XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 22:27, 24.06.2019
#17
Napisano 07:59, 25.06.2019
nie zakładaj świec boscha, ta firma dobra była kiedyś, teraz produkują shit i to na dodatek drogi shit, bo marka (wyrobiona za starych dobrych czasów) a jakże - zobowiązuje żeby tanio nie było... do hondy montuje się albo NGK albo DENSO, model świecy zgodny z wytycznymi, no i ważne żeby kupić oryginały z Japonii bo jest dużo podróbek, ngk produkowane w Francji wg internetowej opinii są gorszej jakości...
kto ci powiedział że do K serii powyżej pewnych obrotów musi być dotrysk? jeżeli rzeczywiście jest potrzebny to znaczy że instalacja jest źle dobrana, gazmajster ma wystroić na AFR i silnik po poprawnym wystrojeniu bez obaw można kręcić do odcinki ma LPG bez żadnych dotrysków, lubryfikacji i innych wynalazków, które gdyby rzeczywiście były wymagane to prawie całe niniejsze forum miałoby uwalone silniki, poczytaj i sam oceń ilu z nas ma zapięte te "dobrodziejstwa", trzymaj się daleko od majstra który opowiada takie bajki, świadczy to tylko o tym że nie potrafi wystroić i "zapina" dotrysk żeby nie było draki...
Użytkownik rafisz edytował ten post 08:14, 25.06.2019
#18
Napisano 21:39, 25.06.2019
Gazownik polecał NGK ale że w hondach były Denso także obie są ok oczywiście lepiej wybrać te lepsze. W Auto-mix też pytałem ale cena 3300 czy nawet 3500 to trochę przesada gdzie za 2700zł można mieć to samo i jeszcze każą dopłacać 200-300zł za wlew pod klapką , ale z gadki pełna profeska to trzeba przyznać i opinie też pozytywne. Co do dotrysku benzyny to temat wałkowany był na forum i jak nie trzeba to po co? Dobra instalacja i wystrojenie wystarczy żeby do odcięcia był tylko gaz. No ale każdy ma swoje zdanie.
#19
Napisano 18:16, 26.06.2019
Gazownik polecał NGK ale że w hondach były Denso także obie są ok oczywiście lepiej wybrać te lepsze. W Auto-mix też pytałem ale cena 3300 czy nawet 3500 to trochę przesada gdzie za 2700zł można mieć to samo i jeszcze każą dopłacać 200-300zł za wlew pod klapką , ale z gadki pełna profeska to trzeba przyznać i opinie też pozytywne. Co do dotrysku benzyny to temat wałkowany był na forum i jak nie trzeba to po co? Dobra instalacja i wystrojenie wystarczy żeby do odcięcia był tylko gaz. No ale każdy ma swoje zdanie.
Dokładnie mam taką samą refleksję po wizycie w Auto mix; cena 3500 i sporo km więc dałem sobie spokój do tego niezwykle pewny siebie szef zmieniający tematy dot. pytań o szczegóły.
Wybór padł na autoryzowany punkt STAGa za cenę poniżej 3 tys. zł. -QNEXT PLUS + reduktor AC R01 250 (czerwony) + wtrysk. AC W02 lub W03.
Teraz pytanie jakie macie poj. butle i ile km na nich robicie, ew. w jaką pojemność próbować zakładać.
Kolejne pytanko dot. świec tzn. sporo osób pisze o tym żeby założyć zwykle iskrowe świece NGK lub Denso, co się dzieje z tymi irydami Boscha ? Tutaj dostałem też informację, że na tych z Bosha świecach na instalacji można robić 30k przebiegu i dopiero wymieniać
#20
Napisano 18:45, 26.06.2019
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
#21
Napisano 09:01, 27.06.2019
Tutaj dostałem też informację, że na tych z Bosha świecach na instalacji można robić 30k przebiegu i dopiero wymieniać
się uczepiłeś tego boscha, który prawie cały asortyment klepie w chinach, masz japońskie auto montuj japońskie części, zwykłe NGK za 15 pln/szt. robią taki przebieg (30 kkm) bez mrugniecia okiem, a iryda NGK spokojnie 60 kkm wytrzymuje (na gazie żeby nie było niedomówień)... jak chcesz mogę ci pstryknąć fotkę jak wyglądają po takim właśnie przebiegu
#22
Napisano 09:33, 27.06.2019
W civicu 1,4 2001 rok z lpg zwykłe niklowe NGK wymieniam co 50 tyś, teraz od niedawna niklowe denso i też nie mam zamiaru być nadgorliwym. W Accordzie z lpg platynowe beru(80 zł za komplet) i też nie będę się spuszczał i po 50 tyś dopiero wymienie i być może to będą bosh irydowe lub denso niklowe, nie mam zamiaru bulić kilka stów za świece, co najwyżej max 100 za komplet. Podstawa to sprawdzenie raz na 10 tyś km czy przerwy między elektrodami są prawidłowe(0,9mm).
Użytkownik gkill edytował ten post 09:34, 27.06.2019
#23
Napisano 16:41, 01.07.2019
#24
Napisano 17:48, 01.07.2019
Ja zmieniałem w tym roku na irydowe denso (które według jakiejś strony były fabrycznie w 2.4) ale czy to były M11 czy M11S to nie mam pojęcia. Dane niby te same podane na stronach, trzeba by do nich napisać albo do jakiejś hurtowni czym się różnią poza dostępnością i ceną
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych