Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Reduktory LANDIRENZO IG1

VII LANDIRENZO IG1 Reduktor

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 11:51, 26.11.2018

Landi Renzo ma w swojej ofercie model reduktora IG1, który jest dostępny w czterech wersjach:

IG1 - reduktor do systemów wtrysku gazu w fazie lotnej, dwa stopnie regulacji ciśnienia gazu, zalecany do silników o mocy nieprzekraczającej 140KM.

IG1 magg. - reduktor do systemów wtrysku gazu w fazie lotnej, dwa stopnie regulacji ciśnienia gazu, zalecany do silników o mocy nieprzekraczającej 200KM.

IG1 Super magg. - reduktor do systemów wtrysku gazu w fazie lotnej, dwa stopnie regulacji ciśnienia gazu, zalecany do silników o mocy nieprzekraczającej 245KM.

IG1 Turbo - reduktor do systemów wtrysku gazu w fazie lotnej, dwa stopnie regulacji ciśnienia gazu, zalecany do silników z turbodoładowaniem o mocy nieprzekraczającej 200KM.

Mój w niedalekiej przyszłości może wymagać wymiany, dlatego sprawdziłem jaki siedzi u mnie - wydawało mi się oczywistym, że będzie to magg - żeby wiedzieć jakiego szukać.

Wszystkie IG1 wyglądają tak samo, ale na ściance, obok elektrozaworu mają wygrawerowaną wersję:
IG1 > ST
IG1 magg > MM
IG1 Super magg > SM
IG1 Turbo > RM

I tutaj mega zaskoczenie, mam zamontowaną wersję do 140KM - ST.
RxSh19P.jpg

Zanim sprawdziłem co mam - kiedy wydawało mi się, że siedzi tam MAGG - to pomyślałem, czy może by nie kupić Super Magga.
Ceny wszystkich wersji praktycznie te same, plus-minus 650 PLN, więc przeszło mi przez głowę, żeby może brać mocniejszy?
Z drugiej strony nigdy nie miałem z nim żadnego problemu, wszystko działa jak ta lala, więc jak jest w porządku, to po co zmieniać.

No ale teraz, kiedy już wiem, co mam, to niespecjalnie wiedziałbym na jaki się zdecydować? ;)

Czy montaż zbyt wydajnego reduktora może nieść za sobą negatywne skutki?
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#2 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 14:50, 26.11.2018

Reduktor bardziej wydajny to mniejsze spadki ciśnienia a więc mniejsze korygowanie przez sterownik lpg. Kuzyn mieł kiedyś w seacie cordoba 2002 rok silnik 1,4 60KM reduktor staga do 250 KM i śmigało.


  • 0

#3 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:54, 26.11.2018

Jeżeli masz ten komfort, że auto może postać z tydzień, to wyjmij reduktor i zobacz czy nie ma wżerów lub ubytków. Jak jest OK, kup zestaw naprawczy SM. Zrób regenerację i śmigaj dalej.

Z moich doświadczeń nie polecam Landi Renzo. Trwałość niewiele większa od polskich produktów a kosztuje swoje.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#4 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 19:48, 27.11.2018

Myślałem o samodzielnej regeneracji, ale czytałem, że bywa ciężko z doczyszczeniem, ponadto instalacja ma już swoje lata, więc pewnie będzie trzeba wymienić węże i wydaje mi się, że samemu mógłbym nie podołać.

Jakie masz doświadczenia z LANDIRENZO, jakie miałeś problemy?

Ja jestem bardzo zadowolony i nawet nie myślę, żeby zmieniać na coś innego, mimo że warsztat sam sugerował inny, znacznie tańszy reduktor.
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#5 wolfmat

wolfmat
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:07, 30.12.2018

Mnie czeka właśnie regeneracja redyktora ig1 Czuc gaz po zatrzymaniu się auta z pod maski .zestaw naprawczy już zakupiony . Moja wersja to RM turbo / funkcjonuje normalnie z zwykłym k20 bez turbo .
  • 0

#6 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 20:23, 30.12.2018

Jaki ma przebieg Twój IG?

Ty będziesz regenerować czy zlecasz komuś?

Jeżeli osobiście, to czekam na relację ;)
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#7 wolfmat

wolfmat
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:01, 30.12.2018

Nie mam pojęcia ile ma przejechane , kupiony używany .
Postaram się sam zregenerować , mam znajomego co pracuje w regeneracji turbin wiec piaskowanie i mycie ultradźwiękiem wjedzie . Jakis manual z monetami by się przydał ale jak nie znajdę to ważne żeby z jednakowa siła podkręcać .
  • 0

#8 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 22:30, 30.12.2018


  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, LANDIRENZO, IG1, Reduktor

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq