Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Amortyzatory - po jakim przebiegu wymiana .

VII amortyzatory vii tourer

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 sky83

sky83
  • Klubowicz
  • 376 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:02, 09.09.2018

  Po jakim mniej więcej przebiegu zmienialiście amortyzatory w swoich Acco VII? I czy jest sens to robić skoro nie mają wycieku i na maszynie sprawność wychodzi bdb (przebieg 172 kkm) ? 


Użytkownik sky83 edytował ten post 09:03, 09.09.2018

  • 0

#2 rafiii

rafiii
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:24, 09.09.2018

Tylne amortyzatory przy 210tkm , wycieków nie było , lecz już "pływał" tył auta .

Użytkownik rafiii edytował ten post 09:25, 09.09.2018

  • 0

#3 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3706 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 22
Super

Napisano 11:50, 09.09.2018

Te maszyny do badania amortyzatorów to są po to żeby sprawdzić czy amortyzatory są czy ich nie ma. To tak jak mierzenie siły wiatru mokrym palcem.


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#4 sky83

sky83
  • Klubowicz
  • 376 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:58, 10.09.2018

Cena za OEM amorek w Haparts to 615 zł za sztukę,  trochę drogawo. Chyba włożę KYB Excel-G. 

 

Edit

 

W Haparts na hasło HAKP jest jeszcze 5% rabatu, ale i tak cena kosmos.


Użytkownik sky83 edytował ten post 12:49, 10.09.2018

  • 0

#5 mic

mic
  • Forumowicz
  • 130 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:49, 11.09.2018

Ja mam juz ponad 240k (z czego ponad 60k na sprezynach Eibach) i amortyzatory poki co oryginalne w dobrym stanie.


Użytkownik mic edytował ten post 08:49, 11.09.2018

  • 0

#6 rafal86

rafal86
  • Klubowicz
  • 104 postów
  • Skąd:DOA
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+ reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:45, 12.09.2018

Jak są suche i auto nie pływa to bym nie robił sobie kosztów.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9


http://www.accordklu...lack-mugen-k24/


#7 sky83

sky83
  • Klubowicz
  • 376 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:02, 12.09.2018

Tylko, żeby to ocenić to musiałbym się przejechać fabrycznie nowym Tourerem. A z tym raczej ciężko będzie ;-)


  • 0

#8 rafal86

rafal86
  • Klubowicz
  • 104 postów
  • Skąd:DOA
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+ reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:16, 12.09.2018

Wycieki zauważysz od spodu, to myszkowskie auta też jest wyczuwalne ale nie zawsze to będzie wina amorów

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9


http://www.accordklu...lack-mugen-k24/


#9 sky83

sky83
  • Klubowicz
  • 376 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:56, 12.09.2018

Tak naprawdę to nie podoba mi się jedynie głębokie ugięcie tyłu na progach zwalniających, tylko że mam LPG i hak. Zwiększone obciążenie może potęgować takie zachowania. I ten własnie objaw też spowodował, że mechanik zalecił mi zainteresować się na bliską przyszłość tym tematem.


  • 0

#10 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4476 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 06:58, 13.09.2018

Głębokie ugięcie na progach nie musi świadczyć od razu o wywalonym amorze.
  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#11 podlez

podlez
  • Klubowicz
  • 589 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:56, 13.09.2018

Ja robiac zawieszenie zabralem amortyzator do sprawdzenia. Zdjety ze sprezyny. Okazal sie byc dobry a na blacie 400tys z czego moje 150. Amor przod. Nie przypominam sobie by byly u poprzedniego wlasciciela robione.
  • 0

#12 sky83

sky83
  • Klubowicz
  • 376 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 06:00, 14.09.2018

No też tak czuje, że to jeszcze za mały przebieg jak na ori amorek Showa. A jeszcze pytanko do właścicieli seryjnych Tourerów, uważacie swoje auta za raczej średnio czy twardo resorujące?  Jak dla mnie po przesiadce z VI gena jest dużo bardziej komfortowo jeśli chodzi o tłumienie zawieszenia.


Użytkownik sky83 edytował ten post 06:00, 14.09.2018

  • 0

#13 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 724 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exeS MT
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:18, 15.09.2018

to już kwestia gustu, jak dla mnie VII gen jest za miekki, nieważne czy to turas (brat ma więc trochę pojeździłem) czy sedes, ale były na forum opinie (chyba nawet temat o tym jest w archeo), że accord VII jest twardy, brak komfortu bla bla bla, jak zawsze wszystko zależy od preferencji, poprzednich doświadczeń itp., ja lubię zawias "typu gokart", więc seria wyleciała z auta


  • 0

#14 sky83

sky83
  • Klubowicz
  • 376 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:46, 20.09.2018

Byłem wczoraj na SKP. Skuteczność amorków przód >85%, tył również około 85%. Także nie myślę na razie o wymianie.


  • 0

#15 feniks

feniks
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:Leszczyny
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:zbyt mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:opływowe CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:56, 01.10.2018

A ja profilaktycznie wymieniłem amorki z przodu na kayaby w tamtym roku przy przebiegu około 200tyś. km. Niestety właśnie mechanik stwierdził że jeden z nich stuka mi na nierównościach (rzeczywiście stuka w środku) wszystko się niesie bo budzie, a szału dostawałem bo na SKP nie potrafili zlokalizować luzów w zawieszeniu. Teraz pytanie, czy mogę wymienić jedną szt.?? Wiem że powinno się wymieniać parami, tyle że dopiero ponad rok przelatały, jakieś 20tyś.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, amortyzatory vii tourer

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq