Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Grzeje się przednie prawe koło

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#16 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 21:43, 26.10.2020

Jak juz pisalem zacisk prawy kompletny wymieniony, wiec to nie przyczyna. Mechanik po założeniu przejechal sie i ponownie sprawdzał wszystko i powiedział, że jest w porządku, że to kwestia dotarcia. Czas pokaże czy mial rację. Problem grzania i bicia tarcz kosztował mnie juz kilka tys zł, wiec mam dosyć.

Taniej by Cię wyniosło podjechać do Marcina (wolek) na diagnostykę i wymianę tego co trzeba...

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#17 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:04, 27.10.2020

Niestety wołek mieszka troche za daleko.
  • 0

#18 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:01, 10.11.2020

Wymienione wszystko od zwrotnocy(bicie przy hamowaniu)poprzez piasty(febest) z obudwóch stron. 2 nowe łożyska SKF, nowe tarcze i klocki( brembo), pompa abs, przewody elastyczne, zacisk prawy od Wołka plus regeneracja lewego. Klocki na dotarciu( przejechane 60km) i prawy przód dalej mocniej sie grzeje, dlatego problem nie do przeskoczenia. Mam tylko nadzieję, że jak nowy zestaw się dotrze to różnica w grzaniu troche się zmnienszy.


Zregenerowano ponownie oba zaciski i problem grzania ustąpił. Przede wszystkim regenerować oba na raz, gdyż jak zrobilem to z prawym to nagle lewy zaczął się grzać.
Najważniensze, że wygrałem z tym ustroństwem pomimo ogromnych kosztów.
  • 0

#19 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:31, 10.11.2020

Dlatego jak regeneruje zaciski, to tylko parami.. Pojedynczo bez sensu, bo będzie zawsze różnica w siłę hamowania
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq