XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 11:51, 26.11.2018
IG1 - reduktor do systemów wtrysku gazu w fazie lotnej, dwa stopnie regulacji ciśnienia gazu, zalecany do silników o mocy nieprzekraczającej 140KM.
IG1 magg. - reduktor do systemów wtrysku gazu w fazie lotnej, dwa stopnie regulacji ciśnienia gazu, zalecany do silników o mocy nieprzekraczającej 200KM.
IG1 Super magg. - reduktor do systemów wtrysku gazu w fazie lotnej, dwa stopnie regulacji ciśnienia gazu, zalecany do silników o mocy nieprzekraczającej 245KM.
IG1 Turbo - reduktor do systemów wtrysku gazu w fazie lotnej, dwa stopnie regulacji ciśnienia gazu, zalecany do silników z turbodoładowaniem o mocy nieprzekraczającej 200KM.
Mój w niedalekiej przyszłości może wymagać wymiany, dlatego sprawdziłem jaki siedzi u mnie - wydawało mi się oczywistym, że będzie to magg - żeby wiedzieć jakiego szukać.
Wszystkie IG1 wyglądają tak samo, ale na ściance, obok elektrozaworu mają wygrawerowaną wersję:
IG1 > ST
IG1 magg > MM
IG1 Super magg > SM
IG1 Turbo > RM
I tutaj mega zaskoczenie, mam zamontowaną wersję do 140KM - ST.
Zanim sprawdziłem co mam - kiedy wydawało mi się, że siedzi tam MAGG - to pomyślałem, czy może by nie kupić Super Magga.
Ceny wszystkich wersji praktycznie te same, plus-minus 650 PLN, więc przeszło mi przez głowę, żeby może brać mocniejszy?
Z drugiej strony nigdy nie miałem z nim żadnego problemu, wszystko działa jak ta lala, więc jak jest w porządku, to po co zmieniać.
No ale teraz, kiedy już wiem, co mam, to niespecjalnie wiedziałbym na jaki się zdecydować?
Czy montaż zbyt wydajnego reduktora może nieść za sobą negatywne skutki?
Pozdrawiam
- Artur
#2
Napisano 14:50, 26.11.2018
Reduktor bardziej wydajny to mniejsze spadki ciśnienia a więc mniejsze korygowanie przez sterownik lpg. Kuzyn mieł kiedyś w seacie cordoba 2002 rok silnik 1,4 60KM reduktor staga do 250 KM i śmigało.
#3
Napisano 19:54, 26.11.2018
Z moich doświadczeń nie polecam Landi Renzo. Trwałość niewiele większa od polskich produktów a kosztuje swoje.
Do zobaczenia na trasie.
#4
Napisano 19:48, 27.11.2018
Jakie masz doświadczenia z LANDIRENZO, jakie miałeś problemy?
Ja jestem bardzo zadowolony i nawet nie myślę, żeby zmieniać na coś innego, mimo że warsztat sam sugerował inny, znacznie tańszy reduktor.
Pozdrawiam
- Artur
#5
Napisano 13:07, 30.12.2018
#6
Napisano 20:23, 30.12.2018
Ty będziesz regenerować czy zlecasz komuś?
Jeżeli osobiście, to czekam na relację
Pozdrawiam
- Artur
#7
Napisano 21:01, 30.12.2018
Postaram się sam zregenerować , mam znajomego co pracuje w regeneracji turbin wiec piaskowanie i mycie ultradźwiękiem wjedzie . Jakis manual z monetami by się przydał ale jak nie znajdę to ważne żeby z jednakowa siła podkręcać .
#8
Napisano 22:30, 30.12.2018
Pozdrawiam
- Artur
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, LANDIRENZO, IG1, Reduktor
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych