Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Czujnik spalania stukowego Accord vii 2.0

VII Czujnik spalania stukowego

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 daxio14

daxio14
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Sanok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:E
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:??
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:21, 18.05.2020

Witam przegladnąłem forum poczytałem o problemach z tym czujnikiem i potrzebuje porady .
W skrócie czujnik wymieniałem na zamiennik nowy oraz na używkę ( z auta kumpla na sprawdzenie ) i zawsze błąd pojawia się po krótkim czasie .
Ostatnio zauważyłem podczas spadku temperatury że błąd się nie włącza odrazu po zapłonie check gasł i był spokój jednak podczas dnia jak temperatura rosła znów wracał. Podejrzewam że coś nie tak jest z komputerem ale może wy macie jakieś inne podejrzenia . Z góry dziękuję za pomoc .
  • 0

#2 daxio14

daxio14
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Sanok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:E
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:??
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:02, 19.05.2020

Dodam że auto spisuje się dobrze nie ma żadnych niepokojących objawów spalanie w normie .
  • 0

#3 pepedombo

pepedombo
  • Klubowicz
  • 194 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:12, 19.05.2020

No to standardowo, luz zaworowy co ile robisz? :) a no i to na lpg czy pb tez, ewentualnie moze wtyczka od ecu czy cos, skoro podmianka nic nie wnosi


Użytkownik pepedombo edytował ten post 20:20, 19.05.2020

  • 0

#4 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 648 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:52, 19.05.2020

Też tak miałem. Dopóki silnik się porządnie nie nagrzał to wszystko było ok. Po rozgrzaniu waliło błędem czujnika stukowego. Wymiana na inną uzywke rozwiązała sprawę. Być może winny był brudny gwint w bloku lub może faktycznie s czujnik
  • 0
Najlepiej żyć w milczeniu...

#5 daxio14

daxio14
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Sanok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:E
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:??
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:41, 20.05.2020

LPG ale jeździłem po skasowaniu na samej benzynie i to samo . Mapę od gazu też przeglądałem wszystko okej , nawet odchyłka na gazie do 5 % w plusie więc wzorcowo rzecz by można . Luz zaworowy robiłem ostatnio pewnie z jakieś 20 tys ale silnik chodzi okej . Z tym rozgrzaniem to moze coś być bo dziś trochę jeździłem i w korku co jakiś czas takie małe zadławienie jakby . Luz zaworowy mogę skorygować na weekendzie jak wróce do domu

 

 

Ps W razie w z tym brudem na gwincie jak tam ten otwór jest zbudowany tj czy można tam czymś psiknac i wyczyscic ? Jak tak to czym to potraktować . Ps 2 Dzięki za porady  :)


Użytkownik ślepak edytował ten post 18:45, 20.05.2020
proszę nie pisać postów pod postem! Tylko edytować poprzedni.

  • 0

#6 daxio14

daxio14
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Sanok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:E
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:??
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:54, 23.05.2020

Witam ponownie zrobiłem luzy zaworowe nie było dramatu ale lekko trzeba było skorygować . Jednak na wolnych obrotach nie chodzi idealnie jak silnik się rozgrzeje ma lekkie falowania i delikatne dławienie . Zauważyłem również podczas robienia luzów że jedna krzywka jest delikatnie uszczerbiona na środku nie wiem czy to było szybciej . Myślę że to nie ma nic z tym wspólnego ale dziwne że tak się z nią stało . Także jak macie jeszcze sugestie to będę próbował

(Do pana moderatora niestety na telefonie nie mam przycisku edycji )
  • 0

#7 pepedombo

pepedombo
  • Klubowicz
  • 194 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:33, 23.05.2020

2004r, czyli pewnie zalapales sie na te trefne walki :/ 

 

Falowanie obrotow w nieduzym zakresie, ale slyszalne to u mnie np. rozwalona, poklejona rura od dolotu. Ciezko teraz kupic kolejna w normalnej cenie. Faluje na lpg, benzyna wiecej wybacza, ale lpg mam spartolone gdzies, bo od poczatku ma problem z obrotami i sporadycznymi zajacami. W serwisie co zakladal wiadomo, swiece, moze cewki. Co mnie w sumie dziwi, mieszanka na lpg niby jest ok, to z jakiej paki druga sonda od kata pluje bledem? 

 

Tak czy siak, jak masz juz kwas na walku, to chyba w pierwszej kolejnosci trzeba sie nim zajac, niestety.


  • 0

#8 daxio14

daxio14
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Sanok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:E
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:??
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano wczoraj, 14:45

No wiesz wydaje mi się że coś mogło się dostać między krzywki i jedna delikatnie ukruszyć na środku ,reszta jak patrzyłem jest okej . Nie mam błędu katalizatora jest tylko ten od czujnika , ale niestety no nie mam pomysłów dlaczego daje błąd tak jakby był uwalony ale muszę komputer sprawdzić. Powiedzcie mi jeszcze gdzie on się znajduje i jak do niego się dostać żeby chociaż sprawdzić wtyczkę tak jak mówiliście .
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Czujnik spalania stukowego

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq