To najprawdopodobniej stuka tlok wnioskujac z powyzszego watku. Ale na poczatek zdejmij pasek i odpal na chwile zeby wykluczyc osprzet.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dziwne dzwięki/stuki w silniku K20 K24
#31
Napisano 19:40, 25.09.2015
#32
Napisano 13:08, 26.09.2015
Panowie powtórzę się kolejny raz . Aby sprawdzić czy to tłok odcinajcie po kolei zapłon i wyjdzie który to tłok. Brak spalania powoduje zmianę charakterystyki dzwięku.
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 13:08, 26.09.2015
#33
Napisano 20:48, 27.09.2015
#34
Napisano 08:19, 28.09.2015
Na moje jest to typowe zatarcie silnika spowodowane nie odpowiednim smarowaniem silnika a nie przegrzaniem.
Nie masz pojęcia o czym piszesz, zatarłeś silnik z przegrzania gdyż z powodu zbyt wysokiej temperatury silnika spuchły tłoki i porysowały tuleje.
Sporo osób na forum wykończyło silniki w ten sposób, trzeba mieć trochę wyobraźni i nie jeździć w granicach prędkości maksymalnej jeżeli jest lato i wysoka temperatura powietrza
Happy Owner Never Drives Anything else.
#35
Napisano 16:32, 29.09.2015
ZastanawiajÄ…cÄ… rzeczÄ… jest zatarcie tylko na jednym cylindrze
Użytkownik xxmarcinxx edytował ten post 07:27, 30.09.2015
#36
Napisano 16:16, 10.10.2015
Witam,
Po jeździe na autostradzie na większych obrotach tak przy 6 tyś. Pojawiło się stukanie w silniku. Poniżej załączam filmik z nagraną pracą silnika i stukaniem. Poproszę was o pomoc w diagnozie.
#37
Napisano 17:01, 10.10.2015
Kto tam??
Panewka
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
#38
Napisano 19:16, 10.10.2015
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
#39
Napisano 19:27, 10.10.2015
Jaki może być koszt naprawy ?
#40
Napisano 20:08, 10.10.2015
Wszystko zalezy od tego za ile znajdziesz graty.
Użytkownik przemkowal edytował ten post 20:41, 10.10.2015
Patrz regulamin działu giełda
#41
Napisano 20:12, 10.10.2015
Jak panewka to szukaj słupka lub dołu i podmień głowice, najtaniej wyjdzie . Bo na remont i tak bedziesz potrzebowal wszystkich częsci i wału w nominale. najtaniej to słupek plus przekładka z 500-1000 i jakieś oleje płyny zależy gdzie w PL, Lub podmianka dołu z Twoją głowicą, ale może się okazać że głowica do zrobienia jeśli jest taki luz na panewce że tłok dosięgnął głowiccy.
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#42
Napisano 02:27, 11.10.2015
#43
Napisano 09:09, 11.10.2015
Dzisiaj odpaliłem i dopiero po ok 15 sekundach było słychać ten dźwięk, wydaje mi się że pochodzi od strony łańcuszka rozrządu.
Czy panewkę byłoby słychać od razu po zapaleniu ?
#44
Napisano 09:15, 11.10.2015
Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:24, 11.10.2015
#45
Napisano 12:16, 11.10.2015
Sprawdziłem świecę tę pierwszą od strony łańcucha skąd wydaje mi się że pochodzi hałas i była czarna okopcona a pozostałe siwo-brązowe czy to może być spowodowane zbyt dużym luzem zaworowym który może powodować taki hałas ?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #silnik#zatarty#stukanie
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZÄ„D HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych