XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wysoka temperatura
#46
Napisano 19:58, 17.08.2019
Z wyjętym silnik wolniej się nagrzewa - a to już pomaga pokonywać dłuższe dystanse, nawet gdyby była inna przyczyna łapania temperatury.
#47
Napisano 21:39, 17.08.2019
#48
Napisano 20:11, 18.08.2019
Co więcej układ powinien odpowietrzyć się automatycznie.
Można też ten proces przyspieszyć (jak komuś się zechce):
- zalać układ do pełna przez korek chłodnicy
- podeprzeć zaworek ciśnieniowy (np zawiązując drucik w położeniu otwarty) korka chłodnicy
- założyć korek i zalać płyn do zbiorniczka wyrównawczego (max)
- ugniatać wąż chłodnicy wypychając powietrze do wyrównawczego, po uwolnieniu węża zasysa płyn ze zbiorniczka
- można odpalić silnik z ustawieniem ogrzewania (max) i powtórzyć (po zgaszeniu) punkt przedostatni.
Na koniec zdjąć drucik z korka i ustalić odpowiedni poziom płynu w zbiorniczku - po kilku dniach skontrolować ten poziom.
#49
Napisano 11:58, 23.08.2019
BTW: powrót z Chorwacji z niesprawnym chłodzeniem to była masakra. Non stop kontrolowanie temp na wyswietlaczu i w krytycznych momentach włączenie ogrzewania - nie życzę nikomu
#50
Napisano 15:14, 30.08.2019
Autostrada 180-200km/h 91C max.
Miasto normalna jazda 87-88C
Natomiast na postoju nie zauważyłem różnicy w stosunku do poprzednich pomiarów ze starą chłodnicą 100-101C i po załączeniu wiatraków schodzi do 98C.
Napiszcie czy na postoju te motory się tak grzeją czy jeszcze coś mam nie tak.
#51
Napisano 19:31, 30.08.2019
Podepnę się do tematu jeśli można. Miałem ostatnio sytuację, gdy przy staniu w korku temperatura cieczy wzrosła do 3/4. Włączyłem nawiew i temperaturę powietrza na maxa i wskazówka wróciła do normy. Już nie stałem w korku więc sytuacja się nie powtórzyła. Sprawdziłem dziś ELM-em, że na postoju po osiągnięciu temperatury cieczy chłodzącej wskoczy na 100* załącza się 1 wiatrak, ten strony od pasażera. Drugi stoi. Ta gruba rura gorąca, ale raczej miękka. Wiatraki powinny się załączać obydwa?
#52
Napisano 19:47, 30.08.2019
Dodatkowo utrzymywane jest nadciśnienie, które też powoduje wzrost temperatury wrzenia.
Zatem teoretycznie 100 czy 101 mogą występować i nie jest to żaden problem.
Czy w tych konkretnych przypadkach jest to normą - nie wiem.
Czy załączanie się jednego wiatraka jest ok - wydaję się, że tak (nie mam pewności), pod warunkiem załączania się obu gdy temp. jeszcze wzrośnie.
#53
Napisano 21:11, 30.08.2019
#54
Napisano 10:21, 07.09.2019
W układach chłodzenia używamy odpowiednich cieczy - ich temperatura wrzenia jest wyższa od 100C (niewiele).
Dodatkowo utrzymywane jest nadciśnienie, które też powoduje wzrost temperatury wrzenia.
Zatem teoretycznie 100 czy 101 mogą występować i nie jest to żaden problem.
Czy w tych konkretnych przypadkach jest to normą - nie wiem.
Czy załączanie się jednego wiatraka jest ok - wydaję się, że tak (nie mam pewności), pod warunkiem załączania się obu gdy temp. jeszcze wzrośnie.
Wiatraki są sterowane wspólnie jednym przekaźnikiem. Na początku wątku wrzuciłem zrzut schematu z manuala. Jeżeli nie startują równocześnie to coś jest nie tak z wiatrakiem, albo połączeniami do niego.
#55
Napisano 10:26, 07.09.2019
"Drobne" sprostowanie odnośnie przyczyny jaka była (jest) u mnie. Wcześniej pisałem o włączniku wentylatorów, który wymieniałem. Jednak nie on był przyczyną, a zapowietrzający się układ... Pytanie dlaczego się zapowietrzał - odpowiedź pozytywny wynik testu CO2 Głowica zdemontowana. Wygląda na przedmuchy w uszczelce. Oby "tylko" to ale dla pewności głowica pojechała na sprawdzenie w zakładzie w Bardzie-Przyłęku. Przy okazji łańcuch rozrządu idzie do wymiany.
#56
Napisano 21:43, 26.08.2021
kontynuując temat u mnie jest podobnie z temperaturą i sam nie wiem co robić bo kilka razy temperatura poszła gwałtownie do góry w korkach no ale opanowałem i jakoś dojechałem do domu sprawdziłem czy to wina wentylatora lecz spinając piny we wtyczce od czujnika wentylator włączył się , myślę że to czujnik więc go wymieniłem i wszystko wyglądało fajnie bo 4 x z rzędu wentylator się włączył lecz za 5 razem już nie i temp dalej poszybowała w górę no i teraz pytanie bo wentylator ogólnie się włącza lecz nie zawsze test na zawartość CO2 w układzie pozytywny więc wychodzi na to że uszczelka ale co mechanik to inna diagnoza jeden zaleca wymianę uszczelki drugi mówi że termostat a następny że może chłodnica brudna itd. Co o tym myślicie
#57
Napisano 10:37, 27.08.2021
Przecież ,,CO2 pozytywny" - czyli uszczelka.
Dla pewności powtórzyć test.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, temperatura, wiatrak, termostat, czujnik temperatury, UPG
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych