Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Rdza wewnątrz drzwi

VII Rdza cl7 VII drzwi

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sikor5

Sikor5
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Tarnobrzeg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:21, 07.12.2018

Witam. Naprawialem ostatnio silniczek od szyby i sie trochę zaniepokoilem stanem drzwi wewnątrz. Jest tam ruda ale jeszcze w małym stopniu zaawansowania. Można powiedzieć że rudawy nalot. Chciałbym to jakoś wyczyścić i zabezpieczyć tylko nie wiem czym i jak. Myslalem psikac preparatem do profili zamkniętych ale to wszystko poleci na prowadnice, mechanizm i silniczek szyb. Ma ktoś jakiś patent żeby to sprawnie zrobić?
  • 0

#2 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 517 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:25, 07.12.2018

Preparat typu antirust gel lub rzadszy app r-stop
Na to epoksyd i lakier

Wysłane z mojego SM-A530F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 Sikor5

Sikor5
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Tarnobrzeg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:30, 07.12.2018

https://www.cheminet...ray-400-ml.html

A takie coś by nie wystarczyło. Nie chce mi sie malować w środku tych drzwi. Raczej myślałem o czymś mniej kosztownym i szybszym
  • 0

#4 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5945 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 76
Wzorowa

Napisano 15:20, 07.12.2018

kup puszke Tectyla ML i to zalej

 

tanio szybko i skutecznie - szkoda wogóle czasu na zabawy inne - puszka 35 zł


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#5 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 15:52, 07.12.2018

A pozostałe drzwi wygladaja tak samo? Drzwi to pół biedy to element wymienny. Najwazniejsze zeby nie gnily na dolnej poziomej krawedzi. Moze były juz grzebane. Lepiej obadaj tylna czesc podwozia i progi pod plastikiem.


Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 517 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:56, 07.12.2018

https://www.cheminet...ray-400-ml.html

A takie coś by nie wystarczyło. Nie chce mi sie malować w środku tych drzwi. Raczej myślałem o czymś mniej kosztownym i szybszym

Stez sie przed tym preparatem kompletna porazka

Wysłane z mojego SM-A530F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#7 lbx3046

lbx3046
  • Forumowicz
  • 358 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 16:10, 07.12.2018

Potwierdzam brunox to szajs. Tak jak koledzy mówią textyl albo inny podobny preparat jak będziesz psikał z głową to do uszczelek i prowadnic nic się nie dostanie.
  • 0

Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r


#8 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 5011 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R18
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:153
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:FK2 Tourer
Reputacja: 292
Wzorowa

Napisano 19:20, 07.12.2018

 

 

Od kilku lat stosuję APP, naprawdę fajny produkt.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4

 

:arrow:

Ślepy "Białas" FK2:

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

:arrow:

Katalog doboru OEM części :

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#9 przemkowal

przemkowal
  • Moderator
  • 8262 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 88
Wzorowa

Napisano 14:14, 13.12.2018

Dokładnie
R-stop z app i na to tectyl i będzie dobrze

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#10 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 203 postów
  • Skąd:polska
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:59, 16.09.2021

Cześć
Odkopię by nie zakładać nowego.

U mnie problem jest z tylnymi prawymi drzwiami. Dolny rant już mocno zardzewiały, wcześniejsze zabezpieczenie nie pomagało. Otwory oczywiście drożne.
Dolny rant jest już mocno zardzewiały. Ten kawałek zagiętej blachy miejscami odpada. Najprawdopodobniej w tej przestrzeni zbiera  się woda i tak dochodzi do korozji. Zdjąłem bok tapicerki by dostać się do środka i zobaczyć co tam jest. Generalnie śmierdzi wilgocią pomimo, że przez kilka dni drzwi się wietrzyły. W środku od spodu jest rdzawy nalot ale ręką ne wyczuwał wilgoci. Przez otwory też nie jestem w stanie dokładnie zaobserwować co jest w tej szczelinie przy samym rancie.

Co teraz z tym zrobić by drzwi jeszcze trochę wytrzymały. Nie zależy mi na wyglądzie. Byle nie zrobiła się dziura.

Na pewno muszę zedrzeć rdzę z wewnętrznej strony rantu i oderwać luźne kawałki zagiętej blachy. Ale co zrobić z miejscami gdzie blacha się mocno trzyma ale odstaje? Czym wypełnić tą przestrzeń by nie zbierała się tam woda?
I co zrobić ze środkiem? Powinno się to jakoś przeszlifować ale dojścia chyba za bardzo nie ma. Od spodu są małe otwory, ledwo palca się włoży. Może wyjąć głośnik?

Miejscami mam już wybrzuszenia od zewnętrznej strony drzwi przy rancie. Zostawić to czy już szlifować i zamalować?


Użytkownik cmsydney edytował ten post 11:01, 16.09.2021

  • 0

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#11 krzys_o

krzys_o
  • Klubowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Łęczna
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2014
  • Nadwozie:S
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:03, 16.09.2021

Co byś nie robił rdza wyjdzie kwestia czasu, ja bym szukał drzwi używanych w kolorze. Nie wiem jakie masz auto ale to nie są drogie rzeczy w porównaniu z wkładem pracy i pieniędzy jake włożysz w ratowanie zgnilych

Użytkownik krzys_o edytował ten post 11:08, 16.09.2021

  • 0

#12 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 5011 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R18
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:153
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:FK2 Tourer
Reputacja: 292
Wzorowa

Napisano 11:07, 16.09.2021

200/300 PLN i masz ładne drzwi w kolorze.
Zabawa z korozją to walka z wiatrakami, tym bardziej że drzwi w Twoim przypadku się już dosłownie rozpadają, także nie ma co ratować.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4

 

:arrow:

Ślepy "Białas" FK2:

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

:arrow:

Katalog doboru OEM części :

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#13 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 203 postów
  • Skąd:polska
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:27, 16.09.2021

To że wyjdzie prędzej czy później to wiem. Ale jakby jeszcze przejechały bez dziury na wylot kilka lat dopóki nie wjadą razem z resztą do prasy to nie ma sensu wymieniać.

Od zewnątrz to łatwo czymś psiknąć. Ale co zrobić ze środkiem? Którędy psikać? Otwory boczne czy przez odpływowe? Próbować jakoś to zeszlifować? Przez otwór od głośnika będzie lepszy dostęp?

I co wcisnąć w szparę pomiędzy zagiętą blachą?


Użytkownik cmsydney edytował ten post 11:29, 16.09.2021

  • 0

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#14 krzys_o

krzys_o
  • Klubowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Łęczna
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2014
  • Nadwozie:S
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:33, 16.09.2021

Słuchaj po 1 nikt normalny się tego nie podejmie nawet. Po 2 musisz robić sam więc musisz kupić materiały ścierne, Chemie, lakiery itd. musisz mieć narzędzia którymi się posluzysz. Jak myślisz ile za to zapłacisz robiąc samemu? Wierz mi ale być może nawet taniej wyjdzie kupić drzwi.

Polecam też ten film


Użytkownik krzys_o edytował ten post 11:35, 16.09.2021

  • 0

#15 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 203 postów
  • Skąd:polska
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:40, 16.09.2021

Materiały ścierne mam. Środki do zabezpieczania mam (podkłady epoksydowe, bitumy, neutralizatory rdzy, do wyboru). Nie mam zamiaru robić tak by to wyglądało. Tym bardziej, że będzie to od wewnątrz. Dlatego nie chce mi się bawić na chwilę obecną w nowe drzwi bo mogę to zrobić samodzielnie nawet bez żadnych dodatkowych kosztów.


  • 0

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Rdza cl7 VII drzwi

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq