Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Dziwny problem z ładowaniem (film)

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 barthezo

barthezo
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Accord 2.2 iCtDi
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:00, 29.11.2018

Witam,

Mam bardzo dziwny problem po wymianie alternatora.
Pacjent Accord 2007 2.2 ictdi
Po wymianie było dobrze przez pare dni.
Proszę zobaczyć film dokładnie omówiłem problem gdyż jest on bardzo skomplikowany.

Próbowałem szukać odpowiedzi tutaj na forum ale nie spotkałem się z takim problemem


  • 0

#2 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:07, 29.11.2018

A może ELD szwankuje? Jeśli w ogóle masz na wyposażeniu.


  • 0

#3 rafal86

rafal86
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:DOA
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+ reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9 Mugen
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:34, 30.11.2018

może ten altek jest po prostu walnięty...na starym nie było takich problemów?


  • 0

Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9


http://www.accordklu...lack-mugen-k24/


#4 barthezo

barthezo
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Accord 2.2 iCtDi
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:04, 03.12.2018

Autko kupiłem relatywnie nie dawno. Jakiś czas działał sprawnie bez problemów. I nagle zaświeciła się czerwona kontrolka akumulatora. Stary alternator w ogóle nie ładował okazało się.
Normalnie bym go zregenerował zapewne ale w ten sam dzień moj drugi środek.transportu /motor też odmówił posłuszeństwa i musiałem szybko coś wymyślić więc kupiłem ten . Używany.
Też obstawiam ELD ale chciałbym się upewnić czy to może być to...

Narazie tak jeżdżę nie zapominają o włączonych światłach
  • 0

#5 barthezo

barthezo
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Accord 2.2 iCtDi
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:00, 07.12.2018

Chcialem tylko dodać że nawet dzisiaj przy zimnej pogodzie jadąc normalnie bez świateł i bez ogrzewania tylnej szyby a wyłącznie z samym nawiewem na szybę ciepłym ladowanie 13.8 a jak wyłączę nawiew to w ogóle nie ładuje :(

Pomocy...
  • 0

#6 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 14:53, 07.12.2018

Nie wiem ...ale ja mam na bieżąco pokazane ładowanie i zmienia się u mnie od od 12,5.... do 14.5 w zależności od sytuacji i obrótów. Mam tak od dwóch lat od kiedy zalożyłem miernik. Kontrolka nigdy się nie zapala.

Użytkownik Wlodar edytował ten post 15:46, 07.12.2018

  • 0
                       

#7 joga12

joga12
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:01, 22.05.2023

Witam,

podepnę się do tematu, bo odkryłem podobny problem w mojej Hani.

W przeciągu ostatnich 3 tygodni mam problem z rozładowującym się akumulatorem, sprawdziłem go i jest dobry.

Dzisiaj po kolejnym ładowaniu, podłączyłem miernik i okazało się że ładowanie działa tylko wtedy kiedy załącza się kompresor klimatyzacji.

Jak ustawię klimę na low to ładowanie jest cały czas 14.2V, jeśli ustawię powyżej 20 stopni to ładowanie pojawia się tylko chwilowo w momencie gdy słychać załączenie sprzęgła kompresora.

Kontrolka ładowania się nie pali.

Czy ktoś może spotkał się z taką usterką, gdzie szukać przyczyny? Czy może być uszkodzony regulator napięcia w alternatorze?

Będę wdzięczny za pomoc lub wskazówki.

 

Pozdrawiam

Daniel


  • 0
Pozdrawiam
Daniel

Honda ACCORD 2.2 i-ctdi black sedan

#8 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 15:10, 22.05.2023

jakie jest napięcie na aku gdy wyłącza się ładowanie, tzn na biegu jałowym z wyłączonymi odbiornikami? jak włączysz światła to jakie jest, jak włączysz np. grzanie tylnej szyby albo nadmuch na przednią  to jakie?


  • 0

#9 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 15:36, 22.05.2023

Od 12,5V do 14,5V, tak skacze napięcie w zależności od obciążenia, jest tzw czujnik obciążeniowy eld:

https://jarusnet.pl/38255-s5a-003
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#10 joga12

joga12
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:16, 24.05.2023

Witam,

dziękuję za informacje. Faktycznie napięcie skacze pomiędzy 12.6V bez obciążenia, 13,95 -14,3V pod obciążeniem, w zależności od ilości odbiorników.

Mogę wykluczyć ładowanie i pewnie będzie akumulator do wymiany.

 

Pozdrawiam

Daniel


  • 0
Pozdrawiam
Daniel

Honda ACCORD 2.2 i-ctdi black sedan





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq