XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 02:30, 24.05.2022
#17
Napisano 21:18, 24.05.2022
http://www.accordklu...cord-cl7-emila/
Miastowy pomykacz
http://www.accordklu...-honda-pcx-125/
#18
Napisano 09:47, 25.05.2022
To samo. Ja bym zrozumiał że może uciekać jakbym obciążył jedną stronę auta 10 workami cementu, ale dorzucenie pasażera który waży 70 kg na prawy fotel powoduje że auto zaczyna uciekać a kierownicą trzeba cały czas kontrować?! To jakieś jaja są. W geometrii już nie bardzo co da się poprawić bo skoro z obciążeniem samego kierowcy auto trzyma tor jazdy na wprost z prosto ustawioną kierownicą, a wszystkie pomiary (łącznie z kpk z tyłu) są w normie tzn że niewiele więcej da się geometrią zrobić.
Użytkownik Bart edytował ten post 09:50, 25.05.2022
#19
Napisano 10:58, 25.05.2022
Skoro całą geometrię masz ok, sanki/ wózek przód-tył w porządku, to jedynie zostały pomiary na ramie.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#20
Napisano 11:16, 25.05.2022
Rozważę to oczywiście, ale wypadkowość raczej wykluczam. Auto przed zakupem było sprawdzone i pomierzone przez Michała z HellboyGarage i dodatkowo przez Edsona, a to uznane tu marki, z resztą nie bez powodu. W głowie mam jeszcze 2 pomysły. 1. Spręzyny i amortyzatory. 2. kalibracja maglownicy.
Użytkownik Bart edytował ten post 11:24, 25.05.2022
#21
Napisano 12:31, 25.05.2022
Fakt sprawdź te dwa pomysły w pierwszej kolejności, bez przyczyny samo auto nie skręca.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#22
Napisano 14:28, 27.05.2022
A tam btw. Dopiero teraz zauważyłem na wydruku, że ASO ustawiało geometrię w moim aucie (VII gen) ustawiając na maszynie wzór dla VIII gen... Poprawcie mnie jeśli się mylę. Wydruk w załączeniu.
https://www.fotosik....d38d28d80822aef
Użytkownik Bart edytował ten post 14:29, 27.05.2022
#23
Napisano 14:45, 27.05.2022
Kalibracja układu kierowniczego wg instrukcji z forum niewiele dała. Swoją drogą podziękowania dla Ślepaka i Muzyczki za wrzucenie tu tej procedury dla laika. Mam jeszcze jeden pomysł. Na postoju jak poruszam lekko kierownicą w lewo w prawo słyszę stuki. Nie są to drążki bo były sprawdzane więc pewnie jakiś niewielki luz na maglu. Przy odpalonym aucie i ruszaniu kierownicą nic nie stuka i podczas jazdy też nie. Magiel też nie cieknie. (Jakieś 60 tys temu był regenerowany). Podjadę jeszcze żeby ten luz skasować. Może to to...
#24
Napisano 18:47, 27.05.2022
U mnie te stuki na postoju tak samo były, drążki/końcówki sztywne, maglownica sucha, olałem temat, problemów ze sciąganiem brak.
Sprawdź amorki i sprężyny, na maszynie jak i wzrokowo, zdejmij koła : szukaj zapoceń lub ułamanych końcówek sprężyn, mało to prawdopodobne, bo oem amorki/sprężyny wytrzymują 250/300 tyś kilometrów, to nie laguna w której sprężyny tylne pękają co 50/80 tyś kilometrów, chodź sprawdzić zawsze warto.
Fakt dane z geometrii zawieszenia masz na wzór VIII gena.
Potem zostaje Ci coś takiego:
http://autobinol.hom...a_nadwozia.html
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#25
Napisano 21:22, 11.04.2023
Cześć,
Mam podobny problem. Na felgach 16" i oponach zimowych auto prowadzi się prosto - nie ściąga. Założyłem penty 17" na letnich oponach i od razu czuć ściąganie auta (najbardziej przy przyspieszaniu z niskich prędkości) przeważnie do lewej ale potrafi też ściągnąć przy hamowaniu do prawej. Najeżdzając na nierówności kierownica czasami lata w lewo/prawo. Opony są już dość mocno zużyte i na przedniej osi mam Continentale a na tylnej Bridgestone. Podjechałem na diagnostykę - sprawdzili zbieżność i jest ustawiono "wzorowo". Diagnosta powiedział że "to prawdopobodnie problem z maglownicą bo słychać stuki przy krótkich ruchach lewo/prawo na zgaszonym silniku - po założeniu większych i szerszych felg mogą być takie objawy". Zaproponował jeszcze żebym zamienił koła przód - tył, tył - przód. Po zmianie kół stronami auto wciąż ściąga ale w mniejszym stopniu. Wulkanizator mówi, że to na pewno nie wina magla tylko zużytych opon. Jak myślicie jest sens pchać się w tą maglownicę czy po prostu kupić nowe opony?
#26
Napisano 22:02, 11.04.2023
Opony, skoro sam zauważyłeś że po zmianie przód/tył jest lepiej, do tego skoro opony są zużyte to i tak nadają się do zmiany.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#27
Napisano 17:12, 14.04.2023
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych