Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Długo kręci, szarpie,kopci, nie odpala,gaśnie,brak mocy itp P2004 2.2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
389 odpowiedzi w tym temacie

#166 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6050 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 349
Wzorowa

Napisano 15:15, 09.08.2018

Najlepiej podjedź do ASO, jak pamiętam na sztuki też sprzedają.

 

Numer części : 16472-RBD-E00


  • 1

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#167 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2935 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 16:53, 09.08.2018

Śrubę też kup nowa

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 1

#168 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6050 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 349
Wzorowa

Napisano 17:23, 09.08.2018

Śrubę też kup nowa

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

90019-RBD-E01

 

 

Jak pamiętam te śruby w salonie chore pieniądze kosztują. 45 PLN sztuka jak pamiętam :P


  • 1

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#169 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:55, 10.08.2018

Najlepiej podjedź do ASO, jak pamiętam na sztuki też sprzedają.

 

Numer części : 16472-RBD-E00

 

Śrubę też kup nowa

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

90019-RBD-E01

 

 

Jak pamiętam te śruby w salonie chore pieniądze kosztują. 45 PLN sztuka jak pamiętam :P

dziękuje Pany, Pozdrawiam :)


  • 0

#170 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:59, 20.08.2018

Wtrysk zregerowany, wsadzony w środę. Auto pojeździło do wczoraj, bez zarzutu. Wczoraj niestety po raz pierwszy moja Honda zawiodła mnie na drodze. Na szczęście 2 km od domu. Podczas wyprzedzania, auto zaczęło bardzo mocno kopcić, ( na siwo) po czym zgasła i już nie mogę odpalić. Kręci ale nie odpala, tak jakby znow cos z paliwem. Myslice ze co to moze byc? Moze byc ten czujnik na listwie wtryskowej?  Bo ostatnio wsadziłem jakąś uzywke kupiona na allegro


  • 0

#171 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6050 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 349
Wzorowa

Napisano 08:43, 20.08.2018

A zawór zwrotny na pompie sprawdziłeś i resztę rzeczy o jakich pisałem?? 

Do tego dopisał bym do przeczyszczenia imrc,map sensor oraz maf.

Wszystko znajdziesz na forum. 3 czujniki na górze silnika.

 

http://japancars.ru/...29-1056x527.gif

Nr 9 oraz 5.

 

http://japancars.ru/...&nplblk=B__0101

 

Numer 18, tylko że sam czujnik, za obudową filtra powietrza.

37980-RMA-E01

wygląda tak:

s-l1600.jpg


  • 1

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#172 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:29, 20.08.2018

Nie sprawdzałem. Skupiłem się raczej na wymianie wtrysku i myślalem będę miał już ten problem z głowy. Ale jak widać nie.. 

No nic, dziś zwrocę uwagę na to co wymieniłeś. Może tam gdzies tkwi problem..

Już powoli mam dość tego auta..  :depresja:


  • 0

#173 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6050 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 349
Wzorowa

Napisano 10:21, 20.08.2018

Pamiętaj że wtrysk jest tak naprawdę elementem końcowym całek układu CR, całe ciśnienie itd. podaje pompa wtryskowa, po drodze różne zawory o których napisałem i inne rzeczy.

Gdybyś miał HDSa o którym pisałem także, zrobiło by się pełną diagnostykę i było by wszystko jasne. Bo równie dobrze może być i sama pompa winna.

Także dokładna diagnostyka, ktoś ogarnięty w temacie i wszystko będzie ok.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#174 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:29, 21.08.2018

Wczoraj był u mnie znajomy z forum i zrobił mi diagnostykę sprzętem  elm327 + torque , e pugu 607 

 

Wczesniej robil tym diagnostyke w innym aucie i potrafiło wykazać gdy był problem z przepływomierzem.

 

U mnie nic nie pokazalo. 

 

Odkrecilem 2 wtryski i okazalo sie, ze nie podają tej ' mgiełki ' paliwa.

 

Ciśnienie jest wyczuwalne.  

 

Myślę, że gdyby siadł jakis czujnik pokazalo by cos na komputerze.

 

Nie mam pojecia co to moze wiec byc. Dzis auto zaprowadze na warsztat do znajomego mechanika, moze powiem mu ze przeczyścił dokładnie wszystkie te czujniki i przekaźniki i dam znać co i jak, moze w przyszlym tygodniu bede cos wiedzial, bo teraz wyjezdzam na urlop i musze chwile odpoczac (od tego samochodu równiez :) )


  • 0

#175 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6050 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 349
Wzorowa

Napisano 11:01, 21.08.2018

Ciśnienie na listwie w barach czy kPa pokazuje głupi ELM, znajdziesz na forum dokładnie wartości przy rozruchu czy przy wolnych obrotach jakie mają być.

Z resztą chyba 2 tygodnie temu sobie to z ciekawości sprawdzałem bo ELM z torque też mam. 

Jak nie ma mgiełki, to albo wtrysk lub nieprawidłowe ciśnienie, dalej będę się upierał żeby w pierwszej kolejności sprawdzić zawór zwrotny na pompie, czy samą pompę... \

 

Jak pamiętam to były wolne obroty 

 

30100 kPa to dokładnie 300 barów i tyle ma być na wolnych obrotach:

8914115400_1534845978_thumb.jpg 

 

 

 

 

http://www.accordklu...m-z-odpalaniem/

Tutaj podobny problem do twojego.


Użytkownik ślepak edytował ten post 11:09, 21.08.2018

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#176 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:27, 29.08.2018

Witam, pompa wymieniona razem z tym czujnikiem.
Auto dalej nie pali..
Przy okazji zmieniony tez filtr powietrza i przeczyszczone wszystko co wskazałeś.
Jeszcze jakieś pomysły macie może co to może być?
Jakaś masakra..
byłem na diagnostyce na kompie, pokazało ze jest za słabe ciśnienie, dlatego wymieniłem pompę
  • 0

#177 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 18:34, 29.08.2018

Nie mam pojęcia o dieslu ale jest opcja że Ci się zapowietrza układ paliwowy przez jakąś nieszczelność.
  • 0

#178 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:42, 29.08.2018

Nie wydaje mi się. Ciśnienie jest okej tak jakby coś blokowało paliwo na wtryski.
Żaden z nich nie robi tej mgiełki, nawet ten niedawno regenerowany.
Możliwe ze to problem gdzieś na listwie?
A może co innego.. już nie mam pojęcia co to może być, wyczerpały mi się pomysły
  • 0

#179 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6050 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 349
Wzorowa

Napisano 21:14, 29.08.2018

Rozumiem że listwę wtryskową CR też wymieniałeś kompletną ?? Wymieniałeś kpl. pompę wraz z zaworem ciśnienia? Bo groo osób sprzedaję pompy bez tego zaworu.

Ja bym podmienił jeszcze map sensor i przepływkę... czyściłeś w ogóle te rzeczy?

Do sitka w zbiorku zaglądałeś? coś musi blokować przepływ... równie dobrze brudny zbiornik i co za tym idzie wspomniane sitko.

Kurde powoli kończą mi się pomysły... trzeba też wziąć poprawkę na to że rzeczy używane również mogą być "niesprawne"

 

Podłącz zwykłego Elm i zobacz jakie będzie ciśnienie na listwie, powinno być 298/304 bary na wolnych obrotach.

Zobacz też przepływ powietrza dolotowego.

Przy okazji odczyt z czujnika temp, może sam czujnik temp. poleciał przez to silnik myśli że jest "nagrzany" i nie podaje odpowiedniej dawki, chodź to wyjaśni tak samo też ciśnienie na listwie.

Przekaźnika świeć czy świeć żarowych nie biorę pod uwagę bo sprawny diesel odpali i bez tego, sprawdziłbym też kompresje i stan rozrządu, wyciągnięty łańcuch też będzie robił różne cyrki.... gdy znaki na pompie będą rozjechane. 


Użytkownik ślepak edytował ten post 21:20, 29.08.2018

  • 1

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#180 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:33, 30.08.2018

Listwy wtryskowej nie wymieniałem. Wymieniłem tylko czujnik w tej listwie i wyjąłem i przeczyscilem
Pompę kupiłem wraz z czujnikiem oczywiście. Sprzedawca zapewniał ze jest to cześć wykręcona ze sprawnego samochodu który był sprawdzany na komputerze. Zreszta gołym okiem widać, ze ciśnienie jest większe teraz niż przy poprzedniej pompie. Przepływomierz i wszystkie czujniki przeczyszczone, na kompie nic nie pokazało nic. Wcześniej tylko pokazał małe ciśnienie wiec wymieniłem pompę.
Jeszcze dziś być może podjedzie znajomy z komputerem i sprawdzimy jeszcze raz.

Samochód na plaku odpala.

Dodatkowo przy włączeniu zapłonu zaczęła mrugać kontrolka świecy.
Właśnie był kolega z komputerem. Pokazało błąd wyłącznik ciśnienia listwy paliwowej.
Wiecie może gdzie ten wyłącznik się znajduje? Gdzie mogę go znaleźć?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq