XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Rolka napinacza i pasek wielorowkowy 2.2 ictdi
#61
Napisano 11:59, 09.10.2013
#62
Napisano 15:36, 09.10.2013
1. We Wrocławiu można dostać zamienniki w firmie Rolimex http://www.rolimex.pl/ . Koszt polskiego, który Pan mi poleca, to około 12 PLN.
2. AllegroOtrzymałem od jednego allegrowicza (nerontech z Piły) poniższą informację odnośnie wymiarów:
Aukcja:http://allegro.pl/sh...item=3563880187RE: Pytanie o przedmiot ŁOŻYSKO 6303 NSK 17x47x14.
Łożyska powinny mieć wymiary standardowe, oznaczenia tych łożysk raczej nie mają znaczenia ponieważ firma KYK to chiński producent i nie jest uważany za jakościowego, Nsk to już zdecydowanie lepsza marka, powinien Pan szukać łożysk z oznaczeniem 2RSC3 mamy do wyboru takowe na allegro np.Timken ,Fag
kupiłem powyższe za 27 zł z przesyłką. Jak zamontuję, to potwierdzę, czy to działa, ale zrobię to dopiero w przyszłym tygodniu.
P.S. Czy orientuje się ktoś czy wymiana tego łożyska jest trudna , np czy trzeba stare wybijać jakimś młotkiem lub specjalistycznym sprzętem?
3. Tak jak Pisał użytkownik wrc
W NSK Polska w Kielcach wysylkowo, pozdr www.NSKBearings.pl
1.Honda Civic 4th 1991 r. 1,6 benzyna - w sam raz dla kawalera
2.Seat Toledo 1998 r. 1,9 Tdi - w sam raz dla 3 osobowej rodziny
3.Obecnie wracam do Hondy - Accord 7th 2005 r. -mam nadzieję, że w sam raz dla 4 osobowej rodziny
4.W przyszłości zapewne CRV - w sam raz dla mnie
#63
Napisano 16:43, 09.10.2013
da sie bez zdejmowania nadkola i da sie wymienic lozysko, choc ja odpinam prawe nadkole bo mi tak latwiej (pasek zakladam dolem), pozdrkoledzy czy jest mozliwos wycagniecia napinacza od gory bez sciagania nadkola i czy da sie w nim wymienic lozysko jesli tak to prosze o podpowiedzi
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#64
Napisano 18:37, 09.10.2013
Wg ESM'a tak to właśnie wygląda - po zdemontowaniu paska, odkręcasz bez rozłączania przewodów pompę wspomagania układu kierowniczego i masz dostęp do napinacza...czy jest mozliwos wycagniecia napinacza od gory
Ja (co prawda w benzynie) po ostatnich przejściach z paskiem, potrafię już pasek założyć niemal z zamkniętymi oczami (wymiana od góry, bo ostatnio zalożyłem z powrotem osłonę pod silnik )... choć oczywiście wolałbym nie mieć okazji zdobycia tej umiejętności...pasek zakladam dolem
Pozdrawiam
Tomek
#65
Napisano 18:45, 09.10.2013
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#66
Napisano 18:53, 09.10.2013
Ja ponieważ często się 'bawiłem' zrobiłem sobie narzędzie do luzowania napinacza (stary łamany klucz nasadowy + metrowa rurka z Castoramy - krótszych nie było...) i wożę go w bagażniku - z takim kluczem problemem jest tylko właściwe ułożenie paska na wszystkich kołach pasowych (trening czyni mistrza )...a z tym zakladaniem to mialem na mysli ze pasek zawsze ciezko na ostatnie kolo zalozyc, i ja mam technike ze na to ostatnie wybieram sobie kolo dolne, pozdr
Pozdrawiam
Tomek
#67
Napisano 18:59, 09.10.2013
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#68
Napisano 00:26, 18.11.2014
odkopuje kotleta
Dzisiaj mechanik probwal mi wymienic pasek i ten 7PK jest ZA DLUGI ... Mierzyli mierzyli i wyszło na to ze mam zamontowany 1700mm czy jakos tak , to jest wiecej wersji tego paska 7pk czy jak to teraz ?
Użytkownik Provokator edytował ten post 00:33, 18.11.2014
#69
Napisano 04:57, 18.11.2014
Na pewno mechanik dobrze zakłada ten pasek?
Koledzy pisali, chyba na drugiej stronie, że org to 7PK1788, ale taki to tylko w ASO, więc trzeba się ratować innym o zbliżonej długości czyli np. 7PK1785 czy 7PK1795... Twojemu mechanikowi 'wychodzi' 7PK1700 czyli prawie o 9 cm krótszy... trochę duża ta różnica...
Pozdrawiam
Tomek
#70
Napisano 09:11, 18.11.2014
no dokladnie taki jak mowisz to ori to tylko w aso ? a wy jaki zakladaliscie , z aso czy dobierany ?
#71
Napisano 09:11, 18.11.2014
7PK to tylko oznaczenie szerokosci, a dlugosc paska podawana juz byla wielkotornie i zawsze pasowala ale mechanik mogl przeoczyc jedna wazna informacje: zmieniono przebieg paska zeby odciazyc rolke bodajze alternatora. Nie pozostalo to bez wplywu na dlugosc paska. Ja mam pasek zalozony w ten nowy sposb, sam go zakladalem, a jedna rolke dalem do bagaznika . pozdr
Użytkownik wrc edytował ten post 09:11, 18.11.2014
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#72
Napisano 09:24, 18.11.2014
Z tym twoim paskiem cos nie halo ze ma w okolicach 1700 mm. Masz tu linka gdzie jest opisane co i jak lacznie ze schematem ktora rolke nalezy wywalic: http://www.accordklu...krotszy-i-ctdi/
#73
Napisano 11:52, 24.05.2015
koledzy mam pytanie ponieważ chcę wymienić pasek i moje pytanie jest takie ponieważ podane jest kilka długości i nie wiem która jest odpowiednia czy może ktoś podać dłułgość paska do diesla 2004 ?
#74
Napisano 12:12, 24.05.2015
Jeżeli usuwasz górną rolkę i modyfikujesz przebieg paska tak żeby nie obciążał za bardzo łożyska w alternatorze wtedy zakładasz pasek np. Bando Japan 7PK1790 - http://motoshop.euro...U=~TUo3UEsxNzkw
Ew. łatwiej możesz dostać jakiś pasek 7PK1795 np. w Intercasie, który też pasuje.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#75
Napisano 13:12, 24.05.2015
Jeżeli usuwasz górną rolkę i modyfikujesz przebieg paska tak żeby nie obciążał za bardzo łożyska w alternatorze wtedy zakładasz pasek np. Bando Japan 7PK1790 - http://motoshop.euro...U=~TUo3UEsxNzkw
Ew. łatwiej możesz dostać jakiś pasek 7PK1795 np. w Intercasie, który też pasuje.
dziekuje bardzo kolego pomogłeś mi bardzo pozdrawiam.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych