XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dziwne dzwięki/stuki w silniku K20 K24
#991
Napisano 11:58, 06.05.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#992
Napisano 15:18, 06.05.2020
dj_muody, witaj w klubie stukających tłoków. Ja zalałem ceramizer, zastanawiam się nad drugą dawką. Oleju nie bierze wcale, przyspiesza bez problemu, nie kopci, jest w gazie.
Panowie, a co powiecie na wymianę tłoków, korbowodów i samego dołu silnika, głowicę i całą resztę zostawiajac (plus wymiana panewek i pierścieni)?
#993
Napisano 15:27, 06.05.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#994
Napisano 18:26, 06.05.2020
Potwierdzają się tylko kolejne przypadki, że i w poliftach takie kwiatki się dzieją. Dlatego już nie warto zmieniać nawet k20a6 na k20z2 czy k24a3. Koszta niestety spore.
dj_muody, witaj w klubie stukających tłoków. Ja zalałem ceramizer, zastanawiam się nad drugą dawką. Oleju nie bierze wcale, przyspiesza bez problemu, nie kopci, jest w gazie.
Panowie, a co powiecie na wymianę tłoków, korbowodów i samego dołu silnika, głowicę i całą resztę zostawiajac (plus wymiana panewek i pierścieni)?
Wydaje mi się, że w większości przypadków wystarczy wymienić UPG + tłoki, taki serwis minimum.
U mnie jest podobnie, lekko stuka na małych obrotach jak jest zimny, oleju na szczęście nic nie bierze, sprężanie w porządku. Jeżdżę już tak 60tyś km (odkąd kupiłem auto) i nic się nie zmienia.
Najgorzej będzie jak skończą się angliki na części.
#995
Napisano 20:49, 06.05.2020
W angolu już było słychać tłoki jak tylko go brałem. Biorąc pod uwagę, iż jest to mój prywatny samochód a nie klienta, poprostu mam to gdzieś, że stuka. Na ciepłym jest cicho. Poprostu jak się uwali do konca to nie będę płakać mam 2.4 w zapasie
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#996
Napisano 21:43, 06.05.2020
#997
Napisano 05:20, 07.05.2020
Ale tylko w przypadku braku uszkodzeń na cylindrach. Ja niestety mam szlify na dwóch, więc rozglądam się za blokiem i tłokami. Mam nadzieję, że wał jest w dobrym stanie i w najgorszym razie trzeba będzie kupić zestaw panewek i pierścieni.Wydaje mi się, że w większości przypadków wystarczy wymienić UPG + tłoki, taki serwis minimum.
U mnie jest podobnie, lekko stuka na małych obrotach jak jest zimny, oleju na szczęście nic nie bierze, sprężanie w porządku. Jeżdżę już tak 60tyś km (odkąd kupiłem auto) i nic się nie zmienia.
Najgorzej będzie jak skończą się angliki na części.
Jak angoli zabraknie to fakt, będzie najgorzej...
#998
Napisano 06:59, 07.05.2020
Jeśli jednak koszty będą zbyt wysokie to chyba pozostanie sprzedaż silnika na części. Sprawa do rozpatrzenia.
#999
Napisano 08:10, 07.05.2020
#1000
Napisano 09:17, 07.05.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#1001
Napisano 13:38, 08.05.2020
półosie, cewka, słupek ( )
#1002
Napisano 13:45, 08.05.2020
Tak się zastanawiam jakie zapasowe części mieć na stanie do accorda. Do głowy przychodzi mi:
półosie, cewka, słupek ( )
No to mi brakuje slupka :P
PS: dorzucilbym jeszcze rure od dolotu
Użytkownik pepedombo edytował ten post 13:45, 08.05.2020
#1003
Napisano 14:01, 08.05.2020
http://www.accordklu...ccord-a-vii-24/
Tu macie temat, usterki te same 2.0/2.4(no prawie->wałki :P )
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#1004
Napisano 09:51, 10.05.2020
(k24)
zawory wyregulowane, nowy olej - bez zmian, cykanie jak było, tak jest, nie dostaję żadnych kodów błędów, silnik pracuje równo, trzyma moc, więc wykluczam rozrząd.
Gwałtowne wciśnięcie pedału gazu - słychać bardzo wyraznie ,w momencie odpuszczenia gazu ucicha
jazda ze stałą prędkością - nic
gazowanie na postoju - cichutkie cykanie
Mechanik u którego regulowałem zawory co prawda nie jest specjalistą od Hond ale mu ufam i zna się na robocie zgaduje, że "może" nie ma jakiegoś wygłuszenia, w przyszłym tygodniu jade na regeneracje alternatora i ma mi w te wygłuszenia zaglądnąć podstawiając innego accorda i porownując, ale obawiam się że przyczyna leży gdzie indziej.
Pomocy!
#1005
Napisano 10:40, 10.05.2020
Kilka postów wyżej pisałem dlaczego pod "obciążeniem" silnika są stuki .
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #silnik#zatarty#stukanie
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych