Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

LPG BRC szarpie po przełączeniu

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ticol

ticol
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:02, 30.07.2021

Mam do niedawna accorda VII. Instalacja BRC sequent24. Instalacja po serwie. Mam problem który miałem przez pewien czas na VI genie na stagu. Ruszam rano na zimnym. Silnik się rozgrzewa, przełącza na gaz czyli ma około 30 stopni i przez następne jakieś 500 metrow może ciut więcej czyli do momentu rozgrzania lekko potrafi szarpnąć przy dodawaniu gazu i przy puszczaniu pedału gazu..po chwili i przy całym jeżdżeniu jest ok. Czyli od 30 stopni do jakiegoś tam rozgrzania...macie jakieś sugestie?
  • 0

LPG BRC


#2 przemkowal

przemkowal
  • Moderator
  • 8230 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 86
Wzorowa

Napisano 13:20, 31.07.2021

Opcje są 2:

któryś wtrysk klei i dopiero po chwili załapuje - czasem wystarczy przepłukać je benzyną

mapa do poprawienia - trzeba sprawdzić jak się zachowują korekty sondy na zimnym silniku jak już załapie. Zaprogramować instalację softem p&d i pobawić się korektami po temperaturze. Czasem na początek wystarczy na ciepłym silniku patrząc na korekty sondy suwakami skorygować mapę do parametrów jak najbardziej zbliżonych do pracy na benzynie.


  • 0

#3 ticol

ticol
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:38, 31.07.2021

Zgłosze to do gazownika. Kiedyś w AccoVI i na stagu miałem to samo to mi po czasie się przestawiło że na gazie po przełączeniu do rozgrzania był jakby miękki i bardziej zamulony ale nie szarpiący. Ale w obu przypadkach chodzi o moment od przełączania do rozgrzania
  • 0

LPG BRC


#4 przemkowal

przemkowal
  • Moderator
  • 8230 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 86
Wzorowa

Napisano 23:31, 31.07.2021

poproś o 3 rzeczy, na początek zaprogramowanie centralki softem P&D. Druga sprawa to podpięcie i skalibrowanie twojego MAP sensora z przepustnicy w instalacji. Trzecie to włączenie na stałe odczytów MAP w instalacji LPG która w ten sposób jest w stanie reagować na zmiany. Jest duża różnica w porównaniu do wersji bez.

Ja na takim zestawie stroiłem w 5 gen ka korekty sondy lambda i jak później Ralfi stroił moje F22B5 na nowym kompie to w sumie przelane na LPG było tylko na górze ale zamierzone dla bezpieczeństwa przy pełnym bucie.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq