Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Który zestaw do Accord VII 2.0?

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#16 rafal86

rafal86
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:DOA
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+ reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9 Mugen
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:25, 14.02.2020

rok temu miałem podobny dylemat z wyborem, 90% polecało staga + dobrać resztę komponentów. Jako zalety każdy wymieniał niskie ceny ewentualnych napraw po gwarancji. Z tym nie polemizuję bo mają rację ale ja wybrałem BRC. Mam pod nosem warsztat który się specjalizuje w tych instalacjach. Miesiąc temu robiłem pierwszy przegląd instalacji, przez ten okres nic się nie działo z autem. Z kolei brat założył staga i był już 3 razy na serwisie gwarancyjnym. Może to kwestia złego montażu, może pecha po prostu. Nie namawiam na BRC bo musisz mieć blisko serwis który w razie czego ogarnie Ci tą instalacje, zwykłe serwisy nie mają klucza dostępu czy czegoś takiego :) nie podepną nawet komputera  prawdopodobnie. 

Co do lubryfikacji to nie ma sensu jej zakładać, grunt aby dobrze wyregulowali całość i porządnie założyli


  • 0

Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9


http://www.accordklu...lack-mugen-k24/


#17 Jasiek00

Jasiek00
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:kurpie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:51, 15.02.2020

No niestety pod nosem nie mam  BRC . Dlatego jak ktoś coś doradziłby, ewentualnie zmienił to byłbym wdzięczny .


  • 0

#18 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 16:50, 15.02.2020

Bież Staga, Lubryfikacje olej z góry, wtryski Hanna Gold lub Stag - teraz mają wybór, komputer przy tym silniku to Gofast 200 styka.
Najważniejsze to czy gazownik potrafi wystroić.
Mi Stag w trzech autach trzyma parametry bez dodatkowych serwisów już od lat, żadnych problemów od 200 tyś. do 70 tyś. Nawet reduktory działają. Filtry wymieniam sam. Pierwsze wtryski wymienione po 160 tyś.

Do Staga masz oryginalne oprogramowanie i kabel za grosze. Możesz poprawić gazownika jak nie da sobie rady, ale to wymaga trochę czasu na zdobycie wiedzy i próby.

W kombi wlew bez przedłużki to i w sedana chyba też wejdzie?
  • 0

#19 yunior81

yunior81
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Silnik:1,4
  • Wersja:S
  • KM:100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:36, 15.02.2020

Czasami to się zastanawiam czy ludzie myślą i czytają co piszą..... z takimi radami, „sukces” murowany :/
  • 0

#20 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 17:37, 15.02.2020

Czasami to się zastanawiam czy ludzie myślą i czytają co piszą..... z takimi radami, „sukces” murowany :/

Doprecyzujesz o który post chodziło?
  • 0

#21 yunior81

yunior81
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Silnik:1,4
  • Wersja:S
  • KM:100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:40, 15.02.2020



Na lpg-forum.pl  generalnie piszą, że ważniejszy od producenta instalacji jest wybór dobrego majstra, żeby dobrze założył i wystroił. Producent to rzecz drugorzędna. Polecałbym sprawdzenie na tym forum listy polecanych warsztatów i wybranie najbliżej siebie.


Oczywiście ze gazownik najważniejszy, lista polecanych jest dawno nieaktualna.
  • 0

#22 yunior81

yunior81
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Silnik:1,4
  • Wersja:S
  • KM:100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:43, 15.02.2020

Bież Staga, Lubryfikacje olej z góry, wtryski Hanna Gold lub Stag - teraz mają wybór, komputer przy tym silniku to Gofast 200 styka.
Najważniejsze to czy gazownik potrafi wystroić.
Mi Stag w trzech autach trzyma parametry bez dodatkowych serwisów już od lat, żadnych problemów od 200 tyś. do 70 tyś. Nawet reduktory działają. Filtry wymieniam sam. Pierwsze wtryski wymienione po 160 tyś.
Do Staga masz oryginalne oprogramowanie i kabel za grosze. Możesz poprawić gazownika jak nie da sobie rady, ale to wymaga trochę czasu na zdobycie wiedzy i próby.
W kombi wlew bez przedłużki to i w sedana chyba też wejdzie?


M.in. o ten.... wszystkich nie będę cytował bo szkoda czyjegoś czasu na czytanie. Ja rozumiem, ze każdy chce pomoc ale trzeba to robić z głowa a nie na zasadzie; to mam i jestem zadowolony - montuj. Z chęcią obejrzę kilka zdjęć tych „zejebistych montaży”, także proszę o wrzucenie tu kilku zdjęć spod maski.
  • 0

#23 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:33, 15.02.2020

Auto ma jeździć. Montaż to czasami kompromis.

1b76ec761e38a662116033016b9c701b.jpg
  • 0

#24 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 01:41, 16.02.2020

Ze swojej strony polecam podgiąć pływak aby wiecej mieściło się w butli oraz montaż dużego korka pod klapką aby nie było trzeba za każdym razem wkręcać przejsciowki

Użytkownik pawlik118 edytował ten post 01:43, 16.02.2020

  • 0

#25 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 02:06, 16.02.2020

Ja mam Staga Q box basic, Hany Goldy, i Reduktor ACR01 w 2.4. Zrobione 60 tys i problemów brak, nic się nie rozregulowuje. Tak jak Waldi, filtry wymieniam sam i tylko od czasu do czasu pojadę do gazownika sprawdzić, czy mapy są ok. I to tyle. Montaż może nie do końca jest idealny, bo wtryski leżą poziomo i są węże jakieś kilkucentymetrowe poprowadzone. Ale jeździ ok, moc jest, dwa razy w Dekrze w Niemczech przegląd przeszedł z gazem bez problemu, więc jest ok i nie szukam dziury w całym. Przynajmniej mam dobry dostęp do zaworów ssących podczas regulacji. I żadne przewody luźno nie są poprowadzone. Nadmiernie zaciesnionych zaworów też przy ostatniej regulacji nie zauważyłem pomimo tego, że szybko lubię czasami pojeździć po autostradzie i pomimo tego, że ostatnia regulacja instalacji lpg była nie za długa, ot krótka delikatna jazda po miejskich ulicach i trochę poza niastem z chwilowym wciśnięciem gazu w podłogę podczas jazdy. A wcześniej tylko dwa razy regulacja była zrobiona tylko na postoju.

Dlatego Staga polecam nie ot tak, bo chcę komuś na siłę wcisnąć coś tylko dlatego, że nie wymaga skomplikowanych procesów regulacyjnych oraz nie wiadomo jakich ustawień. Szybko, prosto i skutecznie.
Wobec tego jako jedna z innych kilku opcji, ten zestaw na podstawie swojego doświadczenia, mogę śmiało polecić do 2.0 pomimo tego, że nawet nie mam tak zajebiscie zamontowanych wtryskiwaczy.

Tak samo jak w 2.0 kombi, mój zestaw to KME Nemo, wtryski barracuda i jakiś reduktor niebieski. Prawie 70 tys. zrobione i też jest ok. W przeciwieństwie do 2.4, tutaj wtryskiwacze są zamontowane pionowo przy samej pokrywie zaworów, więc regulacja zaworów ssących jest trochę utrudniona, ale jakoś daje się radę je ogarnąć.
I zestawy zestawami plus dobry instalator-to ważna rzecz jest rzecz jasna ale, do tego świece irydowe i problem wypadających zapłonów jest nieznany, zanim to się pojawi, to musi być naprawdę duży przebieg. Mam 270 tys km na cewkach zrobione, w tym 70 tys na gazie i auto zawsze odpala elegancko. W drugim też przebieg prawie 200 tys, w tym 60 tys na lpg i zapłony nie wypadają.
Dlatego uważam, że nawet w 2.0 pomimo, że fabrycznie silnik ma normalne świece, to lepiej zastosować od razu irydowe, szczególnie jak się ma zakładać lpg.
Według mnie, świece te wydłużają trwałość cewek. Jak już padają pytania o zestawy lpg, to do dobrego skompletowania ich polecam właśnie świece irydowe, najlepiej NGK made in Japan...
  • 0

#26 Jasiek00

Jasiek00
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:kurpie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:07, 25.02.2020

Czyli jak dobrze policzyłem wiekszosc poleca staga w rożnych kombinacjach zobaczymy co nato powie gazownik bo każdy chyba jest już do czegoś przyzwyczajony i cos sie mu sprawdza lub nie i to by proponował założyć
  • 0

#27 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:13, 25.02.2020

Zależy, na jakiego trafisz gazownika, bo niektórzy z nich będą chwalić Staga, inni KME a jeszcze inni z kolei Prinsa.
Wyznacznikiem czy dobrze działa czy nie instalacja jest ilość jej użytkowników, opinie o instalacji, itp.
Pan instalator może na przykład polecić tylko Prinsa-mój przypadek, w Berlinie podjechałem trzy lata temu ze swoim stagiem na warsztat gazowniczy, żeby mi dobrze przewody paliwa gazowego przymocowano (bo o to Dekra się doczepila), pan instalator jak zobaczył, że to Stag, to zaczął biadolić, że ojejku, co to za instalacja, że wstyd to zakładać do Hondy, że on tylko Prinsy głównie zakłada i serwisuje, że dobrze byłoby pomyśleć o prinsie właśnie. A ja mu mówię, panie rób pan do czego Dekra się przyczepila i nie dyskutujmy. Chciałem mu powiedzieć, że owszem instalacja dobra, ale na starcie droższa w założeniu i nie ma do niej takiego powszechnego serwisu jak dla Staga czy KME.
Każdy często garnie pod siebie, więc sugestie gazowników w niektórych przypadkach trzeba potraktować z przymrużeniem oka. To klienci są wyznacznikiem tego, na czym jeżdżą.
  • 0

#28 yasiaq

yasiaq
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:k20
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:accord tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:31, 02.03.2020

>>pan instalator jak zobaczył, że to Stag, to zaczął biadolić, że ojejku, co to za instalacja, że wstyd to zakładać do Hondy

 

Ja niestety miałem staga w streamie 2005 z silnikiem K20 i CRV 2004. Stream jeździł niby tez bezproblemowo ale w porównaniu z wcześniejszą instalacją z którą kupiłem auto (frontgas do którego nie było żadnego serwisu i dlatego zamieniłem na staga) na stagu auto paliło 2 litry więcej. Np w Warszawie na frontgazie normalnie jeżdżąc mieściłem się zazwyczaj w 12,8 litra a na stagu nie chciało nigdy być mniej niż 14,5 a potrafiło dojść do 17tu. Był to stag qbox na wtryskach hana (które padły na amen po niecałych 40 tys km) . Jeżeli chodzi o CRV nie jest to moje auto ale nim często jeżdżę. O ile na benzynie jeżdżąc arcydelikatnie (droga krajowa 90km/h) potrafił zejść nawet poniżej 8 litrów to na lpg najmniejszy wynik wyniósł 11.5 czyli więcej o 45%  w mieście standardowo wychodzi spalanie 16,5 -18 litrów. Ale oczywiście z tzw "zadowoleniem użytkownika" nie ma to związku, właścicielce CRV takie spalanie nie przeszkadza bo "gaz i tak jest tani"  Wiarygodny test to wzięcie 2 takich samych aut z różnymi instalacjami i stestowanie ich od stacji do stacji z zalaniem pod korek z jazdą tą samą prędkością po tej samej trasie. No ale takiego testu nikt nie zrobi bo "nie ma ekonomicznego uzasadnienia" jak to się ładnie mówi.


  • 0

#29 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 12:53, 02.03.2020

>>pan instalator jak zobaczył, że to Stag, to zaczął biadolić, że ojejku, co to za instalacja, że wstyd to zakładać do Hondy

Ja niestety miałem staga w streamie 2005 z silnikiem K20 i CRV 2004. Stream jeździł niby tez bezproblemowo ale w porównaniu z wcześniejszą instalacją z którą kupiłem auto (frontgas do którego nie było żadnego serwisu i dlatego zamieniłem na staga) na stagu auto paliło 2 litry więcej. Np w Warszawie na frontgazie normalnie jeżdżąc mieściłem się zazwyczaj w 12,8 litra a na stagu nie chciało nigdy być mniej niż 14,5 a potrafiło dojść do 17tu. Był to stag qbox na wtryskach hana (które padły na amen po niecałych 40 tys km) . Jeżeli chodzi o CRV nie jest to moje auto ale nim często jeżdżę. O ile na benzynie jeżdżąc arcydelikatnie (droga krajowa 90km/h) potrafił zejść nawet poniżej 8 litrów to na lpg najmniejszy wynik wyniósł 11.5 czyli więcej o 45% w mieście standardowo wychodzi spalanie 16,5 -18 litrów. Ale oczywiście z tzw "zadowoleniem użytkownika" nie ma to związku, właścicielce CRV takie spalanie nie przeszkadza bo "gaz i tak jest tani" Wiarygodny test to wzięcie 2 takich samych aut z różnymi instalacjami i stestowanie ich od stacji do stacji z zalaniem pod korek z jazdą tą samą prędkością po tej samej trasie. No ale takiego testu nikt nie zrobi bo "nie ma ekonomicznego uzasadnienia" jak to się ładnie mówi.

O ludzie kiedy skonczycie gadac głupoty.
Czy to stag tech tartarini kme brc czy inne firmy . ważne jest wystrojenie a nie producent . na każdym z ww. sterowników mogę ci zrobić spalanie jakie chcesz . czy to male czy duże . mój accord może palić 15lpg a może i 8 kwestia ustawienia. Sterownik LPG to tylko kalkulator który przelicza czas wtrysku Pb. Nie ma znaczenia producent sterownika

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#30 yasiaq

yasiaq
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:k20
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:accord tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:28, 02.03.2020

O ludzie kiedy skonczycie gadac głupoty.
Czy to stag tech tartarini kme brc czy inne firmy . ważne jest wystrojenie a nie producent . na każdym z ww. sterowników mogę ci zrobić spalanie jakie chcesz . czy to male czy duże . mój accord może palić 15lpg a może i 8 kwestia ustawienia. Sterownik LPG to tylko kalkulator który przelicza czas wtrysku Pb. Nie ma znaczenia producent sterownika

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Oczywiście nie wspomniałem, że instalacje były wielokrotnie strojone, ostatnio CRV było sprawdzone w autoryzowanym serwisie STAG All/top w Warszawie gdzie specjalista stwierdził, że nie ma co poprawiać gdyż mapy sa idealne a korekta długa była na ok -3 % . Nie wiem gdzie miałbym to jeszcze i niby jak wystroić. Dodam, że błędów żadnych nie ma ,wtryskiwacze AC03 mają przebieg ok 20 kkm, kontrolki się nie świecą, hamulce nie 3mają a koła są napompowane nawet oleju nie ubywa .  Zaletą staga jest jedynie to, że silnik w streamie nigdy nie padł bo co jak co ale "za ubogo to nigdy nie było"  no i różnica w jeździe na gazie czy benzynie też nie występowała.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq