XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Czujnik spalania stukowego Accord vii 2.0
#1
Napisano 09:21, 18.05.2020
W skrócie czujnik wymieniałem na zamiennik nowy oraz na używkę ( z auta kumpla na sprawdzenie ) i zawsze błąd pojawia się po krótkim czasie .
Ostatnio zauważyłem podczas spadku temperatury że błąd się nie włącza odrazu po zapłonie check gasł i był spokój jednak podczas dnia jak temperatura rosła znów wracał. Podejrzewam że coś nie tak jest z komputerem ale może wy macie jakieś inne podejrzenia . Z góry dziękuję za pomoc .
#2
Napisano 14:02, 19.05.2020
#3
Napisano 20:12, 19.05.2020
No to standardowo, luz zaworowy co ile robisz? a no i to na lpg czy pb tez, ewentualnie moze wtyczka od ecu czy cos, skoro podmianka nic nie wnosi
Użytkownik pepedombo edytował ten post 20:20, 19.05.2020
#4
Napisano 20:52, 19.05.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#5
Napisano 18:41, 20.05.2020
LPG ale jeździłem po skasowaniu na samej benzynie i to samo . Mapę od gazu też przeglądałem wszystko okej , nawet odchyłka na gazie do 5 % w plusie więc wzorcowo rzecz by można . Luz zaworowy robiłem ostatnio pewnie z jakieś 20 tys ale silnik chodzi okej . Z tym rozgrzaniem to moze coś być bo dziś trochę jeździłem i w korku co jakiś czas takie małe zadławienie jakby . Luz zaworowy mogę skorygować na weekendzie jak wróce do domu
Ps W razie w z tym brudem na gwincie jak tam ten otwór jest zbudowany tj czy można tam czymś psiknac i wyczyscic ? Jak tak to czym to potraktować . Ps 2 Dzięki za porady
Użytkownik ślepak edytował ten post 18:45, 20.05.2020
proszę nie pisać postów pod postem! Tylko edytować poprzedni.
#6
Napisano 11:54, 23.05.2020
(Do pana moderatora niestety na telefonie nie mam przycisku edycji )
#7
Napisano 17:33, 23.05.2020
2004r, czyli pewnie zalapales sie na te trefne walki
Falowanie obrotow w nieduzym zakresie, ale slyszalne to u mnie np. rozwalona, poklejona rura od dolotu. Ciezko teraz kupic kolejna w normalnej cenie. Faluje na lpg, benzyna wiecej wybacza, ale lpg mam spartolone gdzies, bo od poczatku ma problem z obrotami i sporadycznymi zajacami. W serwisie co zakladal wiadomo, swiece, moze cewki. Co mnie w sumie dziwi, mieszanka na lpg niby jest ok, to z jakiej paki druga sonda od kata pluje bledem?
Tak czy siak, jak masz juz kwas na walku, to chyba w pierwszej kolejnosci trzeba sie nim zajac, niestety.
#8
Napisano 14:45, 25.05.2020
#9
Napisano 18:52, 01.06.2020
#10
Napisano 22:26, 01.06.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#11
Napisano 17:58, 12.06.2020
- wydech cały , totalnie cały naprawdę do takiego stopnia że nie tylko katalizator który jest czysciutki a nawet końcowy i środkowy endoskopem ...
Kolejnym "pomysłem " jest sonda lambda i tu parę sprzecznych informacji na podpiętym sterowniku gazu na rozgrzanym silniku wartość 0.37 stała bez względu na zwiększanie obrotów .
Kuzynowi na komputerze pokazalo że sonda ma wartość ok 1v i oscyluje mniej więcej w tych granicach z tym że zwiększa się do ponad 1,2v przy podnoszeniu obrotów .
Natomiast mój pomiar na zwykłym elmie pokazuje następujące wartości na rozgrzanym silniku przy wolnych obrotach 0.1 do 0.45 i faluje , natomiast na ok 2,5 tys obr 0.4 do 0.95 również mocne falowanie.
Do tego zrobiłem test drogowy z odłączoną sonda i powiem tak było wszystko podobnie tylko że większe objawy też zamulenie do 2,5 tys i dławienie powyżej tych obrotów .
Panowie naprawdę już mi się miesza i nie wiem czy będzie to ta sonda czy nie ....
Dzięki za próby rozgryzienia tego problemu .
#12
Napisano 02:58, 13.06.2020
Sprobuj nagrac te przydlawianie, jakos ciezko mi to sobie zobrazowac, chociaz sam olewam maniany z lpg.
Druga sprawa, w jaki sposob wlasciwie sprawdzane sa cewki? Ja sobie to wyobrazam jako dopinany adapter do samej cewki i pomiary charakterystyki napieciowo-pradowej lub gdzies na zewnatrz z jakas aparatura. Ja tam przekladalem dodatkowa cewke i wiadomo, ze to nie to:)
Co do lambdy, o tym jeszcze nie myslalem, ale to pracuje w takich ekstremach, ze 200-300k to moglby byc ich max. Zobacze za ile idzie dostac, moze zmienie dla jaj, bo odkad samochod stoi to wiecej w niego laduje niz jezdze
Na torque pro trudno jest narysowac ogolny wykres pierwszej sondy i mnie to irytuje. Faktem jest, ze lpg powoduje falowanie jak w big blocku i do tego delikatne czkawki w srednim zakresie, czyli 1.5 do 2.5 tak sobie. Z kolei na PB zawsze mam wrazenie, ze idzie plynniej. W spalaniu ciezko to wyczuc. Niskie napiecie lambdy to zdaje sie wiecej tlenu, dochodzi jeszcze druga z kata, ktora pewnie wplywa na finalny wynik czasow wtryskow. Mysle, ze jest to jakis trop
#13
Napisano 07:57, 13.06.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#14
Napisano 17:36, 14.06.2020
#15
Napisano 18:15, 14.06.2020
Szkoda twojej kasy na zamienniki, oryginał denso czy nawet używka będzie lepszym rozwiązaniem niż uniwersalne sondy czy firmy "krzak"
Napisz do Wolka, ma pewnie sondę oryginalną nową jak i używaną.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Czujnik spalania stukowego
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych