Skocz do zawartości


RODO w HAKP

branie oleju 2,4 benzyna


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:51, 18.10.2010

Witam!Posiadam honde accord 2,4 z 2003r? z przebiegiem 150tys.km.od jakiegos czasu zauwazyłem podwyzszone spalanie oleju np.po wymianie oleju w serwisie po przejechaniu 6 tys.km.musiałem dolac olej bo juz kontrolka sygnalizowała ze jest mało na pomiarach analizy spalin stwierdzona ze jest wszytko ok.czekam na sugestie czy to normalny objaw
  • 0

#2 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:57, 18.10.2010

kontrolka Ci nie sygalizuje, ze masz malo, bo ona nie od tego jest, tylko ze smarowania juz nie ma :-/ Lepiej dla ciebie i twojego silnika jesli czesciej bedziesz kontrolowal poziom oleju.
A jak te 6tys przejechales? z butem w podlodze i do odcinki, czy "normalnie"?
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:05, 18.10.2010

W sumie jeździłem tak pół na pół ... na bagnecie olej wskazywał trochę poniżej minimum...
  • 0

#4 Paroova

Paroova
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:24T
  • Wersja:Executive Special ;)
  • KM:381KM 469Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:19, 18.10.2010

według ksiazki moze brac nawet do lita na 1000 km. jak zrobiles 6 tys to dziwne nie jest ze litr ci ubylo. szczegolnie ze jezdziles pol na pol .

Pozdr
  • 0
<p>tunning K24A3 stage 3 <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...str-61/</a><br>
381KM@6900 / 469Nm@3700</p>

#5 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:06, 18.10.2010

czekam na sugestie czy to normalny objaw

Nie przejmuj się tym to normalny objaw,sprawdzaj tylko częściej stan oleju na bagnecie i będzie ok.
ps.a ile tego oleju dolałeś bo nie napisałeś?
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 06:59, 19.10.2010

Dolałem 1L i stan wskoczył na prawie połowę normy.
  • 0

#7 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:02, 19.10.2010

Dolałem 1L i stan wskoczył na prawie połowę normy.

To jak przestaniesz mocno "deptać" wlejesz na taki sam dystans 0,5 l.
  • 0

#8 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:54, 20.10.2010

Ze w ksiazce pisze litr na 1000 km to tylko sie producenci bronia przed naprawami serwisowymi. zauwazylem ze czy vw czy honda czy ford np pisza ze litr na 1000 km to normalne zuzycie I bez wzgledu na silnik WIec jak dla mnie to tylko sei bronia przed naprawami na ich koszt jak fura zacznie lykac oliwy. Ogolnie ja mam V6 jezdze jak kolega wyzej pol na pol moze nawet bardzie pod czerwone jak mniej I jakos na bagnecie ubylo moze 1/4 tego co bylo. Do wymiany zostaly 2 tys km (wymieniam co 10-shell 10w60 racing). PEwnie mniejsze motory bardziej pija z racji ze sa bardziej wysilone ale bez przesady nie powinno byc az tak. Jak koledze tak pije moze by trzeba olej zmienic na cos lepszego.
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 03:47, 22.11.2010

Kurde ja mam podobnie zapalila sie kontrolka chec blad p2647 niby smarowanie ale wczesniej wszystko bylo ok sprawdzilem poziom okazalo sie min wymienilem olej filtr oleju filtr powietrza i swiece reset kompa narazie kontrolka sie nie zapalila ale czuje ze w wydechu smierdzi jakby sie cos jaralo niewiem co to .A ostatnio po ostrej jezdzie gdy zgasilem silnik to z rury dymilo sie jeszcze okolo 2 min .W warsztacie rozlozyli rece wiec moze servis honda pomoze . Ale nawet jesli bierze olej to dlaczego skoro wszystko bylo zmieniene w odpowiednich odstepach --a jasli niskie smarowanie to dlaczego co za to odpowiada moze cos sie zatkalo wystarczy rozebrac przedmuchac???
  • 0

#10 GTek_

GTek_
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:06, 31.07.2016

Podepnę się pod temat, bo mam problem z braniem oleju w moim 2.4

Samochód od handlarza z miejscowości Dynów. Kupione przy przebiegu 222.000. Przebieg sprawdziłem (za późno) ma obecnie ok.320.000km. Sam wyregulowałem zawory. Nie wiem czym był zalany silnik. Zmieniłem olej. Wg zaleceń naszego partnera "Zmień olej" zalałem Amsoil 0W30. Zrobiłem też płukankę: AMSOIL Engine and Transmission Flush.  Zrobiłem ok. 1000km. na benzynie, i założyłem gaz. Obecnie 6000km. Od zmiany oleju. Pobrał mi 4.3l. czyli ~0.7l/1000km. !!! Tak, to nie pomyłka.

Ciśnienie sprawdzałem na cylindrach na zimnym silniku 10.5bar  równo w każdym +/- 0.1bar bez próby olejowej. 

Nie kopci, nie dymi, równo i cicho pracuje, żadnych złych objawów. 

taki pobór oleju to koszt. dodatkowy około 30zł./1000km.

Do wymiany oleju jeszcze ok. 4000km.

 

Czym zalać, zrobić jeszcze raz płukankę? Może tańszy olej z Valvoline (polecał "Zmień olej)?

 

Czy pierścienie do wymiany i remont silnika?  


  • 0

#11 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:49, 31.07.2016

Spróbuj przejść na 5w30 lub 5w40. Jak to nie pomoze - zbieraj kasę na remoncik kolego.

Użytkownik tarjei86 edytował ten post 20:49, 31.07.2016

  • 0

#12 rafiii

rafiii
  • Forumowicz
  • 270 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:31, 01.08.2016

Mój brał i bierze 0,3 na 1000, od nowości był Zalewany Castrol 5w30 zmieniłem na Motul Eco nergy tez 5w30 i pobór jest taki sam. Niedługo mam następna wymianę i teraz zastosuje płukankę BG 109 i zaleje olej fuchs titan race pro s 5w40 po porównaniu z innyni olejami i przeczytaniu sporo lektury o olejach wybór padł właśnie na fuchs.

Użytkownik rafiii edytował ten post 10:33, 01.08.2016

  • 0

#13 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 16:32, 01.08.2016

Sporo pije niektóre motorki K serii o F nie wspomnę.

Na niepocieszenie podam niektórym zużycie oleju przez mój K20Z2 bo właśnie przekroczyłem 10tyś km na 0W20 - przez ten dystans dolałem 0 słownie zero mililitrow - tyle ile było to jest, wszystko na LPG.

Auto mam 7mcy, nie było sprowadzone tylko z PL.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#14 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 16:41, 01.08.2016

Mój brał i bierze 0,3 na 1000, od nowości był Zalewany Castrol 5w30 zmieniłem na Motul Eco nergy tez 5w30 i pobór jest taki sam. Niedługo mam następna wymianę i teraz zastosuje płukankę BG 109 i zaleje olej fuchs titan race pro s 5w40 po porównaniu z innyni olejami i przeczytaniu sporo lektury o olejach wybór padł właśnie na fuchs.

Daj znać jak będzie na tym
  • 0
                       

#15 rafiii

rafiii
  • Forumowicz
  • 270 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:55, 01.08.2016

Daj znać jak będzie na tym

 ok, własnie go zamówiłem.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq