Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wysoka temperatura

VII temperatura wiatrak termostat czujnik temperatury UPG

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#46 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:58, 17.08.2019

Da się.
Z wyjętym silnik wolniej się nagrzewa - a to już pomaga pokonywać dłuższe dystanse, nawet gdyby była inna przyczyna łapania temperatury.
  • 0

#47 perszing81

perszing81
  • Klubowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:39, 17.08.2019

A jeszcze spytam o jedną rzecz: czy przy odpowietrzaniu układu wentylator nawiewu trzeba ustawić na max czy na min? To ze temp grzania na max to wiem. U siebie zauważyłem ze przy max obrotach wentylatora nawiewu ciężko jest osiągnąć wymagana temperaturę do załączenia wiatraków chłodnicy
  • 0

#48 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:11, 18.08.2019

Ustawienie wentylatora jest bez znaczenia.

Co więcej układ powinien odpowietrzyć się automatycznie.
Można też ten proces przyspieszyć (jak komuś się zechce):
- zalać układ do pełna przez korek chłodnicy
- podeprzeć zaworek ciśnieniowy (np zawiązując drucik w położeniu otwarty) korka chłodnicy
- założyć korek i zalać płyn do zbiorniczka wyrównawczego (max)
- ugniatać wąż chłodnicy wypychając powietrze do wyrównawczego, po uwolnieniu węża zasysa płyn ze zbiorniczka
- można odpalić silnik z ustawieniem ogrzewania (max) i powtórzyć (po zgaszeniu) punkt przedostatni.
Na koniec zdjąć drucik z korka i ustalić odpowiedni poziom płynu w zbiorniczku - po kilku dniach skontrolować ten poziom.
  • 0

#49 perszing81

perszing81
  • Klubowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:58, 23.08.2019

Diagnoza ASO: chłodnica do wymiany. Test CO2 ujemny więc chyba nie ugotowałem silnika... Powiedzieli mi też że może się okazać że wiatraki trzeba będzie wymienić bo te trochę trzepią a przy nowej chłodnicy może być jeszcze gorzej.
BTW: powrót z Chorwacji z niesprawnym chłodzeniem to była masakra. Non stop kontrolowanie temp na wyswietlaczu i w krytycznych momentach włączenie ogrzewania - nie życzę nikomu
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, temperatura, wiatrak, termostat, czujnik temperatury, UPG

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq