XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 13:33, 05.09.2018
#32
Napisano 21:11, 07.09.2018
#33
Napisano 13:09, 09.09.2018
jeszcze zeby zamknac temat przeróbki pompy to napisze ze wszystko z nia wporzadku, nie mierzona róznica przed/po wiec nie wiem co to dalo bo grzebane bylo wiecej. co do demontarzu pompy to nie trzeba zdejmowac obudowy rozrzadu, kola pasowego ani zebatki pompy, wystarczy odkrecic ten slizg/napinacz na 3 srubki 6mm od przodu silnika i kompletna pompa wychodzi. wyjmowalem ją dzien przed strojeniem bo myslalem ze zly kanal olejowy zaslepilem i nie ma vteca przez niskie cisnienie oleju ;]
#34
Napisano 21:19, 09.02.2019
Po takim zabiegu ta pompę można kręcić powyżej 8500rpm?
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#35
Napisano 12:20, 18.04.2019
#36
Napisano 13:47, 18.04.2019
Nie spotkałem się z czymś takim, ale całkiem możliwe, że może to być wina uszczelniacza.
#37
Napisano 10:29, 28.04.2019
Czytałem kiedyś na ten temat. Faktycznie przyczyną jest uszczelniacz.
#38
Napisano 11:40, 28.04.2019
Nie ty pierwszy masz ten problem.Pany cieknie mi z pompy oleju. Mechanik mowi ze to uszczelniacz z zebatki nr 1 patrzac po schemacie. Spotkal sie ktos z tym przypadkiem ?
Jest on dostępny tylko nie pamiętam w którym sklepie. Jarusnet, haparts czy jdmshop.
Zdejmujesz ściągaczem koło zębate, wybijesz wałek i wymienisz uszczelniacz. Tylko trzeba zaznaczyć położenie koła względem wałka.
I najważniejsze - ty masz VI gen a nie VII.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#39
Napisano 09:01, 06.05.2019
Widzę, że nie jest to jakieś skomplikowane, jednakże jak coś zawsze zaznaczam to potem nie wychodzi tak jak było.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, pompa oleju
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZÄ„D HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych