Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Dziwne dzwięki/stuki w silniku K20 K24

VII #silnik#zatarty#stukanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1174 odpowiedzi w tym temacie

#991 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 11:58, 06.05.2020

Diesel w trasie jest ok, do miasta już nie
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#992 niemcu

niemcu
  • Moderator
  • 484 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 15:18, 06.05.2020

Potwierdzają się tylko kolejne przypadki, że i w poliftach takie kwiatki się dzieją. Dlatego już nie warto zmieniać nawet k20a6 na k20z2 czy k24a3. Koszta niestety spore.
dj_muody, witaj w klubie stukających tłoków. Ja zalałem ceramizer, zastanawiam się nad drugą dawką. Oleju nie bierze wcale, przyspiesza bez problemu, nie kopci, jest w gazie.
Panowie, a co powiecie na wymianę tłoków, korbowodów i samego dołu silnika, głowicę i całą resztę zostawiajac (plus wymiana panewek i pierścieni)?
  • 0

#993 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:27, 06.05.2020

Lepiej wsadzić k24
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#994 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 18:26, 06.05.2020

Potwierdzają się tylko kolejne przypadki, że i w poliftach takie kwiatki się dzieją. Dlatego już nie warto zmieniać nawet k20a6 na k20z2 czy k24a3. Koszta niestety spore.
dj_muody, witaj w klubie stukających tłoków. Ja zalałem ceramizer, zastanawiam się nad drugą dawką. Oleju nie bierze wcale, przyspiesza bez problemu, nie kopci, jest w gazie.
Panowie, a co powiecie na wymianę tłoków, korbowodów i samego dołu silnika, głowicę i całą resztę zostawiajac (plus wymiana panewek i pierścieni)?

Wydaje mi się, że w większości przypadków wystarczy wymienić UPG + tłoki, taki serwis minimum. 

U mnie jest podobnie, lekko stuka na małych obrotach jak jest zimny, oleju na szczęście nic nie bierze, sprężanie w porządku. Jeżdżę już tak 60tyś km (odkąd kupiłem auto) i nic się nie zmienia. 

Najgorzej będzie jak skończą się angliki na części.  


  • 0

#995 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:49, 06.05.2020

Ja dla żony złożyłem też Acc VII 2.0
W angolu już było słychać tłoki jak tylko go brałem. Biorąc pod uwagę, iż jest to mój prywatny samochód a nie klienta, poprostu mam to gdzieś, że stuka. Na ciepłym jest cicho. Poprostu jak się uwali do konca to nie będę płakać mam 2.4 w zapasie
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#996 dj_muody

dj_muody
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:43, 06.05.2020

A ile już km jeździsz na takim stukajacym?
  • 0

#997 niemcu

niemcu
  • Moderator
  • 484 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 05:20, 07.05.2020

Wydaje mi się, że w większości przypadków wystarczy wymienić UPG + tłoki, taki serwis minimum. 
U mnie jest podobnie, lekko stuka na małych obrotach jak jest zimny, oleju na szczęście nic nie bierze, sprężanie w porządku. Jeżdżę już tak 60tyś km (odkąd kupiłem auto) i nic się nie zmienia. 
Najgorzej będzie jak skończą się angliki na części.

Ale tylko w przypadku braku uszkodzeń na cylindrach. Ja niestety mam szlify na dwóch, więc rozglądam się za blokiem i tłokami. Mam nadzieję, że wał jest w dobrym stanie i w najgorszym razie trzeba będzie kupić zestaw panewek i pierścieni.
Jak angoli zabraknie to fakt, będzie najgorzej...
  • 0

#998 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 06:59, 07.05.2020

Ja zrobiłem na nowym "używanym" słupku k20z2 około 20 tys kilometrów od września zeszłego roku i na obecną chwilę po początkowej oraz niemiłej przygodzie z tym słupkiem, teraz jest wszystko ok i silnik śmiga dobrze na lpg. Z braku czasu nie został jeszcze rozebrany poprzedni silnik K20A6 ze stukającym tłokiem-sworzniem. Ale pod koniec maja lub w pierwszy weekend czerwca bierzemy się za to z kuzynem i zobaczymy, co ocalało z tego wszystkiego i czy dałoby się z to ewentualnie gdzieś naprawić za akceptowalna cenę i zostawić sobie na zapas albo sprzedać.
Jeśli jednak koszty będą zbyt wysokie to chyba pozostanie sprzedaż silnika na części. Sprawa do rozpatrzenia.
  • 0

#999 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 08:10, 07.05.2020

W moim delikatne ryski na cylindrze też są już widoczne (cyl. nr 3). Oleju nie bierze, więc gładź jest "szczelna". 
Podejrzewam że jak zwykle to bywa, tłok ma zmniejszoną średnicę na dole. To daje cichą nadzieję, że wymiana tłoka powinna załatwić sprawę w 95% i generalnie może być ok. 
Szkoda tylko że do wymiany tłoka trzeba rozbierać prawie cały silnik, łącznie z rozrządem. 

  • 0

#1000 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:17, 07.05.2020

Tłok na dole ma większą średnicę.
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#1001 niemcu

niemcu
  • Moderator
  • 484 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 13:38, 08.05.2020

Tak się zastanawiam jakie zapasowe części mieć na stanie do accorda. Do głowy przychodzi mi:
półosie, cewka, słupek ( :D )
  • 0

#1002 pepedombo

pepedombo
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 13:45, 08.05.2020

Tak się zastanawiam jakie zapasowe części mieć na stanie do accorda. Do głowy przychodzi mi:
półosie, cewka, słupek ( :D )

No to mi brakuje slupka :P

 

PS: dorzucilbym jeszcze rure od dolotu :) 


Użytkownik pepedombo edytował ten post 13:45, 08.05.2020

  • 0

#1003 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 14:01, 08.05.2020

http://www.accordklu...ccord-a-vii-24/

 

Tu macie temat, usterki te same 2.0/2.4(no prawie->wałki :P )


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#1004 Aweruj

Aweruj
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:51, 10.05.2020

(k24)

 

zawory wyregulowane, nowy olej - bez zmian, cykanie jak było, tak jest, nie dostaję żadnych kodów błędów, silnik pracuje równo, trzyma moc, więc wykluczam rozrząd. 

 

Gwałtowne wciśnięcie pedału gazu - słychać bardzo wyraznie ,w momencie odpuszczenia gazu ucicha

 

jazda ze stałą prędkością - nic

 

gazowanie na postoju - cichutkie cykanie

 

Mechanik u którego regulowałem zawory co prawda nie jest specjalistą od Hond ale mu ufam i zna się na robocie zgaduje, że "może" nie ma jakiegoś wygłuszenia, w przyszłym tygodniu jade na regeneracje alternatora i ma mi w te wygłuszenia zaglądnąć podstawiając innego accorda i porownując, ale obawiam się że przyczyna leży gdzie indziej.

 

Pomocy!


  • 0

#1005 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 10:40, 10.05.2020

Kilka postów wyżej pisałem dlaczego pod "obciążeniem" silnika są stuki .


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #silnik#zatarty#stukanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq