XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Klimatyzacja ilość czynnika/oleju BP-DIESEL/ Test klimatyzacji- słabo chłodzi.
#16
Napisano 23:46, 25.03.2020
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#17
Napisano 09:31, 26.03.2020
Ok, daj znać co wyszło. W tych zestawach można też kupić "uszczelnienie" + czynnik, stosowałem to chyba w dwóch samochodach i klima jeszcze zeszłego lata dobrze chłodziła.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#18
Napisano 17:17, 26.03.2020
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#19
Napisano 17:57, 26.03.2020
nr 10 to czujnik ciśnienia, jak dobijesz klimę to będą inne wartości
Skoro pozycja nr 5 i masz takie wysokie wartości, to nic innego jak mała ilość czynnika, powinno być 03, czyli 3 stopnie przy pełnym układzie.
Tabela przeliczania alfanumerycznego
Odczytana wartość (alfanumeryczna)
°C °F %
A1 do A9 -1 do -9 30 do 16 -1 do -9
B0 do B9 -10 do -19 14 do -2 -10 do -19
C0 do C9 -20 do -29 -4 do -20 -20 do -29
D0 do D9 -30 do -39 -22 do -38 -30 do -39
E0 do E9 -40 do -49 -40 do -58 ———
F0 do F9 -50 do -59 -58 do -74 +100 do +109
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#20
Napisano 18:17, 26.03.2020
Kumam dobije i zobaczymy co będzie. Rozumiem, że skoro kompresor się załącza to znaczy, że układ jest szczelny ale jest mało czynnika? Czy te kody też mogą to wskazać?
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#21
Napisano 18:32, 26.03.2020
Dokładnie tak.
Zawsze patrzyłem na pozycję nr 5, jak tylko widziałem 10/14 stopni przy włączonej klimie to dobijałem układ.
Osobny temat zupełnie to jakby klima nie startowała, tzn kompresor.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#22
Napisano 20:29, 26.03.2020
no nic, kupię zestaw, podłączę nabije i zobaczymy co będzie trochę to dziwne bo mechanik twierdzi, że w sierpniu jak to robił wszystko to nabił ją do końca ale podziałała dosłownie chwilę i przestała. Sprawdzał szczelność azotem i zero spadków.
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#23
Napisano 21:01, 26.03.2020
Nawet maszyny do nabijania robią test szczelności niby w kilka minut, a po pół roku znikało mi 500 gram, mały wyciek przy wejściu do skraplacza. Możesz też zerknąć w tym miejscu przez kratkę zderzaka prawa strona.
Sprawdzałeś czy masz te przewody oszronione? Jeśli tak to dla mnie jest wtedy wszystko jasne i nie ma co gdybać dalej.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#24
Napisano 21:17, 26.03.2020
nie były oszronione ale sprawdzę to jutro raz jeszcze
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#25
Napisano 21:44, 26.03.2020
Jest na pozycji 5 w ogóle różnica w temperaturze jak włączysz /wyłączysz klimatyzację
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#26
Napisano 06:12, 27.03.2020
Dokładnie, czynnik do uzupełnienia. Polecam to:
https://www.easyklim.../kolekcja/sklep
Od kilku lat do siebie do auta stosuję i u ojca.
Oczywiście R134A
A jak nabić z tego urządzenia odpowiednią ilość czynnika?
Tzn mamy pewnie w układzie ileś gram tego czynnika i jak dobić odpowiednią ilość z tej butli? Bo jak będzie za dużo też klima nie będzie prawidłowo działała.
#27
Napisano 08:26, 27.03.2020
No trochę klima musi popracować.
Jest na pozycji 5 w ogóle różnica w temperaturze jak włączysz /wyłączysz klimatyzację
jak mam włączoną klime to pokazuje 10-11 a jak wyłączoną to do 15 doszło
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#28
Napisano 15:28, 27.03.2020
A jak nabić z tego urządzenia odpowiednią ilość czynnika?
Tzn mamy pewnie w układzie ileś gram tego czynnika i jak dobić odpowiednią ilość z tej butli? Bo jak będzie za dużo też klima nie będzie prawidłowo działała.
Zawsze taruję pojemnik i dobijam po 50/80 gram, następnie auto+dual// pozycja 5 i patrzę jakie są wartości. Nigdy tym sposobem żadnych problemów nie było, ani nic nie uszkodziłem.
Mam też pewność że do układu idzie czynnik taki co ma być, a nie propan butan jak się często zdarza....
Przypomnę tylko dla VII gena dane z ESM :
Diesel: 450 do 500 g
Benzyna:500 do 550 g
jak mam włączoną klime to pokazuje 10-11 a jak wyłączoną to do 15 doszło
Czyli wszystko pracuję, tylko czynnika za mało, myślałem nad zaworem ciśnienia u Ciebie, ale gdyby on był winny to by kompresor w ogóle nie wystartował i by różnicy na pozycji 5 z klimą ON czy klimą OFF żadnej nie było. Pozdrawiam.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#29
Napisano 17:40, 27.03.2020
Zawsze taruję pojemnik i dobijam po 50/80 gram, następnie auto+dual// pozycja 5 i patrzę jakie są wartości. Nigdy tym sposobem żadnych problemów nie było, ani nic nie uszkodziłem.
Mam też pewność że do układu idzie czynnik taki co ma być, a nie propan butan jak się często zdarza....
Przypomnę tylko dla VII gena dane z ESM :
Diesel: 450 do 500 g
Benzyna:500 do 550 g
W jaki sposób tarujesz pojemnik? I skąd wiesz, że odbijasz po 50-80gram jak na manometrze są wartości ciśnienia?
Chciałbym skorzystać z Twojej propozycji i sam nabić ale nie wiem kompetnie jak to zrobić wiec proszę o dokładny opis jeśli to możliwe.
Wartości czynnika w autach są mi znane oczywiście.
#30
Napisano 18:02, 27.03.2020
Bardzo prosto dobijam po 50/80 gram, zapitalam żonie wagę kuchenną :P Taruję pełny pojemnik, podłączam wszystko, otwieram na chwilę zawór i zamykam, odłączam od układu puszkę/pojemnik i kładę na starowaną wagę, wtedy to co na wyświetlaczu wagi to ilość SAMEGO czynnika jaki dobiłem do układu. Naprawdę prościej nie da się tego wytłumaczyć:P
Następnie tak jak pisałem tryb serwisowy klimy "auto+dual" pozycja 5 i patrze jakie są wartości, gdy będzie 3 stopnie to kończę całą zabawę. Może 20 minut roboty, generalnie jak pod "piątą" pozycją temp. nie schodzi poniżej 10 stopni to brakuje 200/250 gram, tylko że ja mam diesla, także minimalnie mniej czynnika wchodzi.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, klimatyzacja, LO
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych