XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wysokie obroty na biegu jałowym, skomplikowana sprawa.
#1
Napisano 18:23, 13.09.2021
Od razu zaznaczę że czytałem różne fora na temat mojego problemu, jednak problemu nie tnie rozwiązałem. Dlatego postanowiłem napisać tutaj, może ktoś mi pomoże.
Problem zaczął się podczas ostatnich deszczów. Wieczorem było wszystko ok, a z rana jak wstałem i odpaliłem to obroty wskoczyły na ponad 2 tys i utrzymywały się po rozgrzaniu silnika. To samo gdy wciskam pedał sprzęgła i chce zmienić bieg o obroty nie spadają tylko stoja w miejscu.
Wyczyściłem cały dolot, przepustnice o silnik krokowy. Nic to nie dało. Kupiłem też druga przepustnice która też nic nie dała. Pewnego dnia zobaczyłem że spadł wezyk podciśnienia prowadzący do kolektora. Po założeniu wszystko wróciło do normy. Pojeździłem tak 2 tyg, i podczas ostrzejszej jazdy zrobiło się to samo, czyli obroty na jałowym wysokie i nie spadają po wciśnięciu sprzęgła. Sprawdziłem weżyki wszystko na swoim miejscu. Widocznie jak wcześniej spadł to był zbig okoliczności.
Dodam że czasami sytuacja wraca do normy ale tylko na chwilę, oraz przy odpaleniu jak silnik zimny to chodzi przez chwilę normalnie, ale już po chwili jest to co opisałem.
Błędu na komputerze nie pokazuje żadnego.
Wymieniłem czujnik map sensor i przez chwilę było dobrze, ale tylko przez chwilę.
Proszę o jakieś pomysły i porady.
Pozdrawiam kriss
#2
Napisano 09:40, 14.09.2021
błedu nie pokazuje ale jakie temperatury pokazują czujniki? Nie masz tak, że któryś czujnik pokazuje -20 albo -30 stopni?
#3
Napisano 20:03, 14.09.2021
No właśnie, czy dużo chleje?błedu nie pokazuje ale jakie temperatury pokazują czujniki? Nie masz tak, że któryś czujnik pokazuje -20 albo -30 stopni?
W Pugu 206 miałem zrabany czujnik temp silnika. Był tam podwójny czujnik. W 1 obudowie 2 czujniki. 1 pokazywał prawdziwą temp. na wskaźnik na liczniku, a drugi podawał na kompa zaniżoną temp. Kumaty gazownik obadał to przeglądając parametry na kompie.
Wysłane z mojego WP5 przy użyciu Tapatalka
#4
Napisano 15:08, 22.10.2021
No właśnie, czy dużo chleje?
W Pugu 206 miałem zrabany czujnik temp silnika. Był tam podwójny czujnik. W 1 obudowie 2 czujniki. 1 pokazywał prawdziwą temp. na wskaźnik na liczniku, a drugi podawał na kompa zaniżoną temp. Kumaty gazownik obadał to przeglądając parametry na kompie.
Wysłane z mojego WP5 przy użyciu Tapatalka
Witam mam podobny problem tyle że mam automat bez gazu. Zmieniałem już przepustnice, resetowałem kompa i nadal cały czas to samo odpalam wchodzi na obroty 3000 i spada do 1000 i faluje między 1000-2000 cały czas. Próbowałem go odpalać bez czujnik ciśnienia w dolocie co ustabilizowało obroty jednak bardzo kopci czy to może być jego wina ?
#5
Napisano 22:39, 24.10.2021
Sprawdź czy nie ma gdzieś lewego powietrza oraz silniczek wolnych obrotów czy swobodnie się obraca
#6
Napisano 22:23, 27.10.2021
Sprawdź czy nie ma gdzieś lewego powietrza oraz silniczek wolnych obrotów czy swobodnie się obraca
Lewego powietrza nie ma bo sprawdzałem sprawdzę jeszcze ten silniczek
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych