XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 16:57, 11.10.2019
#2
Napisano 19:23, 11.10.2019
I tak musisz wymienić napinacz i doprowadzić alternator do ładu.
#3
Napisano 19:42, 11.10.2019
Tak albo nie - teraz to już bez znaczenia - bo zależy jakie to było spalenie.
I tak musisz wymienić napinacz i doprowadzić alternator do ładu.
Dzieki za odpowiedz, spalenie takie ze dym poszedł , alternator mam już nowy, a powiedz mi kolego jeszcze , aby zdjąć pasek wystarczy tylko pociągnąć do siebie za tą część oznaczoną czerwoną strzałką na tym zdjęciu (oczywiście mam na myśli pociągnąć do siebie za pomocą płaskiego lub oczkowego klucza z przedlużką) czy trzeba jeszcze luzować jakieś śruby?
https://zapodaj.net/...b55b1a.jpg.html
Użytkownik MMaarrcciinn87 edytował ten post 19:49, 11.10.2019
#4
Napisano 19:47, 11.10.2019
http://www.accordklu...-honda-viii-20/
Skoro u Ciebie napinacz ,,ani drgnie" to może trzeba odkręcić np alternator aby pasek dało się zdjąć.
#5
Napisano 19:55, 11.10.2019
Przecież masz przed sobą forum hondy.
http://www.accordklu...-honda-viii-20/
Skoro u Ciebie napinacz ,,ani drgnie" to może trzeba odkręcić np alternator aby pasek dało się zdjąć.
Na filmie jest silnik z nowszego rocznika, po za tym z angielskim kiepsko nie bardzo rozumiem co mowi , czyli wystarczy tylko pociągnąć do siebie za to co oznaczyłem strzałką ? czy jeszcze coś trzeba luzować, na filmie gość tylko ciągnie za tą część
#6
Napisano 19:59, 11.10.2019
Ciągnąć w stronę grodzi, czyli w stronę tyłu samochodu.
#7
Napisano 20:02, 11.10.2019
Bo rozwiązanie jest takie jak u Ciebie.
Ciągnąć w stronę grodzi, czyli w stronę tyłu samochodu.
Na filmie gość ciągnie w strone przodu auta i pasek się luzuje
Użytkownik MMaarrcciinn87 edytował ten post 20:04, 11.10.2019
#8
Napisano 20:13, 11.10.2019
Na filmie gość ciągnie w strone przodu auta i pasek się luzuje
oczekuję prostej odpowiedzi, czy tylko ciągniemy za tą część oznaczoną strzałką na zdjęciu czy jeszcze coś luzujemy i w którą stronę aby zdjąć pasek, dziękuje za odpowiedzi.
Użytkownik MMaarrcciinn87 edytował ten post 20:13, 11.10.2019
#9
Napisano 20:21, 11.10.2019
Nic nie luzujesz.
#10
Napisano 20:28, 11.10.2019
Tak moja pomyłka - nie zdejmowałem jeszcze paska (w tym aucie) - a wystarczy przecież popatrzeć, albo spróbować.
Nic nie luzujesz.
o to chodzi gdy ciągnę za tą część oznaczoną czerwoną strzałką na zdjęciu zamieszczonym wyżej , tak jak na filmie napinacz ani drgnie, czyli napinacz szlak trafił ?
#11
Napisano 21:00, 11.10.2019
[edit] Może za krótki klucz brałeś ? Chociaż i tak powinien się ruszyć.
Użytkownik piasek101 edytował ten post 21:10, 11.10.2019
#12
Napisano 21:32, 11.10.2019
Tak.
[edit] Może za krótki klucz brałeś ? Chociaż i tak powinien się ruszyć.
Nie no klucz z przedłużką i sporo siły,czyli napinacz stanął całkowicie i do wymiany, Dzięki za odpowiedzi
#13
Napisano 07:41, 12.10.2019
Jeden temat już zamknąłem bo pisałem wyraźnie że temat był poruszany wiele razy.
Ale że kolega nowy:P to niech pozna moje dobre serce, tym bardziej że dzisiaj sobota :
http://www.accordklu...aska-klinowego/
oraz tu z filmem:
http://www.accordklu...005-20-benzyna/
i wiele innych tematów:
https://www.google.c...QIoBDAAegQIAxAO
(tak wiem masz accorda VIII, ale zasada działania itd wszystko to samo)
Pozdrawiam.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#14
Napisano 19:23, 12.10.2019
#15
Napisano 07:24, 14.10.2019
Ostatnio zmieniałem alternator. W tym silniku trzeba pchać klucz w stronę kabiny oraz dobra przedłużka bo ciężko to idzie. Ja też się siłowałem, ale wziąłem długą przedłużkę i poszło bez problemu.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych