Ostatnio też wymieniałem u siebie dwie piasty- tyle kola dlatego podepnę się pod temat :).
Po ściągnięciu tej 'kopułki' do odkręcenia śruby która trzyma piastę zobaczyłem ze sama śruba jest zalakowana żółtym lakiem i tutaj pytanie- czy tak było robione fabrycznie? accord ma 291 tysi przelotu i trochę wydaje mi się to mało realne...
pozdro
żólta farba to farba techniczna z fabryki i tak złożone elementy w fabryce są oznaczane że przeszły sprawdzenie po montażu. możliwe jest ze 3 paki łozysko wytrzymało..
Ciekawa sprawa jak tak, dzieki
sytuacja podobna z filtrem paliwa- był OEM Hondy, wymieniałem z olejem i reszta filtrów.
pytanie, czy poprzedni właściciel wymieniał na oryginał, czy ten filtr tez był od nowości... z ciekawości potraktowałem go piłką do metalu. W środku błota nie bylo, ale był zasyfiony.
Użytkownik YAMAHAFTW edytował ten post 09:58, 11.10.2016