Ze swojej strony polecam jeszcze zmierzyć napięcia na złączu wpiętym w moduł poziomowania,
tj.
VSP podczas jazdy powinny być impulsy - według ESM 0-5V. Na swoim schemacie mam zaznaczone że wchodzi do navigacji do złącza C6 oraz nr 26 w ECM.
H/L - pod który pin w złączu przełącznika zespolonego podłączyłeś - pod 2? Po włączeniu świateł napięcie powinno spaść do ~0V.
taka jeszcze mała uwaga dotycząca samych modułów
1. Moduł z oznaczeniem 39850C - to moduł auto świateł z VII polift (nie poziomowania) -szara obudowa
2. Moduł z oznaczeniem SEA G00 lub (chyba) E00 - to moduł poziomowania xenon z przedlifta - czarna obudowa
3. Moduł SEA-G51 - moduł poziomowania z polifta - inne, mniejsze złącze.
1 i 2 mają tą samą obudowę i to samo złącze, może masz zły moduł (od auto świateł zamiast poziomowania). Jak szukałem kiedyś na allegro, to modułów od poziomowania były 2szt.
Ja kupiłem ten
https://allegro.pl/o...-2-4-9711770186
i tak na koniec opis poziomowania (choć może już na to trafiłeś w ESM)
The system detects the vehicle posture every three minutes during running constantly with the headlight switch ON, and after eight seconds when the vehicle is stopped running with the ignition switch ON (II) and headlight switch ON.
If the vehicle posture has been changed, adjust the headlight vertical position automatically.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Montaż samopoziomowania xenon - pytanie dot. elektryki.
#16
Napisano 23:19, 23.01.2022
#17
Napisano 00:38, 24.01.2022
#18
Napisano 09:05, 24.01.2022
Ja dziś ukonczyłem montaż samopoziomowania ale niestety nie ruszyło...wiązke do silniczków zrobiłem od podstaw i podpiałem nowe kostki, wszystkie przewody od czujników podłaczone,SCS podłaczyłem do OBD w pin 9,VSP podpiete pod sygnał od navi, ten LT BLUE też wpiołem w kostkę nad kierą i d...pa. Robiłem test i na chwilę dosłownie poł sekundy silniczki sie rusza i koniec, po zrobieniu kolejny raz już nic nie reagują...pojezdziłem troche i pod krawęznik itp i nic...raz sie zdażyło że sie podniosły na sekunde ale później już nie wrósiły na swoje miejsce....nie wiem co nie tak
Tak czytam te schemat i ide jednk zmienić ten pin i podpiąć pod kolor LT BLUE (teraz miałem pod biały i zadnej rekacji a wczesniej pod tym lt blue nieraz silniczki drgneły ) ... pojezdze troche i zobacze jak rekacja. Dam znać jak coś
#19
Napisano 09:54, 24.01.2022
Generalnie jest tak, że jeżeli jakikolwiek z elementów układu nie działa, nawet jak zapomnisz wpiąć jeden kabel to układ poziomowania się nie uruchomi.
Być może już to zrobiłeś, ale sprawdź, że wszystko wpięte, a przede wszystkim w ESM jest procedura testowania modułu. Jest tam tabela, jakie sygnały powinny być na każdym z przewodów i myślę, że tutaj możesz znaleźć przyczynę. Jeżeli masz moduł poliftowy przyda się tabelka kabli sygnłowych, którą masz na PW, a jeżeli przedliftowy to wystarczy tabelka z ESM - "Headlight Adjuster Control Unit Input Test".
U mnie połączenie białem z lt blu zrobiłem za słabe i nie działało, dopiero kiedy przewody zacisnąłem porządnie razem zaskoczyło.
// Dawid
#20
Napisano 13:52, 24.01.2022
Samopoziomowanie działa Zarówno przód jak i tył po zmianie nachylenia cięgna lampy ruszają się ale nie działa u mnie ta kalibracja czujników...po zworze i diagnostyce nie ma takiego czegoś aby lampy poszły w góre i poźniej w dół, jest tylko mały szum silniczków przez pół sekundy i koniec. To ma tak być Myślałem ,że to trwa z kilka sekund
#21
Napisano 14:22, 24.01.2022
U mnie światłą robią max dół, a potem wjeżdżają na pozycję docelową. Całą procedura trwa około 3 -5 sekund.
// Dawid
#22
Napisano 09:44, 20.05.2022
#23
Napisano 19:14, 12.11.2022
Okonek podeślij zdjęcia z przodu, w którym dokładnie miejscu jest mocowany ten pierścień na amorku? Od spodu?
Cześć, mógłby ktoś zrobić fotkę, gdzie dokładnie znajduje się czujnik poziomowania z przodu? U mnie jest tylko z tyłu, przedni chyba poprzedni właściciel zdjął, bo go nigdzie nie ma , chcę założyć, ale nie bardzo wiem, w którym miejscu.
#24
Napisano 19:42, 12.11.2022
#25
Napisano 07:10, 13.11.2022
Mocowany do wahacza? Gdyby ktoś mógł to zobrazować jakimś zdjęciem będę bardzo wdzięczny.
#26
Napisano 13:10, 13.11.2022
https://japancars.ru...&nplblk=B__2800
https://www.otomoto....l?#gallery-open
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#27
Napisano 23:21, 13.11.2022
Nie jest mocowany do wahacza.
Cały czujnik przykręcony jest do podłużnicy na blaszce, a jego dwuprzegubowe, obrotowe ramię połączone jest z blaszką (z otworem) zamocowaną fabrycznie do lewego amortyzatora, co widać na powyższych zdjęciach.
#28
Napisano 09:28, 14.11.2022
Dzięki za info.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych