Okej, dobra dzięki za opinie.
Jakie mam opcje.
nr 1 18nastki i obnizyć auto (gwint czy spręzyny jesli tak to jakie?) tylko kwestia czy na 2.0 auto nie będzie mulaste? na 16nastkach daje rade jestem zadowolony.
opcja nr 2 17, i w jakim rozmiarze opony?
opcja nr 3 zaloze 18nascie i tak bede jezdzil, jak sie nie spodoba to obnizam.
1 na forum znajdziesz od XX tematów jaki gwint, jakie sprężyny, czy oem amorki mogą zostać itd itd itd. Różnice w spalaniu i osiągach zauważysz na pewno przy 2.0.
2 Jest to opcja najlepsza pod kątem stanu dróg w PL i ewentualnego nieobniżania samochodu. Rozmiar jak przy 18 czyli 225, tylko profil do seryjnego zawieszenia to 225/50/17. Wiadomo każdy ma inne drogi, po innych drogach użytkuje auto itd itd.
3 Wklejałem Ci powyżej link do tematu i w nim znajdziesz odnośniki do wszystkich "drabiniastych" VII :P No chyba że Ci się to podoba to zostawiasz tak i jeździsz dalej, twój samochód:)
http://www.accordklu...mefiu/?p=951542
Oraz kolegi auto sprzed kilku dni:
http://www.accordklu...adeks/?p=966007