Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Opinia Instalacji LPG

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#16 NEO NFS

NEO NFS
  • Klubowicz
  • 454 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 22:26, 06.10.2018

pablo.see noo kolego z zavoli to ty powinieneś mieć ze 4 filtry z odstojnikiem ultra 360* i jeszcze ze 2 ceramiczne i dopiero się cieszyć że jeszcze się nie zajechał …:-)

czop9541 owszem zestaw na Techu ale w tej cenie to niech wstawi baraccudy! A nie yeti!

Sławek jesteś w błędzie, po OBD są wprowadzane korekty pod warunkiem że obslugaują protokół! W tym przypadku Honde obsługuje KME Nevo Pro i z tego co pamietam to chyba S.Q.Plus(ale osprzęt cienki) w reszcie sterów Obd o k D… potłuc.
W czasie gdy ja wstawiałem dałem Tech224, gdybym miał to wstawiać teraz to dał bym Nevo Pro(ew. bez obd Nevo lub Tech), baraccuda w każdym zestawieniu, redek KME lub w przypadku braku miejsca Magic Jet III nie ma już wad poprzednika.

Użytkownik NEO NFS edytował ten post 22:44, 06.10.2018

  • 1

#17 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3691 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 10:00, 07.10.2018

pablo.see noo kolego z zavoli to ty powinieneś mieć ze 4 filtry z odstojnikiem ultra 360* i jeszcze ze 2 ceramiczne i dopiero się cieszyć że jeszcze się nie zajechał … :-)
 

No to kolego Ci odpisuję. W Accordzie po 50-60 tys km wyjąłem połowę sprężynek i wyczyściłem reduktor (w ramach nudzenia się i grzebania przy aucie). Po 100 tys km wymieniłem zestaw naprawczy (profilaktycznie) bo jechałem nad morze, pewnie jeszcze spokojnie 50 tys by przejechał. U żony w Civicu chciałem jak najmniej awaryjny reduktor i został zamontowany Zavoli. Gdyby zależało na małym gabarycie poszedł by pewnie Magic III (spawany, nie z oringiem). Ew. KME Tur. Jak ktoś zaproponuje mi reduktor AC R01 to dostanie nim w głowę, a regulator ciśnienia wsadzę mu wiadomo gdzie.


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#18 Milman

Milman
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:08, 07.10.2018

No to kolego Ci odpisuję. W Accordzie po 50-60 tys km wyjąłem połowę sprężynek i wyczyściłem reduktor (w ramach nudzenia się i grzebania przy aucie). Po 100 tys km wymieniłem zestaw naprawczy (profilaktycznie) bo jechałem nad morze, pewnie jeszcze spokojnie 50 tys by przejechał. U żony w Civicu chciałem jak najmniej awaryjny reduktor i został zamontowany Zavoli. Gdyby zależało na małym gabarycie poszedł by pewnie Magic III (spawany, nie z oringiem). Ew. KME Tur. Jak ktoś zaproponuje mi reduktor AC R01 to dostanie nim w głowę, a regulator ciśnienia wsadzę mu wiadomo gdzie.

A co złego jest w ACR 01? Taki właśnie będą mi montowali we wtorek.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#19 NEO NFS

NEO NFS
  • Klubowicz
  • 454 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 11:10, 07.10.2018

pablo.see No to tyle ze zavoli trafiło do świadomego posiadacza o zdolnościach manualno- mechanicznych i jak podejrzewam nie tankujesz u P.Mietka bo taniej o pare gr.

Milman w wypowiedziach miałeś rady, zdecydowałeś się na zestaw z kiepskim osprzętem, wiec obyś był tym z niewielu co nie pokaze swoich wad zbyt szybko. A redek ten ma główne problemy ze spadkami , stabilnością, i przeciekaniem- powodzenia! Stary produkt a chodzi gozej jak Magic 1gen.
Cały problem w tym że teraz jest wojna firm. Więc jeśli w Stagu wsadzasz chodź 1 śrubkę konkurencji z automatu masz krutszą gwar.
Pzd.
  • 0

#20 Milman

Milman
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:29, 07.10.2018

NEO NFS - nie jestem pewny czy piszesz do mnie, to nie mój temat a we wcześniejszym twoim wpisie pisałeś wiadomość adresowana do mnie w której odpowiedziales autorowi żeby wybrał zestaw nr 1.

Ja swój setup opisałem w komentarzu, jeszcze raz powtórzę :

Sterownik STAG Q-Box (5 lat gwarancji)
Reduktor STAR ACR-01 250 PS
Wtryskiwacze Barracuda 130 Nl montowane pojedynczo
Filtr gazu Ultra 360
zbiornik 59 l w miejsce koła zapasowego
pełny wlew pod klapką obok wlewu benzyny
pokrowiec na koło zapasowe

przewody fazy ciekłej – Faro 8 mm
przewody fazy lotnej i wodne – PARKER
opaski samozaciskowe-sprężyste DIN

Koszt 3400zl.

Mówiąc "zdecydowales się na zestaw z kiepskim osprzętem" komentujesz mój zestaw czy założyciela tematu?

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#21 yunior81

yunior81
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Silnik:1,4
  • Wersja:S
  • KM:100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:38, 08.10.2018

Silesia-Cars Katowice.


Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

 Bedziesz MEGA zadowolony.

 

@Neo NFS, duzo piszesz o sterownikach, reduktorach, wtryskach (tu akurat się z Tobą zgadzam jesli chodzi o baraki) a mało o poprawnym montażu instalacji (jakby wszyscy to robili a tak nie jest i druciarzy nie brakuje), odpowiednich wężach np. Parkera a nie Semperita, które potrafia "puszczać" od nowości,  a juz o prawidłowym strojeniu z AFR to nikt nie wspomniał ......

 

Wybór sterownika należy, w mojej ocenie, do gazownika montujacego instalację bo to on musi umieć bardzo dobrze dany sterownik obsłuzyć i porządnie wystroic. Natomiast jesli własciciel sam sobie ustawia instalacje bo lubi, umie i ma odpowiednią wiedze, to wtedy nalezy sterownik dobrać pod "siebie".

Przy montażu instalacji najwazniejszy jest gazownik, kóry potrafi dobrac odpowiednie komponenty instalacji, porządnie ja zamontuje i WYSTROI - wtedy będziemy sie cieszyć bezawaryjna jazdą na LPG a OBD Hondzie potrzebne jak dzwoniki na jajach zająca na polowaniu.


Użytkownik yunior81 edytował ten post 08:21, 08.10.2018

  • 1

#22 NEO NFS

NEO NFS
  • Klubowicz
  • 454 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 06:50, 09.10.2018

Milman o fakt deko zamieszałem myląc posty ;-)
Aczkolwiek w nie dopisałeś jaki Q-Box? A i tak z twojego zestawu redka bym wywalił w … i wstawił Kme lub Magic III. 5 lat gwar (teoretycznie!)i tak masz tylko na ster! A nie na zestaw!
  • 0

#23 Milman

Milman
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:06, 09.10.2018

Milman o fakt deko zamieszałem myląc posty ;-)
Aczkolwiek w nie dopisałeś jaki Q-Box? A i tak z twojego zestawu redka bym wywalił w … i wstawił Kme lub Magic III. 5 lat gwar (teoretycznie!)i tak masz tylko na ster! A nie na zestaw!

Samochód już w warsztacie, także zmian już nie będę robił. Zaufa gazownikowi, to chyba najbardziej polecany zakład w okolicy więc mam nadzieję że wszystko będzie działało jak należy, długo i bezawaryjnie.

W razie "w" sterownik zawsze można zmienić więc chyba nie mam się czym martwić.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#24 NEO NFS

NEO NFS
  • Klubowicz
  • 454 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:26, 10.10.2018

Aczej Ci chodzi w godzinie”w” o parownik(reduktor) :-)
No to życzę jak najdłuższego bezproblemowego” latania na kuchence” ;-)
Pzd.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq