Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wymiana paska wielorowkowego accord 2005 2.0 benzyna

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 piotrek3672

piotrek3672
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:anglia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:14, 25.02.2012

Witam zwracam się z prośbą o pomoc w sprawie wymiany paska wielorowkowego paska rozrządu i innych elementów z tym związanych jestem szczęśliwym posiadaczem accorda 2005 2.0 benzyna v-tec ale moja wiedza w sprawach technicznych jest uboga i nie wiem kiedy trzeba by było się tym zająć przebieg aktualny 42000 jeśli ktoś może my mi co nieco podpowiedzieć z góry dziękuje.


Użytkownik piotrek3672 edytował ten post 00:14, 15.11.2014

  • 0

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:20, 25.02.2012

Po pierwsze Twoja Honda ma oznaczenie silnika i-vtec,po drugie Twoja Honda ma łańcuch rozrządu i możesz o tym myśleć może po 300 tys,po trzecie pasek wielorowkowy-klinowy jeżeli nie piszczy-nie ślizga się to o wymianie profilaktycznej możesz myśleć po ok.100 tys.
Ps. pamiętaj o regulacji zaworów (w Polsce od 60 zł ) i wymianie świec co 40 tys.
http://terror.org.pl...n_serwisowy.pdf
  • 0

#3 piotrek3672

piotrek3672
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:anglia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:36, 25.02.2012

Dziękuje zapomniałem dodać ze roczne przebiegi wahają się w granicach 3000 mil a przebieg aktualny to 42000 mil nie wiem kiedy zawory były regulowane ostatni raz ale postaram się sprawdzić kupiłem auto z przebiegiem 37000 mil w 2010 roku bardzo dziękuje za pomoc pozdrawiam.
  • 0

#4 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:42, 25.02.2012

Wyliczysz,przeliczysz,przemyślisz i zdecydujesz czy pomóc swojej Hondce :mrgreen:
  • 0

#5 piotrek3672

piotrek3672
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:anglia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:50, 25.02.2012

Jeśli chodzi o przeliczenie to wole zapłacić i mieć spokój ze coś może się zepsuć a jeśli chodzi o pasek wielorowkowy-klinowy to wymiana tylko po około 10000 przebiegu czy może tez po kilku latach bo z takim przebiegiem jak mam to może 100000 przebiegu moje auto osiągnie mając 12 lat.
  • 0

#6 kris78

kris78
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:hatchback
  • KM:155 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:00, 28.04.2014

Dzisiaj wymieniałem pasek  i kilka rad dla chętnych którzy również zdecyduą się na samodzielną wymianę cena serwisu to 150 zł  :wow2:  a samodzielna praca to max 20 min :)

 

klucz oczkowy nr 14 na przedłużce i to w zasadzie wszystko odciągamy napinacz z dużą siłą dejmontujemy pasek i następnie montujemy nowy i po robocie.

 

Ja pasek wymieniałem w Accordzie 2003 r  VII  rozmiar który widnieje na pasku pasuje, czytając inne posty nie mogłem zlokalizować długości paska ale ten jest ok.

Załączone pliki


Użytkownik kris78 edytował ten post 09:57, 29.04.2014

  • 0
olo

#7 elfuturo

elfuturo
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Wielkopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:21, 25.06.2015

Proszę wszystko macie na filmiku 


  • 0

#8 premier

premier
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Wa - Wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 04:06, 26.06.2015

Kurde u mnie tak letko ten napinacz sie nie chce odchylic. albo mam za krótki klucz.
  • 0

#9 loczek

loczek
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:OSTRYOŁÓWEK
  • Silnik:1.6
  • Wersja:EE9
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1991
  • Nadwozie:EE9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:33, 26.06.2015

..... letko ........

 

 

u panie ..... chyba chodziło Ci o lekko

 

 

Pasek  ma rozmiar 7pk1760


  • 0

www.baeer.pl Części do samochodów japońskich

Potrzebujesz czegoś ? pisz !

Kontakt: kontakt@baeer.pl


#10 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 08:40, 26.06.2015

Kurde u mnie tak letko ten napinacz sie nie chce odchylic. albo mam za krótki klucz.

Bo trzeba użyć jednak trochę siły ..i mieć w miarę dźwignie .
Ja użyłem dwóch kluczów oczkowych i poszło bez problemu
  • 0
                       

#11 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 13:05, 28.06.2015

Kurde u mnie tak letko ten napinacz sie nie chce odchylic. albo mam za krótki klucz.

 

klucz oczkowy 14stka, do tego zrób przedłużkę w postaci np. rury aby zrobić dźwignię czyli zwiększyć siłę, w sobotę u siebie robiłem i bez problemu poszło ;)

 

ps. do ułożenia paska na rolkach polecam pogrzebacz..


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq