeby szarpał się z silnikiem
Użytkownik Wlodar edytował ten post 08:16, 12.05.2015
MOJA SATYNOWA DWURURKA
....prawda was jeszcze zadziwi...
#10
Napisano 12:30, 12.05.2015
No też mi się tak wydaje, że z silnikiem nic nie majstrował... Chociaż stał u niego samochód tydzień czasu, a mój silnik wydaje się, że dość atrakcyjny jak na ten model bo seria jeszcze VII a wyjechał z salonu 2008, niecałe 150tys przejechane od nowości, co roku regularnie serwisowany i nigdy nie miał żadnych problemów...
No fakt, pewnie teraz jestem przewrażliwiony, bo strasznie dbałem o ten samochód, a tu taka sprawa... Ja pierdziele, no ręce mi opadły z samego faktu, co jak co, ale akumulator?? On był warty z 200zł... Nie rozumiem ludzi i ich bezczelności. Dziwi mnie tylko to, że tych naszych Hond jakoś sporo nie jeździ po ulicach (w przeciwieństwie do VW, Audi i BMW), a te akumulatorki są malutkie no i jeszcze włożył mi o identycznych parametrach tylko innej marki z wydzielającym kwas....
A wyciek tak wygląda jak na taki, który jakiś czas temu się zrobił ale widocznie nie zwracałem uwagi tak jak mówicie, bo nigdy nie było żadnych niepokojących objawów. No nic, poczekam jeszcze z 10tys i przy okazji ustawiania zaworów powiem mechanikowi, żeby to ogarnął.
#11
Napisano 19:04, 14.05.2015
Koledzy, jeszcze raz dokładnie zajrzałem pod maskę... Na szczęście nr silnika się zgadza z podanym w książce serwisowej. Jednak niestety po dokładnym przypatrzeniu się, zobaczyłem, że nie jest to zwykłe pocenie się
Spójrzcie na zdjęcie, strzałką wskazałem śrubę, która nie wiem od czego jest i nie wiem dlaczego aż tam jest podobny syf jak przy pokrywie zaworów a dodatkowo jest to wilgotne Kurcze nie wiem jak to się stało tam w taki sposób, dlaczego i skąd w ogóle może się wydobywać to coś? A może to nie jest olej?
http://www.fotosik.p...373b3eb306.html
#12
Napisano 18:18, 03.07.2017
Kolego, trochę odkopuje temat, ale czy możesz podpowiedzieć co to był za wyciek bo mam taki sam?
EDIT.
Wstawiam zdjęcie jak to u mnie wygląda, podpowiedzcie coś.
Użytkownik antijoe edytował ten post 13:17, 04.07.2017
#13
Napisano 17:23, 05.07.2017
#14
Napisano 17:42, 05.07.2017
Long May You Ran
#15
Napisano 18:01, 05.07.2017
dokładnie do wymiany uszczelka. zwalić pompę wspomagania napinacz i umyć całość zmywaczem do hebli i po temacie
tel. 603 36 sześć sześć 46 lub gg 4490471
regulacja zaworów wymiana oleju regeneracja zacisków wymiana tarcz klocków pomiar bicia tarcz - pomoc przedzakupowa pełna diagnostyka HDS Opinie <<<--- KLik
wszystkie nowe i używane części do Twojej Hondy - zapraszam
przekładki silników 6 7 i 8 gen
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, silnik
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 cze 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 lis 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 lis 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 kwi 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 sie 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych