Skocz do zawartości


RODO w HAKP

obroty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:22, 21.09.2010

Witam mam taki problem z wolnymi obrotami ze spadaja do zera nie zawsze ale dosc czesto tak sie dzieje, wymienilem lambde,swiece,kable,wyregulowalem zawory,nowy filtr powietrza,silnik krokowy dobry i juz nie wiem co robic? Moze to czujnik obrotów? jest cos takiego? jesli tak to gdzie i ile kosztuje.
Pozdrawiam
  • 0

#2 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:30, 21.09.2010

kravmaga, objawy są identyczne na PB i LPG ?? Czyściłeś EGR i przepustnicę ??
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:11, 21.09.2010

Objawy na benzynie tez sa ale mniejsze. Nie czyscilem
  • 0

#4 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 12:36, 21.09.2010

To wyczyść i zdaj relację, tu masz manual jak to się robi http://www.accordklu...topic.php?t=883
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#5 WESOŁY ROGER

WESOŁY ROGER
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:Krzemienica
  • Silnik:2.4
  • Wersja:typS
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cm2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:40, 24.09.2010

Tu też sobie zaglądnij też jest troche praktycznych porad
  • 0
IRON MAIDEN - Brave New World
2003 ACCORD 2,4 IVTEC Typ S CM2

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:50, 28.10.2010

Czy musze miec nowe uszczelki pod przepustnice i pod EGR? bo nigdzie nie moge dostac. Starych sie nie da uratowac?
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:41, 31.10.2010

Hej, miałem ten sam problem z obrotami.Oddałem kiedyś samochód na warsztat w celu wymiany rozrządu. Odebrałem auto i staram się jechać. Straciłem hamulce no i problem z obrotami. Spadały do zera po czym znowu wzrastały. Jednym słowem falowanie obrotów. Niskie podciśnienie w kolektorze ssącym od zbyt niskich obrotów powodowało słabe hamowanie, wiadomo z teorii układu wspomagania servo. Okazało się, że mechanik żeby przeprowadzić bezpiecznie naprawę odłączył akumulator. Rozwiązanie problemu było banalne. Okazało się, że w Hondach po takim zabiegu należy ponownie uruchomić silnik, pozostawić go na biegu jałowym nawet nie dotykając się do niczego, nie wolno dodawać gazu ani nic uruchamiać w aucie. Auto ma pracować w tym stanie przez około 10 minut, silnik zbiera wtedy informacje ze wszystkich czujników i wczytuje mapy silnikowe. Każdy reset komputera czyli wyciągnięcie sławnego bezpiecznika, kasowanie jakiegoś błędu powinno sprowadzać się do tej czynności. Literatura fachowa mówi że silnik powinien pracować tak na biegu jałowym aż uruchomi się wentylator chłodnicy, co będzie sygnałem, że silnik ma swoją temperaturę pracy. Jeśli to nie pomoże to pewnie silnik krokowy do czyszczenia bo to on odpowiada za obroty na biegu jałowym. Lub lewe powietrze w układzie dolotowym silnika. Hej.
  • 0

#8 Valdi.

Valdi.
  • Forumowicz
  • 341 postów
  • Skąd:ale co skąd?
  • Silnik:0,7
  • Wersja:S-uuper
  • KM:136 chyba
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:wyjątkowe
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:10, 31.10.2010

. Okazało się, że w Hondach po takim zabiegu należy ponownie uruchomić silnik, pozostawić go na biegu jałowym nawet nie dotykając się do niczego, nie wolno dodawać gazu ani nic uruchamiać w aucie. Auto ma pracować w tym stanie przez około 10 minut, silnik zbiera wtedy informacje ze wszystkich czujników i wczytuje mapy silnikowe. Każdy reset komputera czyli wyciągnięcie sławnego bezpiecznika, kasowanie jakiegoś błędu powinno sprowadzać się do tej czynności.


zgadza się ale jakby tego nie zastosował to nawet z warsztatu nie powinien wyjechać bo autko by gasło po każdym dodaniu i puszczeniu gazu ;-)
  • 0

Czarno-biały Projekt by Valdi...
http://www.accordklu...pic.php?t=19232

Dopóki walczysz,jesteś zwycięzcą.

 

 

 

 


#9 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:07, 31.10.2010

Dydek111, powtarzana 10.000 razy bajka nie stanie się prawdą, nigdy. Ale dla waszego lepszego samopoczucia, możecie
"uczyć" wasze Hondzie na biegu jałowym czego tylko chcecie. :bag
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:32, 01.11.2010

kardas, jakie bajki? w CC7 tak to wygląda
Dołączona grafika
Dołączona grafika
  • 0

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:42, 05.11.2010

Przepustnica i silnik krokowy wyczyszczony jak narazie jest ok choc czasem obroty w granicach 1100 a czasem spadają na 700 ale roznica jest zdecydowana. I jeszcze takie pytanie te obroty jak bym chciał regulowac to na PB czy na Gazie?
  • 0

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:36, 05.11.2010

Witam ja też miałem taki sam proglem z falowaniem obrotów. Po takich samych zabiegach co Ty przeprowadziłeś ( świece, pzrewody czyszczenie wszystkiego) okazało sie zę zawory zostały żle ustawione. Mechanik zapewniał że to nie prawda lecz w drugim warsztacie ustwiono mi na nowo z delikatnym zdumieniem co wczesniej mi tam odwalono... Tak wiec moze jeszcze raz ustawienie zaworów? Ja sie zdecydowałem na taki krok i nie załuje, może i Tobie to pomoże:)
  • 0

#13 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:12, 05.11.2010

nie pierwszy raz już czytam o tym jak warsztat piepr.y ustawienie zaworów.
W sumie nic dziwnego, czynność ta wymaga dokładnosci, czasu i ogólnej starannosci.
I wiedzy jakie to szczeliny mają być.
W myśl przysłowia, jak chcesz mieć zrobione dobrze, zrób sam.
Próbujcie ustawić sami. Jest manual na forum. Naprawdę nic trudnego.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:03, 12.11.2010

oj to ja nowego tematu nie będe zakładał ... bo ja mam coś nie tak z tymi obrotami tzn

odpala bez problemu i póki jest ssanie i póki jest zimny to jest wporządku i jak już jest ciepły i tak faktycznie osiągnie swoją odpowiednią temperaturę to też jest wporządku ... najgorszy jest moment kiedy już nie ma ssania a silnik jeszcze nie jest faktycznie ciepły...wtedy obroty spadają nawet do 0 i czasem silnik wyciągnie do tych 700 obr/min a kilka razy mi zgasł ... a jak nie gaśnie to spadają do zera i podnoszą się jak jade przy każdym wciśnięciu sprzęgła , a na postoju to jak przegazuje tak pod 3 i puszcze to też spadną ... no i nie wiem co to własnie jest ...
  • 0

#15 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8881 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 13:16, 12.11.2010

Podstawowa sprawa - problem na gazie, czy na benzynie?
Jeśli na gazie, to jaki typ instalacji, jakie podzespoły.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq