XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Adaptacja czujnika zakresu położenia skrzyni AT
#1
Napisano 16:46, 11.06.2017
Mam problem z moim autem podczas zmiany biegów na P (automat) coś nie łączy i nie wskakuje bieg na zegarach. Skrzynia po wciśnieciu hamulca sie odblokowuje i bieg wchodzi normalnie ale nie pokazuje go na zegarach(nie dam rady wyjąć kluczyka ze stacyjki)po poruszaniu wajchą do przodu i tylu załapuje i zapala sie P. Jest też problem z wstecznym R i drivem D. D3 wchodzi normalnie i neutral. Gdzie szukac przyczyny?
Pozdrawiam
#2
Napisano 20:55, 14.06.2017
#3
Napisano 14:48, 15.06.2017
Od wybieraka biegnie cięgno do takiej dźwigienki na skrzyni. Obstawiałbym, że gdzieś w tamtych okolicach trzeba byłoby szukać. Jest tam na dole od strony lewego koła takie plastikowe pudełeczko przykręcone do obudowy, może to właśnie ta elektryka. Druga opcja to sam wybierak- na samym wybieraku są chyba 2 wtyczki, jedna z nich, 2-przewodowa jest do siłownika odblokowującego lewarek, a druga ma więcej przewodów. Dwa z nich do podświetlenia, a pozostałe może od tego przełącznika?
Już nie pamiętam dokładnie jak to wszystko tam wygląda, więc mogłem coś pomieszać, ale warto byłoby żebyś to sprawdził bo wydaje mi się że to będzie któraś z tych dwóch możliwości.
Jak trochę pomyślałem to bardziej skłaniałbym się do tego pudełeczka plastikowego. Wychodzi z niego wiązka z taką duża, szarą wtyczką.
Użytkownik Łapa6 edytował ten post 14:57, 15.06.2017
#4
Napisano 14:39, 11.03.2019
Mam podobny problem i w związku z nim pytanie.
Początkowo objawy były takie że przy jeździe na D czasami mrugało D3. Kilka razy złapał błąd P0705/P0706. Zdemontowałem czujnik przy skrzyni w nadziei na to że da się go jakoś zreanimować, ale okazało się że jest nierozbieralny. Popsikałem tylko styki i kable i założyłem z powrotem - na przewodach nie znalazłem śladów uszkodzeń. I teraz objaw jest taki że D i N nie świecą wcale - D zapala się jak trzymam dźwignię "pomiędzy" D i D3, a N jak trzymam pomiędzy D i N. Po puszczeniu i zaskoczeniu przełożenia lampki gasną. Pozostałe przełożenia tj. P, R, D3, świecą normalnie. Auto jeździ normalnie w każdym trybie. I teraz pytanie - ktoś rozbierał ten czujnik podobnie jak np czujnik położenia pedału gazu i próbował jakiejś naprawy? Czy w grę wchodzi tylko wymiana czujnika?
#5
Napisano 17:28, 11.03.2019
#6
Napisano 18:54, 11.03.2019
Teraz czujnik w ASO 560. O wymianę nie pytałem, bo to 20 minut roboty własnej. Haparts ma w podobnej cenie od ręki, ale mogą ściągnąć z Japonii za połowę ceny, jedyne co, to 8 tygodni czekania.Już niestety mam hondy. Ale moge napisać, że był uszkodzony czujnik położenia skrzyni biegów. Za nowy z wymianą skasowali mnie 1500zl to bylo około rok temu. Używany na allegro kosztował 800zl. Stary był nierozbieralny.
Edit: póki co pomogła regulacja czujnika na śrubach. Po przekręceniu delikatnie w prawo kontrolki świecą prawidłowo. Może to była przyczyna migania D3 i błędów.
Użytkownik Twinkle edytował ten post 18:18, 13.03.2019
#7
Napisano 13:47, 17.02.2020
Cześć.
Wymieniał/demontował ktoś może taki czujnik i po takiej wymianie robił jakąś adaptację? Spotkałem się z taką procedurą na forum innej marki, w Hondzie też jest taka możliwość? Jakaś opcja w HDSie?
#8
Napisano 13:56, 17.02.2020
W hydrauliku nie robiłem tego jeszcze..
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#9
Napisano 14:02, 17.02.2020
Edson, nie robiłeś w hydrauliku bo nie musiałeś, czy po prostu nie ma przewidzianej takiej procedury?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, skrzynia biegów, automat
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych