Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Accord VII tryb awaryjny skrzyni biegów

VII Napęd skrzynia automat

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 dimas78

dimas78
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:gdynia
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:10, 12.03.2019

Mam taki problem z automatem przechodzi w tryb awaryjny bledy P0976 i P0977, olej czysty, sitka pod elektrozaworem czyste, filtr wymieniony. Częściej na zimnym, po zgaszeniu auta jedzie normalnie ale musi być rozgrzany wtedy nie przejdzie z powrotem w tryb awaryjny. Jakia powinna być rezystancja na tych elektrozaworach?
  • 0

#2 pblu

pblu
  • Klubowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport +
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2020
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:07, 12.03.2019

proszę zapoznaj się z tematem jeśli jeszcze na niego nie natrafiłeś, może w twoim przypadku przyczyna będzie jak u mnie i uda się załatwić problem

http://www.accordklu...-vsa-błąd-83-1/

 

powodzenia !

 


  • 0

#3 dimas78

dimas78
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:gdynia
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:54, 12.03.2019

Czytałem, jeśli sprawdzales aopoornosc na tym podwójnym elektrozaworze to jaki był odpor?
  • 0

#4 pblu

pblu
  • Klubowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport +
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2020
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:07, 12.03.2019

te błędy nie są od tego podwójnego co jest na zewnątrz, tylko od zaworów wewnątrz skrzyni. Na początku też tak myślałem.

Nie pamiętam w ogóle już jakie to były wartości.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Napęd, skrzynia, automat

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq