XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#871
Napisano 07:43, 22.05.2017
To nie testuj go tylko podłącz inny, albo pożycz prąd od innego auta - wtedy będziesz miał 100% pewności... być może rozrusznik pobiera na tyle duży prąd, że nawet sprawny akumulator ma problemy.
Pozdrawiam
Tomek
#872
Napisano 21:24, 22.05.2017
Coś Ci ewidentnie bierze za dużo prądu na rozruchu i zaczyna go brakować dla zegarów. Jeśli masz spadek poniżej jakiejś tam wartości, wtedy wskazówka sie kładzie. Miałem dokładnie taką sytuację - tuż przed padnięciem jednego, a kilka lat później drugiego akumulatora.
Może być również tak jak pisze Kolega powyżej - jeśli np. jest coś nie tak z rozrusznikiem, to pomimo sprawnego akumulatora - możesz mieć tak duży spadek napięcia, że Ci będzie kładło wskazówkę.
Zacznij od zapięcia woltomierza na klemach akumulatora, zobacz ile masz przed rozruchem silnika, a później zapalaj. Najlepiej gdyby ktoś mógł obserwować woltomierz i sprawdzić do jakiego poziomu spadnie Ci napięcie podczas kręcenia. Wtedy będziesz coś już wiedział.
Pozdrawiam,
Michał
#873
Napisano 12:08, 09.06.2017
Jakby ktoś zamierzał wrzucić
Yuasa YBX 5005Uprzedzam że mocno się nagimnastykuje oprócz osłony aku która wylatuje z auta i podstawki, koliduje także osłona wlotu powietrza.Ostatecznie się udało.
#874
Napisano 10:34, 23.07.2017
Witam, a ja mam taki problem.
Jeździłem normalnie swoją Hondą (accord VII gen. 2.2 Diesel) i nic nie zapowiadało żadnego problemu. Aż tu wczoraj, po jeździe, gdy chciałem odpalić auto, to się nie dało. Popyrkał, ikony na kokpicie przygasły i auto siadło kompletnie. Po podpięciu do akumulatora udało mi się odpalić i dojechać do domu, jednak, gdy chciałem zamknąć szyby, to zapaliły się pomarańczowe ikony na kokpicie. Wizytę u mechanika mam już umówioną, ale trochę muszę na nią poczekać, więc zastanawiam się czy to jedynie kwestia akumulatora czy może coś więcej...
Akumulator jest oryginalny, Hondy, jego numer to 31500-sef-e11-he - nie wiem jak odczytać z tego rok jego produkcji, na obudowie nie ma wybitej żadnej daty.
Byłbym wdzięczny za odpowiedź jak odczytać datę produkcji aku i czy może ktoś miał podobną sytuację do mojej - wtedy choć trochę bym się uspokoił.
pozdrawiam.
#876
Napisano 12:45, 23.07.2017
Dziękuję za odpowiedź, mam nadzieję, że "tylko" taka sprawa dolega mojej Hondzie.
Po wizycie u mechanika poinformuję, jaki jest werdykt oględzin, może się komuś przyda kiedyś przy podobnym problemie.
#877
Napisano 13:37, 23.07.2017
Nie lepiej Ci podmienić jakiś akumulator na sztukę i sprawdzić? Potem ewentualnie kupić.
Albo nawet na kablach sprawdzić. Zwarcie na celach,bądz oberwanie się którejś to dość częsta przypadłość akumulatorów.
Tym bardziej w obecnych czasach gdzie szukają wszędzie oszczędności.
#878
Napisano 18:01, 26.07.2017
Orientuje się ktoś gdzie można kupić w internecie tą yutase 5005 65 ah z gwarancją dostępności i dobrego zapakowania przed wysyłką?
#880
Napisano 19:33, 26.07.2017
Czyli to taki https://www.akumulat...50a-p-590.html? Kupował ktoś u nich? jak pakują? Nie wcisną zalegacza magazynowego?
#881
Napisano 21:28, 26.07.2017
dzwoniłem do nich i pytałem o daty produkcji. Akumulatory Yuasy mają niby naklejki informujące o dacie kiedy należy doładować akumulator (nie pamiętam ale ta data jest określana np na za 6 miesięcy od wyprodukowania) - na tej podstawie można stwierdzić kiedy mniej więcej aku był wyprodukowany. Co innego że w sumie każdy może sobie te naklejki przykleić na nowo..
Można tam zadzwonić i upewnić się z jaką datą akumulator mogą Ci wysłać. Obsługa była w porządku. Ja jeszcze u nich nie brałem, ale przy okazji kupię nówkę sztukę YBX5053
#882
Napisano 19:07, 27.07.2017
Zamówiony YBX5053. Wahałem się między nim a YBX5005 ale ten drugi jednak 100 zł droższy i po rozmowie z osobą z akumulatory24 wybrałem ten 1 bo:
1 nie trzeba demontować obudowy
2. 100 zł tańszy
3. zbliżony do oryginału
4 gość zapewnił że YBX5053 mają świeże, niedawno dostali a YBX5005 są półroczne
5. gość powiedział że oba modele w sensie trwałości wytrzymają tyle samo a jedyna różnica to w zimie YBX5053 może troszę dłużej zakręcić zanim odpali ale da radę, a że mam garaż to myślę że będzie ok. Napiszę jak się sprawuje po zimie:)
#883
Napisano 19:35, 27.07.2017
dobry wybór, lepiej częściej zmienić aku niż ładować większy cięższy. Daj znać z ciekawości z jaką datą będziesz miał naklejkę na tym aku które dostaniesz, sam też przymierzam się do zakupu od nich.
#884
Napisano 01:09, 28.07.2017
Do "Bart" i pozostalych : nigdy nie wierz sprzedawcy ! ! !
Zostawi na sklepie stare akumulatory i bedzie sprzedawal nowe
#885
Napisano 07:27, 28.07.2017
To co zrobić - jechać do fabryki po nowy aku? Ten sklep ma dobre ceny więc pewnie też duży obrót więc akumulatory powinny być świeże. Bart podrzuć foto naklejki z datą doładowania.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych